אני לא יודע אם זאת שאלה לפה בדיוק אבל

yuval2192

New member
אני לא יודע אם זאת שאלה לפה בדיוק אבל

אם לא תפנו אותי לפרופיל חדש:) בכל מקרה,מה הם הסיכויים לקבל פטור מהצבא לאחר שליחת מכתב פציפזים מושקע והבעת רצון לביצוע שירות לאומי?(אני בן)
 

Barbos7

New member
Slim to None

די קלוש, אתה בעצם מחליט להתנגח ראש בראש עם מערכת שהיא הרבה יותר חזקה ממך. רוב הסיכויים שתשב בכלא לאיזו תקופה. אתה באמת צריך את זה? לשחק במשחק הזה, שחוקיו נקבעו על ידם? אתה באמת רוצה להתרפס מול חבורת כלומניקים שמעיזים 'להחליט' אם אתה פציפיסט מספיק או לא?
 

yuval2192

New member
אני עוד לא החלטתי באיזה דרך אני רוצה לצאת

מהצבא,בגלל זה אני שוקל את כל הדרכים וההשלכות שלהם.
 

Tarsier

New member
כשתחליט, רק אל תשכח להודיע

לאשכנזי, הוא ממתין בסבלנות... אהה רגע, אם אתה שוקל איך לצאת זה אומר שאתה אמור להתגייס. כלומר אתה על פי חוק חייב. עכשיו, אם אתה בוחן עוד דרכים לצאת, כלומר אתה לא ממש אידיאליסט או פציפיסט אלא סתם מנסה לשחק על חשבון אזרחים אחרים שעושים את תפקידם. כלומר מ-ש-ת-מ-ט. כמו אנשים אחרים פה בפורום שכבר הבינו את זה, פציפיזם זה השתמטות נטו, פשוט יש לכם תירוץ שמשום מה עדיין נראה לכם כאילו מישהו מתייחס אליו. ולחברי הפורום הבודדים שעוד נותרו פה, אם אתם מחזקים בן אדם כזה הרי זה רק בגלל שהם משרתים את המטרה שלכם, לא להתגייס לצבא - אתם כל כך צבועים...
 
לא מדויק

נכון הסיכויים לא גבוהיים, אבל עם הרבה התמדה ורצון זה בהחלט אפשרי, יעידו לא מעט אנשים מהפורום הזה ובניהים אני.
 
אויש באמת

אתה באמת רוצה להיכנס לויכוח הזה ? לא, כי אין לי בעייה לנהל ת'ויכוח הזה בפעם המליון בחיי, רק בוא נחליט מראש אשכרה גם להקשיב ולא רק להתלם ע"פ המסורת הצבאית.
 

Tarsier

New member
ממש לא

גם לי אין בעיה לנהל אותו מיליון פעם. אבל הפעם הזו זה חסר טעם בעיני כיוון שכבר אין מי שיקרא את הטענות המגוחכות שלכם ועלול להתקלקל מצורת המחשיבה שלכם. מה שכן אני מוכן לשחרר לטובת הדיון זה את השאלה : מאיפה היומרנות הזו להניח שמי שנמצא בצד השני לא מקשיב לך? את באמת מצפה שכל מי ששומע את מילות הקסם השזורות בפנינים של פציפיזם מפיך יעבור חיש הרף אל הצד השני ויבין איך בזבז את כל חייו ברדיפה אחר הכח כאשר כל מה שהוא היה צריך לעשות בכדי להיות מאושר זה לגדל פרפר? זה לא עובד ככה חמודה. אם אני מנהל איתך, או עם כל אחד בפורום הזה דיון, זה יהיה עם מירב ההקשבה על מנת שאוכל לספק לכם את התשובות המוחצות שלא ניתן לערער עליהן - אולם עדיין, תמיד יש אחד מהצד שלכם שקם עם תגובה שתלושה לחלוטין מהמציאות ומשוללת כל היגיון סביר ושוב אנחנו חוזרים לנק' ההתחלה. אז מה עשינו בזה? לפחות מי שנכנס לפורום, לא היה נתקל בהגיגים ההזויים שלכם שמתורצים בהצדקות שהן על גבול בגידה (treason).
 
זה לא עובד ככה חמוד !

