אני יודע שאתם שם

Maladict

New member
אני יודע שאתם שם

אני יודע שאת מסתתרים לכם מאחורי המסך, נכנסים לפורום מדי יום רק בשביל לראות ששום דבר לא השתנה. אתם מכורים! אז למה לכל הרוחות והשדים (ועוד מני יצורים ממימדים המקבילים) אתם לא כותבים שום דבר בפורום? מדבר סהרה הוא שדה מלבלב בהשוואה לפורום בחודש האחרון. אתם אשר קוראים לעצמכם מעריצי טרי פראצ'ט! ככה נותנים לפורום להצטרף לקמונות/פורום מונטי פייטון, בבילון 5! מה תגידו לילדכם כשאר ישאלו אותכם למה מזגן, שוקולד מריר והקרב בין המצרים לבריטים מעורר בכם גיחוך? הרי כולנו גמדים, טרולים, ברווזים!!!!!! *מה? עכשיו תורי לקבל את זריקת ההרגעה? כן דוקטור אני מגיע*
 

ויימס

New member
כן, אני מזדהה עם תחושת ה,

"נכנסים כל יום לפורום רק כדי לראות ששום דבר לא השתנה". לא יודעת, אין לי מה להגיד?
העניין הוא שאם הפורום ייסגר, כל עמודי הארכיון ייעלמו לתהומות הנשייה, עם כל הדברים הנהדרים שיש שם, וזה עושה אותי... עצבות.
 

J e n i e

New member
אני באמת שם + רעיון

אבל כמו ויימס, גם לי אין מה להגיד. אני לא כותבת הרבה בשום פורום שאני קוראת. מה עם נעשה משחק? כמו ה RPG שהתחיל כאן מזמן או משחק ציטוטים כלשהו..... זה תמיד יוצר הרבה הודעות.
 

J e n i e

New member
אפשר לנסות עוד משחק תפקידים

או לעשות ציטוטים / חידות על דמויות או ספרים
 

trillian

New member
מודה באשמה...

ואתה יודע מה!! בסדר! הרי למעשה אני כל הזמן בעצם באמצע ספר של פראצ'ט, אז אולי אני אשתף אתכם בתחושותיי מדי פעם. הבעיה היחידה היא שאני קוראת כמעט אך ורק בשבת, ואני שומרת שבת, אז קשה לי לזכור עד מוצאי שבת על מה חשבתי תוך כדי קריאה ונראה לי מגניב וכדאי לדבר עליו. אבל אני אתאמץ!
 

wild sands

New member
נו אתה צודק...

אני נכנס כל הזמן, אבל ההודעה האחרונה שכתבתי בפורום (שהיתה יותר מחמש מילים) היתה לפני ש Athaclena ילדה.
 

ofer314

New member
(עומד במבוכה)

אני עופר ואני נכנס לפורום פראצ'ט פעם בכמה שבועות אך לא כותב שום דבר. אני משער שזה שילוב של שלושת העובדות הבאות: אני לא כל כך well versed בנושא כמו חלקכם (אני פשוט קראתי איזה חצי מספרי עולם הדיסק) הרבה פעמים השיחה מרגישה כמו סדרה של בדיחות פרטיות שאחרי שנים של אריבה בין השיחים כבר הצלחתי להבין חלק מהן (סיפור המזגן והשוקולד המריר עדיין מעורפל במקרה הטוב) המדיום לוקה בחסר בעיני - דיאלוג משמעותי חייב להתבצע בע"פ מבחינתי (קצת דפוק, אני יודע). אבל מספיק חשוב לי לשמוע את הבדיחות, החידודים והניתוחים שלכם כדי לזרוק את צמד האגורות שלי לדיונים עתידיים.
 

Maladict

New member
אנחנו אוהבים אותך עופר

לגבי הבדיחות הפרטיות כל מה שהיית צריך זה לשאול. במפגש פורום הראשון היתה דרישה למקום עם מזגן (להלן מזגן) והיתה מישהי בפורום (קרניאלה על הבמה, איפה את? העם זקוק לך) שדרשה שוקולד מריר (או שהיה ויכוח מה יותר טוב) ומאז בכל מפגש יש שוקולד מריר ועד המפגש האחרון היה גם מזגן, ויימס לעולם לא אסלח לך על חוסר במזגן.
 
למעלה