אני רוצה לרכוש מוצר מסוים ומתלבט בין שלושה דגמים של שני יצרנים שונים.
שלחתי הודעה פרטית בדף הפייסבוק לשני היבואנים הרשמיים בישראל, ושאלתי לגבי מספר פרטים טכניים של המוצר, שלא מצאתי מידע עליהם באתר היבואן או באתרי המכירות.
עברו שלושה שבועות מאז הפניה שלי.
הודעה אחת - מישהו בצד השני ראה אותה אבל לא קיבלתי שום התייחסות. התעלמות מוחלטת.
הודעה שניה - הצד השני (היבואן) גם לא ראה אותה.
אני באמת לא מבין - מילא הייתי לקוח שמתלונן על תקלה או אחריות, ולא רוצים להתייחס אליו. אבל זה לא המקרה. אני לקוח שרוצה לקנות! וגם ממני מתעלמים?
רק לשם ההשוואה, ידידה שלי אמריקאית, קנתה מוצר והייתה בעיה ונזקקה לשירות לקוחות - פנתה במייל לאתר החברה והם התנצלו שהפנייה תטופל "רק" אחרי 72 שעות בגלל הקורונה.
מתי יהיה פה אמריקה?
אגב - את ההחלטה כבר קיבלתי. לא אקנה את המוצר שהיבואן שלו מתעלם ממני. אבחר במוצר אחר.
שלחתי הודעה פרטית בדף הפייסבוק לשני היבואנים הרשמיים בישראל, ושאלתי לגבי מספר פרטים טכניים של המוצר, שלא מצאתי מידע עליהם באתר היבואן או באתרי המכירות.
עברו שלושה שבועות מאז הפניה שלי.
הודעה אחת - מישהו בצד השני ראה אותה אבל לא קיבלתי שום התייחסות. התעלמות מוחלטת.
הודעה שניה - הצד השני (היבואן) גם לא ראה אותה.
אני באמת לא מבין - מילא הייתי לקוח שמתלונן על תקלה או אחריות, ולא רוצים להתייחס אליו. אבל זה לא המקרה. אני לקוח שרוצה לקנות! וגם ממני מתעלמים?
רק לשם ההשוואה, ידידה שלי אמריקאית, קנתה מוצר והייתה בעיה ונזקקה לשירות לקוחות - פנתה במייל לאתר החברה והם התנצלו שהפנייה תטופל "רק" אחרי 72 שעות בגלל הקורונה.
מתי יהיה פה אמריקה?
אגב - את ההחלטה כבר קיבלתי. לא אקנה את המוצר שהיבואן שלו מתעלם ממני. אבחר במוצר אחר.