אני טוע שמסרתי לתיקון 3 פעמים - הוט טוענת שאף

ניוו

New member
אני טוע שמסרתי לתיקון 3 פעמים - הוט טוענת שאף

לא פעם אחת.
קניתי מכשיר אצל הוט מובייל ופעם אחר פעם הגעתי למרכז השרות שלהם על מנת לתקן את אותה התקלה שבכל פעם הובטח לי שהפעם תתוקן לגמרי.
כך משכו אותי עד שנגמרה שנת האחריות, והיום כשאני טוען כנגדם שלא עמדו בנתנאי האחריות, הם טוענים שלפי הרישומים שלהם לא ביקרתי אף לא פעם אחת (!)
אחרי הצהרה שכזו יש לי בכלל מאיפה להמשיך? הותירו אותי חסר אונים ועכשיו לך תוכיח שיש לך אחות. הייתי שמח לתבוע אבל אין לי שום יכולת להוכיח רישמית שביקרתי אצל החוצפנים האלה.
2 שיטות מאוד מתוחכמות מצאתי פה;
1. להגיד שתיקנת אף שלא תיקנת כלום (לא יכול להיות שהם באמת לא שמו לב שהתקלה במסך הטאץ' הדפוק בעינה עומדת) ולגרור את זה בהתמדה עד תום תקופת האחריות, ובכך לחסוך עלויות תיקון לא פשוטות מבחינתם (פתרון התקלה הוא רק החלפה של המסך וזה יקר מדי עבורם אז פשוט אומרים-תיקנו ומשאירים את הלקוח חסר אונים כי מכאן אין מה לעשות)
2.אם אפשר להכחיש שהיית אצלם (3פעמים!!) בתחנת שירות, למה לא? הרי ללקוח לא תהיה שום אפשרות להוכיח, כיון שהרישומים היחידים הם בידי החברה.

יש לי מה לעשות מכאן בכלל?
איך תובעים כשאין לך אפשרות רשמית להוכיח כלום? כל הראיות בידי הנתבעת?

תודה
 
למעלה