אני לא מצליח להבין למה מתעלמים מלקוח שרוצה לרכוש מוצר.

תומאס

New member
אני רוצה לרכוש מוצר מסוים ומתלבט בין שלושה דגמים של שני יצרנים שונים.
שלחתי הודעה פרטית בדף הפייסבוק לשני היבואנים הרשמיים בישראל, ושאלתי לגבי מספר פרטים טכניים של המוצר, שלא מצאתי מידע עליהם באתר היבואן או באתרי המכירות.
עברו שלושה שבועות מאז הפניה שלי.
הודעה אחת - מישהו בצד השני ראה אותה אבל לא קיבלתי שום התייחסות. התעלמות מוחלטת.
הודעה שניה - הצד השני (היבואן) גם לא ראה אותה.
אני באמת לא מבין - מילא הייתי לקוח שמתלונן על תקלה או אחריות, ולא רוצים להתייחס אליו. אבל זה לא המקרה. אני לקוח שרוצה לקנות! וגם ממני מתעלמים?
רק לשם ההשוואה, ידידה שלי אמריקאית, קנתה מוצר והייתה בעיה ונזקקה לשירות לקוחות - פנתה במייל לאתר החברה והם התנצלו שהפנייה תטופל "רק" אחרי 72 שעות בגלל הקורונה.
מתי יהיה פה אמריקה?
אגב - את ההחלטה כבר קיבלתי. לא אקנה את המוצר שהיבואן שלו מתעלם ממני. אבחר במוצר אחר.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אני רוצה לרכוש מוצר מסוים ומתלבט בין שלושה דגמים של שני יצרנים שונים.
שלחתי הודעה פרטית בדף הפייסבוק לשני היבואנים הרשמיים בישראל, ושאלתי לגבי מספר פרטים טכניים של המוצר, שלא מצאתי מידע עליהם באתר היבואן או באתרי המכירות.
עברו שלושה שבועות מאז הפניה שלי.
הודעה אחת - מישהו בצד השני ראה אותה אבל לא קיבלתי שום התייחסות. התעלמות מוחלטת.
הודעה שניה - הצד השני (היבואן) גם לא ראה אותה.
אני באמת לא מבין - מילא הייתי לקוח שמתלונן על תקלה או אחריות, ולא רוצים להתייחס אליו. אבל זה לא המקרה. אני לקוח שרוצה לקנות! וגם ממני מתעלמים?
רק לשם ההשוואה, ידידה שלי אמריקאית, קנתה מוצר והייתה בעיה ונזקקה לשירות לקוחות - פנתה במייל לאתר החברה והם התנצלו שהפנייה תטופל "רק" אחרי 72 שעות בגלל הקורונה.
מתי יהיה פה אמריקה?
אגב - את ההחלטה כבר קיבלתי. לא אקנה את המוצר שהיבואן שלו מתעלם ממני. אבחר במוצר אחר.
גמני חיפשתי פעם מוצר כלשהו. ליבואן היו דגמים רבים ושונים של מוצרים דומים, ולמען האמת, "התבלבלתי" ביער הדגמים. פניתי ליבואן שלא השיב לי... לבסוף, יצרתי קשר עם 2 חנויות, ודווקא הסוחרים (שלא היה להם דגם כלשהו של אותו מוצר בתצוגה), הסבירו לי באריכות מה יתרונותיו של הדגם ה"מוביל" ומדוע לא כדאי לי בכלל לחשוב על שאר הדגמים. אוסיף ואומר, שבאחת החנויות הגדולות, היה קטלוג מלא, שהכיל את רשימת כל הדגמים, עם מפרטים שהבהירו מה יתרונותיו של כל דגם. ביקשתי קטלוג כזה, כדי שאוכל לעיין בו בביתי, אבל מנהל החנות השיב לי, שזהו העותק היחיד שנמצא ברשותו, ולכן לא יוכל להעניק לי אותו.
במקרה שלי, היה מדובר במקרר, וניתן לומר "בעדינות", שכשאתה הולך להוציא כמה אלפי שקלים עבור מוצר שכזה, ראוי שתקבל יחס קצת יותר....
אבל מה לעשות? אנו חיים בארץ הלוואנט.
 

תומאס

New member
אני מעדיף לא להסתמך על מוכרים בחנות, כי לפעמים הם לא יודעים, ולפעמים הם לא אובייקטיבים, לפעמים אין להם סבלנות.
במקרה שלך זה היה אחרת - אבל נראה לי שזה היוצא דופן.
אגב - פעם ביקשתי מיבואן בישראל קטלוג מוצרים והוא סירב לתת. כתבתי ליצרן בארצות הברית וכנראה שהיבואן "קיבל על הראש" כי תוך שבועיים הקטלוג היה אצלי.
אבל אתה צודק - אנחנו מפגרים מאחור בכל הקשור לתודעת שירות.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אתה לא מציין באיזה מוצר מדובר. אילו עשית זאת, יתכן שהייתי מצליח לארגן לך קצת מידע, אבל זכותך לשמור על אלמוניות המוצר...
 
למעלה