אני לפני ניתוח קטרקט

לחיים1

New member
שלום,
מהם יתרונות ניתוח קטרקט בלייזר. יש לי חברים שכבר עשו את הניתוח, רובם ככולם בשיטה המסורתית (לא בלייזר) והם מרוצים. אז מה היתרונות בלייזר שלהפתעתי לא ממומן ע"י קופת החולים שלי. חשבתי תמיד שרק ניתוחי שיניים לא ממומנים...
מאד מתסכל בלשון המעטה להבין לאחר 50 שנים ששילמתי מידי חודש בחודשו שאני צריך לשלם (לא מאות שקלים וגם לא אלף אלפיים..) על ניתוח קטרקט .
בברכה
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
יש יתרונות ללייזר...כל המידע בדף מידע הזה של קופת חולים מכבי ...אני גם אצטרך ניתוח כזה בעתיד..אני אלך על לייזר.

 

לחיים1

New member
יש לך מושג למה צריך להפרד פה מאיזה 2200$ עבור הניתוח הזה. כולם חושבים והתרגלו במדינתינו שרפואת שיניים אינה בהשתתפות קופות החולים וכעת מתחילים להבין שזה גם עיניים. מדוע זה קורה, למה ועבור מה משלמים עשרות שנים כשצעירים וכשאין שום בעיה. זו גניבה לאור היום!! זה הרי כבר לא ניתוח חדשני, המאמר שצירפת מוביל למחקרים לפני יותר מ 10 שנים שהרופא בעצמו מפנה לשם. אני מתכונן להוציא את השחיתות הזו לאור ובהיקף הכי גדול שרק אוכל. עיתונות, חקירות... מחר ימצאו איזה מכונה חדשנית לשיפור השמיעה והופ כל כמה רופאים פרטיים ירכשו את המכונה והנה עוד ניתוח בכמה אלפי דולרים, איפה קופות החולים פה, למה שילמתי 50 שנה, למה ומדוע. הם מתעשרים על חשבונינו ואל כאילו שתיקתם של הנהלות קופות החולים!!
אני בקשר כבר עם כמה עתונאים, עובד על זה.
בברכה ורק בריאות
 
למעלה