אני לא מבין מה ההתרגשות...

אני לא מבין מה ההתרגשות...

כל פעם בא אחד ושואל מה עדיף לקנות... מה יותר מהיר מה יותר אמין מה יותר סחיר ידה ידה ידה אז הנה דעתי: קטנוע 50 זה קטנוע 50, נקודה(.) אם הוא מגרד את ה- 90 או צף על 70, זה ממש לא משנה מפני שהוא לא בנוי לכך! כל ה- 50 למיניהם בנויים לעיר (ומי שלוקח אחד לשטח, שיבוסם לו) שם לא ממש ממולץ לעבור את ה- 70. אז זה שיקר לנו הביטוח לא אומר שצריץ לקנות 50 ולהתייחס אליו כאל 150 ולנסוע איתו תמיד, גם בעיר עם מצערת פתוחה עד הסוף. לא פלא שאומרים שאורך חיי המנוע של 50 הוא קצר - זה בגלל שאנו פותחים להם את הצורה! נניח לרגע שבעולם אחר, הכבישים רחבים וניתן לנסוע כמה מהר שרוצים. אני בטוח שגם מנוע של פררי וגם אודי A4 שיסעו על מהירות מקסימלית כל הזמן, יהיה דומה לזה של מנוע 50 שעובד בעוצמה מרבית כל הזמן. לגבי איבזור וסחירות וכיו"צ, הכל קישקוש. הכלי הוא זול, האיבזור והנוחות לא שונות שמיים וארץ בין דגם אחד למשנהו. שורה התחתונה, זה בסך הכל 50 סמ"ק!!! אתה לא אמורים לשב עליו יותר מ- 20 דקות עד חצי שעה גג. השורה התחתונה, לקנות מה שהכי זול מבין החדשים! רוצים יותר, אל תיקנו 50!!!
 

S A T L A N

New member
שמע אני חולק

על דעתך דבר אחד נכון אמרת וזה שזה כולה 50 סמק נכון זה כולה 50 סמק אותם 50 סמק בכל קטנוע אבל יש הבדלים עצומים ותחשוב על בני 16 שלא יכולים לקנות משהוא יותר גדול נגיד ככה אני חושב לעצמי שאני הייתי צריך להסתדר עם פיור עם קירור אוויר ועם מכלולים מן הת** לעומת מה שאני עכשיו נוסע עליו איך בדיוק הייתי נוסע איתו לקריות??? רץ איתו כמו עם אופניים כשנגמר לי (או לו) הכוח מה זה השטויות האלה אקיצר לא שאני בא בקטע של לבקר אותך באמת שלא הכל בידידות רק שלא תעשה הכללות על כל החמישים סמק כאשר בינתיים אתה פוגע בי אישית ובטח שבטיסן שלי!!!
 

S A T L A N

New member
*ולאלה שלא הבינו...

התכוונתי לנסיעה: חיפה (על הכרמל) - ועד הקריות זה משהוא כמו 20 קילומטר אם אני לא טועה
 
תשמע תשמע,יש באיטליה מגוון רחב של

קיטים כמעט לכל הקטנועים ובמיוחד לנפחים של 50-125 קיט רחב שכולל צילינדר בוכנה ורינג מאלומיניום שבנויים לדחיסה גבוהה(היי קומפריישן)+קרבורטור מוגדל+אגזוז לחץ+טלטל ולאגר מחוזקים ויש עוד כמה שיפורים שיגרמו לקטנוע ה50 האומלל שלך לחשוף שיניים ולחייך ברשעות לכל קטנוע שהוא יפגוש בכביש,אתה פשוט לא תאמין שזה אותו קטנוע. המחיר של הקיטים לא בשמיים אם יש לך מישהו שיכול להביא לך את זה,בסביבות 200 דולר והקטנוע שלך ירים גלגל עם כל מכה בגז שתתן בלי למשוך כידון ובלי כלום בשורה התחתונה אם אתה יודע לעבוד ומתמצא בפירוק מנועים ויש לך מישהו שמטייל הרבה ביוון ואיטליה אז אתה יכול להפוך את הקטנוע שלך למשהו עצבני ביותר שלא רואים כל יום.
 

ixmix

New member
אני כן מבין מה ההתרגשות.

