אני לא מאמין

IMAN14

New member
אני לא מאמין

יש דבר שאני מאוד מתבייש בו הייתי 3 חודשים בצבא עם פרופיל נפשי 45 ותפקיד מעפן במחסן, יומיות (די רחוק מהבית) אחרי 4 חודשים, די נמאס לי, אמרתי לעצמי "מה אני עושה כאן" "חבל עליי שאני פה""בשביל מה אני צריך את זה" והראתי אצל הקב"ן סימני מצוקה יותר גדולים ממה שהיה כדי להשתחרר. הקב"ן המליצה לפסיכיאטר על 21. ואכן שבוע אחרי השיחה ההיא כבר הייתי בבקו"ם והרגשתי מן חרטה ופספוס ואכזבה מעצמי. חשוב לציין שסעיף הספציפי שהוציא אותי זה מחשבות טורדניות עקב OCD. כבר עבשה שנה, כעט התחלתי שירות לאומי במד"א. מקום חביב, ליד הבית, עבודה קלה מאוד. אך התחלתי לשנוא את עצמי, שאני משקר לאנשים שאני אומר להם שבגלל סיבה רפואית יצאתי. אני יודע שהסיכוי לחזור לצבא שואף ל0. אני רוצה להתחיל קורס עוזרים פרלמנטריים, כי החלום שלי תמיד היה להיות בכנסת. אבל באיזה שהוא מקום בלב אני מבין, שברגע שמישהו יעלה על הסיבה האמיתית שבגלה יצאתי מהצבא, הקריירה שלי נגמרת. אני פשוט מיואש, הנושא הזה משפיע על בחירת מסלול הלימודים שלי. האם זה באמת נכון? כדי לוותר מראש על העבודה בכנסת? או שאם אני אראה שבאמת התנדבתי במקומות אחרים ותרמתי את כל מה שאני יכול כולל שירות לאומי מלא, והבעיה שבגללה יצאתי כבר לא קיימת, אז בכל זאת יהיה לי סיכוי כל שהוא? אני פשוט צריך תמיכה ויעוץ, אחרת לא יודע מה יהיה תודה
 

IMAN14

New member
עוד דבר

בטפסים שמד"א דרש ממני כדי להתקבל לשירות הלאומי מופיע טופס מאוד מרגיז. תמיד ידעתי שאת הפרופיל הצבאי שלי אף אחד לא ידע, ואין לו זכות להגיע למסמכים האלה. ופשוט הטופס הזה הרג אותי מצ"ב טופס מוזר שנראה לי גם לא חוקי
 

kdani

New member
ויתור על סודיות רפואית

אני מניח שמותר להם. בתור חובש אתה תהיה בנגישות לציוד רפואי, תרופות וכדו'. אם יש לך עבר בעייתי - הם צריכים לדעת מזה. זכותך לא לחתום על הטופס, אבל אז זכותם לא לקבל אותך לעבודה. אין לי מושג לגבי התפקיד בכנסת (אבל יש/היו בכנסת גם מרגלים של החזבאללה - לא שאני משווה חס וחלילה) אז לא נראה לי שזו תהיה בעיה.
 
תחתום. זה סתם כסת"ח!

אם הם כבר בודקים, הם ישאירו אותך. ocd זו בכלל לא בעיה. מה שהם חוששים הוא מאובדניים ומפסיכוטים. אל תדאג. בהצלחה! תחיה ותעשה חיים!!
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מתסכל..

IMAN14 היקר, נשמע שאתה מרגיש מאוכזב ומתוסכל, אולי אפילו רוצה להחזיר לאחור את מחוגי השעון.. אולי להישאר בשירות הסדיר ולתרום מעצמך.. עד שזה יכול לגרום לך להרגיש תקוע, ולחשוש שהעבר ישפיע עליך בהמשך.. אנחנו מבינים כמה שאתה מודאג ומתלבט לקראת ההמשך, וחושבים שאתה לא צריך לעבור את כל זה לבד.. ולמרות שאנחנו לא אנשי מקצוע, חושבים שאולי תוכל לקבל תשובות לשאלות שלך בפורום סדירים.. וגם מזמינים אותך להמשיך ולספר על האכזבה שלך, אנחנו נהיה איתך כאן ונרצה להקשיב לך.. מחכים לך..
 
למעלה