אני לא מכיר את מנהל הבנק שלי וטוב לי ככה!

אני לא מכיר את מנהל הבנק שלי וטוב לי ככה!

לקוחות רבים פוגשים את מנהל הבנק שלהם רק פעם בשנה, בעת מסירת הדוחות הכספיים של העסק לבנק.
הם מתייחסים לבנק רק כאל 'ספק' של כסף ולא מקבלים ממנו שום ערך מוסף.

שאלתי כמה לקוחות בנושא הזה - מתי ניהלו לאחרונה שיחה עם מנהל סניף הבנק בו הם עובדים? התשובות נעו בין 'לפני כמה חודשים' ל - 'בשנה שעברה, בעת מסירת הדוחות' ואפילו 'אני כלל לא מכיר אותו. לשם מה אני צריך להכיר?'

ובכן, כאן יש טעות יסודית בתפיסה. מנהל הבנק הוא בד"כ מקצוען מנוסה שמכיר ורואה עסקים רבים בענפים שונים.
מלבד היותו מומחה למימון עסקים הוא גם מבין דבר או שניים בהתנהלות עסקית.
בנקודות של החלטות משמעותיות שווה להתייעץ אתו ולקבל חוות דעת ובכך להרוויח עוד נקודת הסתכלות.
כיוון שהיחסים בינינו לבין הבנק צריכים להיות ארוכי טווח שני הצדדים ירוויחו מכך - ההיכרות אתכם תסייע לו לעזור לכם, ואתם תרוויחו עצה טובה ואולי פתרון בנקאי טוב יותר לעסק שלכם.
 

Simple Finance

New member
הערה חשובה

בהרבה מקרים, הסניף ו/או המנהל שלו הוא בבחינת "מקרה אבוד", כלומר: חסרי מושג מקצועי וחסרי הבנה בשירות לקוחות.
לכן, העצה שלך נכונה רק אחרי שבודקים שאכן למנהל/לסניף איכפת מכם ומהצרכים שלכם, ואם זה לא המצב - מחליפים בנק.
 
למעלה