כנראה עקב הקריאה המרופרפת הבנת לא נכון . אני לא חושבת או טוענת שכל מי שנמצא בצד השני לא מקשיב לי , אני טוענת שאתה לא מקשיב. אני מוצאת את זה קצת קשה להאמין שמשפטים כמו " את באמת מצפה שכל מי ששומע את מילות הקסם השזורות בפנינים של פציפיזם מפיך יעבור חיש הרף אל הצד השני ויבין איך בזבז את כל חייו ברדיפה אחר הכח כאשר כל מה שהוא היה צריך לעשות בכדי להיות מאושר זה לגדל פרפר? " או "על מנת שאוכל לספק לכם את התשובות המוחצות שלא ניתן לערער עליהן " מעידים על הקשבה או על פתיחות מוחית ומוכנות . תתבגר קצת , תפתח ת'ראש לרעיונות אחרים חוץ ממה שאתה מכיר , תנסה להקשיב ולא רק להתלם ואז תחזור לפה לנהל ויכוח רציני כמו אנשים אינטלגנטים ונורמלים ולא כמו בסטיונר בשוק שמנסה להוכיח שהוא יודע לצעוק יותר חזק.
 

Tarsier

New member
תשמעי פיצקעלך...

אני בכוונה לא רושם תקשיבי כיוון שכבר נואשתי מהציפיה שיום אחד באמת תפנימו (כן, בהכללה מלאה) את הדברים שנאמרים כאן מהעבר השפוי של הגדה. אני לא יודע מה התרגלת לראות בעולם שבו את חיה ובאילו "מבוגרים" את נתקלת ביום יום שאת חושבת שאת יכולה לבוא ולהגיד לי תתבגר. את יכולה למצוא "קצת קשה להאמין" למה שתרצי, זה לא ממש מעניין אותי מה את חושבת על הפתיחות המחשבתית שלי כי בכל הכנות - יצאתם לי מכל החורים... אם אני נוקט ברטוריקה ממוקדת מצידי תפרשי את זה לא בתור התלהמות אלא בתור הסלמה לכיוון מלחמת עולם שלישית. בסדר? אני אפתח ת'ראש לרעיונות שלכם כפי שהם כיום אחרי ש-99% מהאוכלוסיה על כדוה"א תיכחד, OK? לא בא לי לשמוע יותר את הרעיונות המקולקלים והמסריחים שאת סוחבת איתך 19 שנים מסכנות ולא בא לי לשמוע אותך יותר מטיפה לכל העולם ממרום פועלך הפאתטי בחיים. אני כבר הבנתי - אי אפשר להחדיר לכם שכל למח השטוף שלכם ואי אפשר אפשר לנצח אתכם, כי אי אפשר לנצח אוויר מזוהם. הדבר היחיד שאני יכול להבטיח לך זה שאני אקשיב לך - עוד כמה שנים, כשתוכיחי את עצמך, כשתפעלי למען המטרות שלך באמונה שלמה בעשייה ציבורית ותעשי את מה שצריך בשביל להסיט את דעת הקהל כלפי האג'נדה שלך, לא כביטוי של דעה קיצונית, אלא כחלק ממנטרה שלמה המסוגלת להניע את הציבור לעבר מטרה צודקת, אבל בדרך הנכונה ולא בדרך המעוותת והחולה שאת תומכת בה כיום. אני אקשיב לך אחרי שתביני שהפרק שעליו נתקעת, הוא פרק שהרבה אנשים לפנייך כבר עברו (כולל אותי) אלא שפשוט לא נתקענו עליו כי הוא מנותק לחלוטין מכל שאיפה ריאלית והגיונית מבוססת מציאות לתרום לעולם הזה ולמדינה בפרט. ואגב,אני לא מבין מה את באה אלי בטענות, זה שהדרך בה המדינה עובדת כיום היא מעוותת, זה לא אומר שזו הדרך שלי , למה את מכלילה אותי כחלק מ"העדר"? כבר הסברתי את עמדתי פה בפורום ממש לגבי מכלול הדברים (צבא, צרכנות, סביבה, עוני וכד'), אבל שוב, אתם נעולים באקסטזה שלכם "להמיר" את כל מי שלא כמוכם, אז כנראה לא ממש שמת לב . אז אם את רוצה להוציא קיטור, תוציאי אותו על מי שתומך במדיניות הזו ולא במי שמנסה לשנות אותה לאותה מטרה סופית כמוך, כי את נלחמת בתחנות רוח ואת מביאה עימך הרס וחורבן.
 
