אני, יש לי שאלה! (נדמה לי שככה אומרים בגששית)
זה לא בענין של הצ'ופצ'יק של הקומקום אבל זה בענין הצ'ופצ'יק של המועצה והפעם הכוונה למחלקת הגביה של הארנונה. אם מישהו מכם התנסה ב"הכה את המומחה" ובצליחת מערכת הטלפוניאדה כשהוא מבקש לבצע באמצעות הטלפון שינוי מספר החשבון שלו לחיוב הארנונה, יואיל נא להנחותני. הגעתי לשתלומי, ארנונה וגם למערכת הגביה, למוקד תשלומים שבו הגברת המומנה ענתה לי שזה לו המקום אבל עלי להגיע לבירורים. לא מצאתי הגדרה כזו. ב-106 הפנו אותי לטלפון של הלשכה. בלשכה כבר לא ענה איש בשעה 1400. מודה שאינני יודעת מה שעות העבודה. דוקא בחברת החשמל השינוי בוצע בצ'יק -צ'ק. תודה על תשומת הלב. מחר, אצעד כנראה ללשכה. אולי זו שיטה לזמן את התושבים למקום ולחזות בהם פנים אל פנים....
זה לא בענין של הצ'ופצ'יק של הקומקום אבל זה בענין הצ'ופצ'יק של המועצה והפעם הכוונה למחלקת הגביה של הארנונה. אם מישהו מכם התנסה ב"הכה את המומחה" ובצליחת מערכת הטלפוניאדה כשהוא מבקש לבצע באמצעות הטלפון שינוי מספר החשבון שלו לחיוב הארנונה, יואיל נא להנחותני. הגעתי לשתלומי, ארנונה וגם למערכת הגביה, למוקד תשלומים שבו הגברת המומנה ענתה לי שזה לו המקום אבל עלי להגיע לבירורים. לא מצאתי הגדרה כזו. ב-106 הפנו אותי לטלפון של הלשכה. בלשכה כבר לא ענה איש בשעה 1400. מודה שאינני יודעת מה שעות העבודה. דוקא בחברת החשמל השינוי בוצע בצ'יק -צ'ק. תודה על תשומת הלב. מחר, אצעד כנראה ללשכה. אולי זו שיטה לזמן את התושבים למקום ולחזות בהם פנים אל פנים....