אני יכול לבקש פיצוי?

duvdevanim

New member
אני יכול לבקש פיצוי?

הזמנתי לפני שבוע וקצת מאתר NETACTION דיסקמן של פנסוניק קורא MP3, שהספק הוא SALEIL- קיבלתי את הדיסקמן ביום שני בדואר רשום, פתחתי את המעטפה, ואז גילתי- הדיסקמן בתוך אריזה סרטוה, פתחתי את האריזה- הדיסקמן כולו מלא סריטוט!!! (לא מדובר בסריטה אחת של צירוף מקרים- אלא במלא סריטוט!!!!!!!) פניתי ל NETACTION הם זרקו את השרבית לספק ואמרו שהם שולחים פניה לספק (ולמזלי ידעתי לדרוש את מספר הטלפון של הספק שהוא רוב הזמן תפוס, ולאחר מלא נסיונות הצלחתי להשיג אותו). הספק אמר לי שאם אני רוצה לשלוח לו את הדיסקמן אבל זה יקח הרבה זמן (אבל שעדיף לי לפנות קודם ליבואן{למה אני צריך להתרוצץ ולבזבז זמן על זה??? }), הספק נתן לי את הטלפון של האדם שלטענם הוא היבואן של הדיסקמנים (אם הבנתי נכון) הבן אדם שאל אותי באיזה עיר אני גר , עניתי לו (עיר סמוכה למכסן שלו) בכל אופן, הוא אמר לי (בסיכום איתי) שהוא נמצא ברחוב מסויים בת"א ושאגיע לשם בתיאום איתו. היום דיברתי איתו, והגעתי למקום. הכל נראה לי מוזר: הוא התעקש שהביא לו את האריזה החדשה של הדיסקמן החדש, כלומר , הוא לא רצה את האריזה ה"קרועה", בכל אופן השאלה שלי היא: האם אני יכול לדרוש מNETACTION/ הספק את דמי המשולח? 50 שקלים בחזרה??? הרי בסופו של דבר מי סיפק לי את הדיסקמן הטוב זה אני עצמי, ולא הם, בעוד שראיתי שאת המעטפה שהם שלחו לי בדואר, עלות המשולח שלה היה פחות מ 10 שקלים.
 

odedg

New member
פיצוי

duvdevanim שלום! מדבריך נראה שהגעת אתם להסדר שאתה תבוא בעצמך במקום משלוח שאורך זמן. אם זה העניין, לא נראה לי שיש מקום להתלונן על זה.
 
למעלה