אני לא רוצה להישמע כופרת אבל...

Baibasmom

New member
אני לא רוצה להישמע כופרת אבל...

מעונה לעונה הסדרה נהיית פחות יפה . די! אני מרגישה שזה כבר איבד את הקסם. בפרט שמה שהחזיק את הסדרה היה המתח המיני בין סרינה לדן ועכשיו כשאין בינם כלום נהיה הרבה פחות מרגש. גם שינוי הלוקיישן לאוניברסיטה הורס- מה אתם חושבים?
 

GossipKid

New member
שזה חשוב מאוד...

המעבר החד הזה מהתיכון לקולג'. אל תשכחי שאצלם זה ממש ביג דיל הקולג'ים, זה כמו טקס פאנאטי בארה"ב. בגוסיפ גירל היו חייבים לציין את זה בדיוק כמו עם התיכון. לדעתי, הסדרה מתחזקת ומשתנה וזה נהדר. שום קסם לא הולך. ובקשר לדן וסרינה, בואו נחכה ונראה...
-
 
../images/Emo58.gif מעליי!

בבקשה לא לשכוח לסמן ספוילר כאשר מדובר על הסדרה בארה"ב...
 

Robin Sparkles

New member
לדעתי

העונה השנייה הייתה חלשה ביחס לראשונה. אבל העונה השלישית רק התחילה ואני בינתיים מאוד נהנית ממנה. צריך לחכות מעט שהעלילה תתפתח. ובקשר ללוקיישן-הם סיימו תיכון ושם כבר הולכים לאוניברסיטה.אני חושבת שזה מוסיף לעלילה בניגוד לעלילה שבה אין להם שגרה.אי אפשר להשאיר אותם בתיכון הרבה עונות.בסופו של דבר הם יצטרכו לסיים. אם לא הייתה להם שגרה כל העונה וכל היום רק היו עושים שופינג-זה היה יכול להיות משעמם..אבל החיים שיש להם באוניברסיטה מוסיפים.
 
לדעתי העונה הזאת היא לא משהו בכלל..

אבל לא בגלל הסיבות שציינת כי: א.אף פעם לא אהבתי את סרינה ודן ביחד. ב.לדעתי זה שהם שינו את הלוקיישן של הסדרה די מגניב. הדבר שמפריע לי בעונה הזאת הוא שאין קו עלילה אחיד. כל שני פרקים מתחלפות דמויות והעלילה משתנה. וגם חבל שלא מתמקדים קצת בג'ני ואריק(זה יכל להיות מעניין).
 

Baibasmom

New member
את צודקת לגבי קו העלילה

עושה רושם שגם הפרקים הרבה פחות מושקעים. צפיתי בפרקי העונה הראשונה כדי להיזכר וראיתי שכל פרק סבב סביב אירוע מיוחד ומושקע מה שאין כן בעונה זו. אין אחידות ונראה כאילו לא באמת החליטו מה לעשות בסרינה. אני, כמוך לא השתגעתי על סרינה ודן כזוג אבל אהבתי את סוג המתח הרומנטי שנוצר בינם. בנוסף, את הזוגיות הנוכחית של כל אחד מהם אני עוד פחות אוהבת. לטעמי דן גם נראה הרבה פחות טוב מאשר בעונה הראשונה. (השיער)
 

LeAnnDylan

Well-known member
../images/Emo58.gif לדעתי

סרינה ודן מיצו את עצמם כבר. ממש נמאס לראות אותם און אגיין אוף אגיין. לעומת זאת לילי
ורופס צריכים להיות יחד! העונה הזאת לדעתי יותר מוצלחת מהשתים הקודמות. אני גם חושבת שאני בדעת מיעוט אבל העונה הראשונה הכי פחות אהובה עליי. חוץ מזה שהחזירו העונה את ג'ורג'ינה
רק שיעיפו את הילארי דאף והכל יהיה שוב טוב :)
 
למעלה