אני לא יודע ממה אני יותר מזועזע ביום הזיכרון
מזה שמנסים להרוג אותנו כל הזמן ורק בישראל יש את היום הזה או איך שאנשים ומגיבים והנה סיפור(קטן)
אני עובד בשירות לקוחות טלפוני כלשהו(שנה ראשונה שלי שם כך שלא הייתי ביום הזיכרון הקודם) ובתום לבי ואמונתי חשבתי שלקראת הצפירה לא יהיו שיחות ממתינות ויהיו זמני המתנה נמוכים
אממה? הגיעה השעה 11:00 והזמני המתנה עלו! הסתכלתי ב-11:00 ואשכרה הזמן המתנה עלה פי 2!(בדקה אחת, וזה מלא, זה אומר שעוד לפחות 15 איש התקשרו)(וזה כי עוד אנשים התקשרו לא כי המוקדנים התמהמהו בשיחות)
זעזוע מס' 2:
בזמן הצפירה, יש אצלנו אדם ממש דתי(או ככה לפחות הוא מגדיר את עצמו בגלל הבגדי אברך והכיפה השחורה הגדולה שהוא לובש- עם יד הלב, אני מעדיף את הגויים על פניו) שפשוט הלך בזמן הצפירה!
ולעומתו, יש אצלנו(והיא היחידה!) עובדת שהיא נוצרייה- ערביה. ולזכותה(והופתעתי) היא באה עם חולצה לבנה, שמה מדבקה של "יזכור"(אירוני, אבל לפחות היא מכבדת) ועמדה בצפירה עם ראש למטה!(הייתי בשוק, כל הכבוד באמת)
עכשיו שני דברים לי אליכם:
1. לפחות שיהיה לכם(לאותם לקוחות חצופים, ואל תגידו לי שחלק מהם כנראה לא יהודים כי רובם כן היו כפי הנראה) את הכבוד אם אתם לא עומדים בצפירה לא לשים ז*ן על היום בפומבי
2. למה אני צריך לדבר עם לקוח שמתקשר דקה לפני הצפירה, להגיד לו "רגע אחד" לשים אותו על המתנה, לעמוד ואז לתת לו שירות? לא מגיע לו בכלל!
3. איך זה שגוי עומד בצפירה ויהודי לא?!
לא נורא, ניסיתי ללמד לקוחה לקח(שלא בטוח שהבינה) ואני גם מוכן לספוג את זה אם יעלו על זה.
הגברת הנכבדה התקשרה מס' דקות לפני הצפירה, ביקשה לברר עניין שייקח יותר ממס' דקות לברר(וזה יהיה על זמן הצפירה). שמתי אותה על המתנה(בטענה שאני "בודק") וניתקתי את השיחה. פשוט חוצפה!
מזה שמנסים להרוג אותנו כל הזמן ורק בישראל יש את היום הזה או איך שאנשים ומגיבים והנה סיפור(קטן)
אני עובד בשירות לקוחות טלפוני כלשהו(שנה ראשונה שלי שם כך שלא הייתי ביום הזיכרון הקודם) ובתום לבי ואמונתי חשבתי שלקראת הצפירה לא יהיו שיחות ממתינות ויהיו זמני המתנה נמוכים
אממה? הגיעה השעה 11:00 והזמני המתנה עלו! הסתכלתי ב-11:00 ואשכרה הזמן המתנה עלה פי 2!(בדקה אחת, וזה מלא, זה אומר שעוד לפחות 15 איש התקשרו)(וזה כי עוד אנשים התקשרו לא כי המוקדנים התמהמהו בשיחות)
זעזוע מס' 2:
בזמן הצפירה, יש אצלנו אדם ממש דתי(או ככה לפחות הוא מגדיר את עצמו בגלל הבגדי אברך והכיפה השחורה הגדולה שהוא לובש- עם יד הלב, אני מעדיף את הגויים על פניו) שפשוט הלך בזמן הצפירה!
ולעומתו, יש אצלנו(והיא היחידה!) עובדת שהיא נוצרייה- ערביה. ולזכותה(והופתעתי) היא באה עם חולצה לבנה, שמה מדבקה של "יזכור"(אירוני, אבל לפחות היא מכבדת) ועמדה בצפירה עם ראש למטה!(הייתי בשוק, כל הכבוד באמת)
עכשיו שני דברים לי אליכם:
1. לפחות שיהיה לכם(לאותם לקוחות חצופים, ואל תגידו לי שחלק מהם כנראה לא יהודים כי רובם כן היו כפי הנראה) את הכבוד אם אתם לא עומדים בצפירה לא לשים ז*ן על היום בפומבי
2. למה אני צריך לדבר עם לקוח שמתקשר דקה לפני הצפירה, להגיד לו "רגע אחד" לשים אותו על המתנה, לעמוד ואז לתת לו שירות? לא מגיע לו בכלל!
3. איך זה שגוי עומד בצפירה ויהודי לא?!
לא נורא, ניסיתי ללמד לקוחה לקח(שלא בטוח שהבינה) ואני גם מוכן לספוג את זה אם יעלו על זה.
הגברת הנכבדה התקשרה מס' דקות לפני הצפירה, ביקשה לברר עניין שייקח יותר ממס' דקות לברר(וזה יהיה על זמן הצפירה). שמתי אותה על המתנה(בטענה שאני "בודק") וניתקתי את השיחה. פשוט חוצפה!