צוחק צוחק אבל יש אמת בגו...
אני בהחלט לא אדם דתי... אבל סתם שתדע לך שתיאוריית הבולציה היא היא התיאוריה הקרובה ביותר לתיאוריה הקבלית... אני לאארך, רק אציין שהרב קוק, מסביר באחד מהמאמרים שלו כי "תורת ההתפתחות" היא הקרובה ביותר לסיפור בריאת העולם המקראי. רק אומר בקצרה מה שהקבלה טוענת (ולמעשה מה שהרב קוק מסביר על פי הקבלה): ביום הראשון נבראו האור והחושך לאחר שהיה פה תוהו ובוהו, למעשה בתחילת היווצרות כדור הארץ כפלנטה שמסתובבת סביב השמש... ביום השני: "ויבדל אלוהים בין המים אשר מעל הרקיע למים אשר מתחת לרקיע" - היווצרות האטמוספירה. ביום השלישי: "תדשא הארץ דשא...ועץ פרי" - צמחים. ביום הרביעי: כוכבים וכדומה... ביום החמישי: "ישרצו המים שרץ נפש חיה..." בע"ח שחיים במים (דגים, תנינים וכו) ואחר כך: "ועוף יעופף" דבר שמסתדר היטב עם תיאוריית מוצא המינים : קודם בע"ח שחיו במים ואחר כך עופות... יש לציין במיוחד בשלב זה את "התנינים הגדולים" שגם נבראו ביום החמישי... מה זה התנינים הגדולים?! זה לא תנין רגיל כי הרי אחרת היה כתוב תנינים סתם , ואכן יש לא מעט רבנים שפירשו את "התנינים הגדולים" כדינוזאורים.... ביום השישי: "נפש חיה למינה ובהמה וחיות הארץ" בקיצור כל שאר הבהמות ובע"ח... ורק לבסוף את נזר הבריאה - האדם... בהסתכלות מעט יותר מעמיקה, בהנחה שיום הוא לא באמת יום, אלא תקופה, ובהנחה ש"דיברה תורה בלשון בני אדם" ולפני 3000 שנה אני לא מניח שבני אדם היו יכולים להבין את תיאוריית האבולוציה של דרווין עם חד תאים ודו תאים וכל היוצא מזה , אפשר למצוא הרבה מאוד עומק בסיפור הבריאה... ולהבין שהוא ממש מסתדר עם האבולוציה...