קודם כל - האמירה שלך מקטלגת את כלי ה50 ככלים תחבורתיים בלבד ולא היא. ישנם כלים המסוגלים לתת פאן טהור, אפילו כיניתי אחד מהם "חוליגן אמיתי" והתכוונתי לכל מילה. אולי פעם תראה מישהו מהרוכבים הטובים (טיגר, שפיצר, טננבאום, כומר או אחרים) על קטנוע פאן ותבין למה הכוונה (ולטובת הענין - יש כתבה בפולגז, במדור "יוצאים לרכב" על הג'ילרה אייס. בנוסף - גם ככלי תחבורה - יש המעדיפים אמינות, יש מהירות, הבדלים עצומים באיכות מכלולי כלים שונים (ובמחירים), בחויות שהכלי מספק ועוד. האמירה כאילו כדאי לקנות הכי זול ולהסתפק בכך אינה לוקחת בחשבון את המורכבות של הנושא ואת מגוון הכלים. צא וחשוב - אם היית צודק היה יצרן אחד בעולם ויבואן אחד בארץ - כנראה שישנם אחרים שלא חושבים כמוך, ואולי יש בך מן ההגיון.
 

sendadrd

New member
פשוט ../images/Emo163.gif

תן לי לנחש... אופנועים הם לא אהבה בשבילך. אבל יש אנשים שבשבילם אופנוע זו דרך חיים, או אפילו בן16 שנוסע כל יום כל היום בשביל ההנאה. לאנשים כאלה (כמוני) יש הבדל תהומי בין פיור לראנר ובין TS לSENDA. ההבדל קיים גם ביכולות המנוע ויש קטנועים 50 סמק שליסוע ב85 מדגדג להם תתחת מבחינת אמינות (לדוגמא: קראנק של GP1 מחזיק גם ב13000 סלד) אז תחשוב לפני שאתה מפליץ מהמקלדת.
 
לא הבנתם את הנקודה(ות)!

הנקודה היא שאנשים קונים 50 סמ"ק ומצפים ממנו לביצועים של 150, למה? אלוהים יודע... בעצם גם אני יודע כי אנחנו ישראלים. באירופה ובמזרח מגבילם את המהירות של הכלים האלו. באתר של SYM על כל הקטנועים מצויינת מהירות מירבית של 50 קמ"ש והרי כולנו יודעים שגל ה- 50 למיניהים עוברים את ה- 70. זה שהסקלה מראה 90 או 100 לא אומר שהמחוג צריך להגיע לשם בכל נסיעה, כל הנסיעה! אני חושב שמכונה היא דבר מופלא. כל מכונה, מקרר מזגן, קטנוע... אפילו מאורר (שאותו אני אף פעם לא מפעיל על מספר 3). אני לא אוהב להרוס מכונות. קטנוע 50 סמ"ק הוא הרס טהור של יצירת מופת (המנוע). אז כמו שאמא של חברה שלי אומרת "50 סמ"ק זה פה לכפר או למושב" (ואני כמובן נעלב מאוד). אמי לא מבין מה הכיף בלדחוף קטנוע לקצה גבול היכולת בכל נסיעה לסופר...
 
סליחה על הבוטות...

אבל כל כך הרבה שטויות שאתה כותב, שאני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל ולהגיב... כל כך הרבה דעות נחרצות ללא הצדקה... ראייה כל-כך צרה, דעות קדומות ושלל שטויות אחרות... שוב, אני מצטער מראש על הבוטות, זו פשוט לא הפעם הראשונה שאתה עושה זאת...
 
למה סליחה?

אם אתה מבקש סליחה מראש, אולי פשוט אל תגיב? זו דעתי. אתה יכול להסכים או לא, אבל לא צריך להעליב!
 
צודק.

לא הייתי צריך להגיב בכלל. אכן לא מסכים (בלשון המעטה רבתי). מצטער שהעלבתי.
 
אני התחלתי את דרכי על TS 50 SUZUKI

אופנוע שטח קל מקורר מים והיה כיף איתו בשטח בכביש המהיר סגרתי איתו 85 קמ"ש האופנוע החזיק לי כשנה וחצי עד שהתגייסתי ובשביל בחור בן 17 זה היה כ י ף- ח י י ם אז 50 סמ"ק זה אחלה של התחלה!
 
הקנייה הראשונה

כמו בכל קנייה ראשונה של מוצר שמעולם לא השתמשנו בו, אנחנו לא מבינים הרבה... לא משנה כמה נקרא ונתעניין, אין כמו נסיון אישי. אז כשמישהו חדש בא לקנות אופנוע עם כל כך הרבה דרישות (שיהיה יציב ובטוח ומהיר וסחיר ופרקטי ויפה וכו'), על כל דרישה הוא יקבל 10 חודי"ם ורק יצא יותר מבולבל. אם ישאל את המוכר אז או שיאלץ להיתפשר או שיעבדו עליו. בקיצור, קונים יקרים: הקציבו סכום לקניה ולכו לנסיעות מבחן איפה שאפשר. אם אתם חסרי סבלנו, סביר להניח שלא תקבלו תמורה מלא עבור כספכם. וכמו שסבתא שלי ז"ל היתה אומרת "החיפזון הוא אם כל אסון"
 
למעלה