אני לא יודעת אם זה המקום....

בו עז לב

New member
אני לא יודעת אם זה המקום....

שלום לכולם, אני מקווה שזה המקום המתאים להשאיר בו את ההודעה. אני רוצה לספר לכם על שירות מ-ז-ע-ז-ע שקיבלתי מחברת "אקסטרים" שניסיתי לרכוש מוצר שלה דרך אתר P1000. הזמנתי מחשב לאמא שלי, שלא חיפשה מחשב "מתוחכם" מדי, או יקר... לאחר שהמחשב לא הגיע בתום 14 יום שניתנו למועד האספקה, התקשרתי בשאלה מדוע המחשב לא הגיע... להפתעתי תשובת הנציגה הייתה: "אופס, לא הודענו לכם אבל יש מחסור בחלקים, הוא ישלח כנראה השבוע" ניסו לפצות אותי בהרחבה של איזה רכיב - חסר משמעות, אך סירבתי כיוון שכפי שציינתי - המחשב מיועד לאמא שלי שאין לה צורך במחשב "חכם מדי". כאשר גם בשבוע שחלף המחשב לא הגיע, התקשרתי שוב לחברה, והם מצידם - כמה מפתיע - לא ענו לי לטלפון. יאמר לזכותם שהם התקשרו אלי באותו היום (צירוף מקרים...), וניסו לפצות אותי שוב בהרחבת דברים חסרי משמעות, אך כיוון שכבר רצינו שמחשב יגיע - הסכמנו לכל מה שהנציגה הציעה... וראו זה פלא! היום חלף לו שבוע נוסף, ו.... המחשב לא הגיע!!! לצעוק - אני לא אצעק, הרי המצב האבסורדי לא באשמת נציגי השירות, אך האבסורד הנורא ביותר הוא כשהנציגה שביקשתי ממנה לבטל את העיסקה צעקה עלי!!! מה אגיד ומה אעשה, חוץ מלהמליץ לכך שלא לרכוש מוצרים מחברת "אקסטרים מחשבים"...
 

lollipop15

New member
לא קשור לכאן.

תפנה לP1000 ולאגודה להגנת הצרכן, מכתב אחד מהם ותראה איך תוך כמה ימים אתה מקבל את כל הכסף בחזרה.
 
למעלה