אני לא מבין...

quetion

New member
אני לא מבין...

יש כאלה שכל הזמן מתלוננים שהם לא יכולים ולא רוצים, אני מציע לכם עבודה מהסרטים, ההצלחה שלכם בטוחה, כסף אתם תרווחיו אז מה הבעיה...
 

ritarita

New member
איך אפשר לעבוד בשיווק בלי להבין...

את הדבר הפשוט הזה...?
 

tsveeka

New member
לא מבינים שר"ש דרך הפורום

ריטה להבין שיווק רב שיכבתי לוקח זמן אבל לא הרבה. צריך לרצות ללמוד את השיטה. זה הכל. אבל לפני כמה שירשורים אמרת שזה לא מעניין אותך.
 

quetion

New member
כל אחד יכול...

מי אמר לך שאני מומחה לשיווק, את צריכה להאמין בעצמך יותר, אם את מאמינה בעצמך אז את יכולה, אם לא אז תשארי כך והמדינה דופקת את כולם, כל אחד יכול, כל אחד יכול, כל אחד יכול
 

ritarita

New member
לשניכם.. לא כל אחד יכול.

אני כבר שמעתי לא פעם..וניסיתי..ובדקתי.. וקראתי לא פעם את החוברות של ההסברה.. אלא שהן תמיד מפסיקות לפני שבכלל אומרים את שם החברה.. חוץ מסנריידר..שגם שם..לא יסבירו לך איך זה עובד..לפני שתציג כסף.. רק זורקים לנו בעינים סיפורים של כל מיני אנשים שמצליחים...אנשים שאין לנו בכלל דרך לדבר איתם ולראותם אותם בחיים זאת עבודת שיווק. ולא כל אחד מתאים.. ולהוציא מאנשים כספים לפני שהם בכלל ניסו..זו גניבה. ועוד משהו. הרבה מן המודעות שמפרסמים בעתונים ובאינטרנט.. אומרות רק כך: יש לך מחשב. יש לך אינטרנט. תתחיל לעבוד. ועוד זורקים סכום של כמה אלפי שקלים בהשקעה קטנה של זמן. שקר על גבי שקר.. כשבכלל לא מדובר רק במחשב..אלא בפגישות עם אנשים. כשמדובר במכירות גרידה! זה לא מתאים לכל אחד.
 

tsveeka

New member
צרכים של אדם זה החשוב בשר"ש

ריטה לקרוא חוברות הסברה לא ייתן לך תמונה מלאה. אם מישהו רצה כסף קודם להסבר אז הוא שרלטן, יש כאלה בכל תחום. הדרך הנכונה והאנושית זה להסביר לך מה זה שר"ש ואז לענות על השאלות שלך, מה שבטוח השאלה הראשונה שלי בשבילך:"מה חסר לך?", או "מה את צריכה, כלכלית?". לא ניתן להסביר בפורום איך מצליחים. הגישה הנכונה בשר"ש היא לדעת מה חסר לאדם ולדעת האם בעזרת השיטה ניתן יהיה להגיע למטרותיו/ה של המועמד. ריטה, הביני שאם יעמידו את השר"ש בצורה הנכונה וילמדו אותך אז את תיראי שאת מסוגלת לעשות. מסוגלת!!! עדיין זה לא אומר שתעשי זאת. הכל בראש. נ.ב. מה זה "ניסיתי"?
 

טל33

New member
כל הכבוד על ההתמדה ../images/Emo13.gif למרות

שממה שאני רואה לא תקבלי תשובה ישירה מאף אחד מהם. הייתי רוצה פעם לשמוע מה באמת הם עושיפ ולשמוע גם כאלה שניסו ולא הצליחו. כמו בכל דבר נורמלי - להראות את הפלוס והמינוס. אבל כנראה שאנחנו טועים ולשיטה הזאת יש רק פלוסים.
 

tsveeka

New member
בוא ניפגש

טל יש גם מינוסים. אל תחשוב שזה קל. אבל זה שווה. איך אני יכול להסביר לך כאן בפורום. תקדיש לעצמך שעה מהחיים ובוא לשמוע. הכי הרבה תרוויח מזה.
 

טל33

New member
בוא נראה איך אתה יכול - אולי

לכתוב תמצית של מה שאתה תמיד אומר בשיחות שלך ?
 
למעלה