whocaresATschool
New member
אני לא מבין מה ההתרגשות...
כל פעם בא אחד ושואל מה עדיף לקנות... מה יותר מהיר מה יותר אמין מה יותר סחיר ידה ידה ידה אז הנה דעתי: קטנוע 50 זה קטנוע 50, נקודה(.) אם הוא מגרד את ה- 90 או צף על 70, זה ממש לא משנה מפני שהוא לא בנוי לכך! כל ה- 50 למיניהם בנויים לעיר (ומי שלוקח אחד לשטח, שיבוסם לו) שם לא ממש ממולץ לעבור את ה- 70. אז זה שיקר לנו הביטוח לא אומר שצריץ לקנות 50 ולהתייחס אליו כאל 150 ולנסוע איתו תמיד, גם בעיר עם מצערת פתוחה עד הסוף. לא פלא שאומרים שאורך חיי המנוע של 50 הוא קצר - זה בגלל שאנו פותחים להם את הצורה! נניח לרגע שבעולם אחר, הכבישים רחבים וניתן לנסוע כמה מהר שרוצים. אני בטוח שגם מנוע של פררי וגם אודי A4 שיסעו על מהירות מקסימלית כל הזמן, יהיה דומה לזה של מנוע 50 שעובד בעוצמה מרבית כל הזמן. לגבי איבזור וסחירות וכיו"צ, הכל קישקוש. הכלי הוא זול, האיבזור והנוחות לא שונות שמיים וארץ בין דגם אחד למשנהו. שורה התחתונה, זה בסך הכל 50 סמ"ק!!! אתה לא אמורים לשב עליו יותר מ- 20 דקות עד חצי שעה גג. השורה התחתונה, לקנות מה שהכי זול מבין החדשים! רוצים יותר, אל תיקנו 50!!!
כל פעם בא אחד ושואל מה עדיף לקנות... מה יותר מהיר מה יותר אמין מה יותר סחיר ידה ידה ידה אז הנה דעתי: קטנוע 50 זה קטנוע 50, נקודה(.) אם הוא מגרד את ה- 90 או צף על 70, זה ממש לא משנה מפני שהוא לא בנוי לכך! כל ה- 50 למיניהם בנויים לעיר (ומי שלוקח אחד לשטח, שיבוסם לו) שם לא ממש ממולץ לעבור את ה- 70. אז זה שיקר לנו הביטוח לא אומר שצריץ לקנות 50 ולהתייחס אליו כאל 150 ולנסוע איתו תמיד, גם בעיר עם מצערת פתוחה עד הסוף. לא פלא שאומרים שאורך חיי המנוע של 50 הוא קצר - זה בגלל שאנו פותחים להם את הצורה! נניח לרגע שבעולם אחר, הכבישים רחבים וניתן לנסוע כמה מהר שרוצים. אני בטוח שגם מנוע של פררי וגם אודי A4 שיסעו על מהירות מקסימלית כל הזמן, יהיה דומה לזה של מנוע 50 שעובד בעוצמה מרבית כל הזמן. לגבי איבזור וסחירות וכיו"צ, הכל קישקוש. הכלי הוא זול, האיבזור והנוחות לא שונות שמיים וארץ בין דגם אחד למשנהו. שורה התחתונה, זה בסך הכל 50 סמ"ק!!! אתה לא אמורים לשב עליו יותר מ- 20 דקות עד חצי שעה גג. השורה התחתונה, לקנות מה שהכי זול מבין החדשים! רוצים יותר, אל תיקנו 50!!!