אתה פשוט פטתי

אם כ"כ נמאס לך לקרוא את הדעות שלנו , לשמוע מה אנחנו חושבים ובאופן כללי כל דבר שקשור לכותבי הפורום הזה מעורר בך חלחלה , שלא נאמר שנאה . אז מה לעזאזל אתה עושה פה ? העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך כרגע היא פשוט להפסיק להטריד אנשים בפורמים ולהשיג חיים
 

Tarsier

New member
ברור, הלא כל מי שלא מסכים עם תפיסתך פאתטי...

שנאה, חלחלה? מאיפה את מביאה את השטויות האלו? אם אני לא פציפיסט אז אני שונא את מי שכן? זה שאני חושב שאת מקובעת וסתומה לא אומר שאני שונא אותך... די כבר לסלף את המציאות לפי מה שנוח לך כפי שאתם עושים תמיד/ אני פה מסיבה אחת בלבד כפי שרבים וטובים אחרים היו פה לצידי - לשתק את הפורום הבזוי הזה ולתת לכל קורא בר דעת שמחפש תשובה את הנימוק ההגיוני אל מול העוולות והכזבות שאתם מציגים כאן. לרוב, פעמים נדירות ראיתי פה משהו ששוה להתייחס אליו, זה אומר שאני לא מקשיב? תעשי לי טובה (בעצם, עזבי, לא רוצה), היחיד פה שרשם משהו שמעיד על אינטלגנציה הוא שייקובסקי ועל כך אני נותן לו את הקרדיט, על אף דעותינו המנוגדות - מפני שהוא מציגים טיעונים שתופסים בעולם האמיתי, מחוץ לבועה שלך. אז את יכולה לקרוא לי באיזה שם גנאי שאת רוצה מכיוון שזה ברור לי שזה נובע מסיבה אחת בלבד : עד כה אנחנו עושים עבודה מצויינת - עובדה שכולם התאדו מפה
 

Barbos7

New member
אוי אני כזה מושלם

תקשיבו לי. אני יודע ה-כ-ל. האמת שלי היא האמת היחידה שיש בעולם, וכל השאר זה גיבוב של שטויות. הפתרון שלי כלכך טוב. תראו, כבר 60 שנים ואף בעיה אחת! עובד חלק כמו שופל על בית של פלסטיני. לעזאזל. איך אני שומר על עצמי מידיי שלי?!
 
לשמיים בוערים- אני מקשיב

אין לי מושג אם הבחור הקודם באמת מקשיב או לא- אבל אני כן, והפעם ברצינות. אז אני אשמח לשמוע את דעותייך (אם לא אכפת לשטוח אותן שוב בפעם המיליון), ואפילו לפתח דיון נינוח מתוך כוונה אמיתית להבין את "הצד השני". ברשותך, תתייחסי בבקשה לנקודות הבאות בתגובתך: * מהו הפיתרון הפקרטי העכשווי (בדגש על רגע זה ממש) שלדעתך יעצור את האיבה בין העמים, ושאותו לא ניסינו כבר? * בהנחה ואותו פיתרון לוקח זמן עד להגשמתו, האם תהיי מוכנה- כפציפיסטית- לקחת חלק במערך הביטחון בזמן הזה? * בהנחה ולא, מדוע לדעתך אני ואחרים יכולים לקחת על עצמנו את בטחונם של אחרים בעוד את ואחרים לא מוכנים לעשות זאת? * ללא קשר לשאלות הקודמות- האם לדעתך הכנה לא נראה לך שכיום (לאור המציאות בה קסמאים נופלים, קטיושות נורות, חיילים נחטפים ופעולות טרור מבוצעות) קיים חוסר צדק/ שוויון מסוים בעובדה שצד א' מגן בגופו על החיים של צד א' + צד ב', בעוד שצד ב' אינו עושה זאת, אך עדיין מוצא לנכון לבקר את צד א' על כך? אשמח לתגובתך
 
למעלה