אני מאוכזבת מכולכם!

ספיר187

New member
אני מאוכזבת מכולכם!

מדוע אף אחד לא מבין שעד שלא תהיה התארגנות מסודרת שום דבר לא יזוז. גם הפורום הזה על כל תחלופת התגובות שלו לא תעזור לנו להחזיר את צח"מ למסך. האם משהו מתארגן או שצריך להתחיל ולארגן משהו לבד?? מה זה הלוזריות הזו????? חברות הכבלים כבר מזמן נושמות לרווחה. ואתם מקבצים פה נדבות מצפייה בכל מיני מקטעים לא קשורים מ-CBS ויוטיוב והימים והאמיצים (והמשעממים) רחמנא ליצלן. מה יהיה???????
 

אהובה45

New member
לגייס ידוענים

אני מסכימה איתך. בדיוק היום, לאחר שניסיונותיי למצוא אתר דרכו אוכל לצפות בפרקים הבאים, התבדו, חשבתי, איך זה יכול להיות שכל כך הרבה אנשים ש"מכורים" לסדרה, לא מצליחים לזעזע את חברות הכבלים או להתארגן במחאה שתשמע עד למקבלי ההחלטות. יתכן ומאחר ופה בארץ רק אם אתה ידוען יש לך דרך להגיע לתקשורת ולהזיז דברים / להשפיע, צריך לברר מי מהידוענים צופה בהדיקות ולרתום אותו / אותם לנושא.
 

lisa s

New member
למשל גברי לוי

גברי לוי התוודה על חיבתו לסדרה. פשוט לא יאומן איך אנשי הוט הקשיבו לכל מי שדיבר, עשו "כן כן" עם הראש, ואחרי זה חזרו לעיסוקים שלהם. אם המנוי היה רשום על שמי, הייתי מבטלת אותו, אך לצערי הוא לא.
 
מה קורה לאותה עצומה שחתמנו עליה האם יש

למישהו מידע מה קורה אם הצחמ' או שאיבדנו אותה ומחכים שנשכח ולא לנעשה בעיות , חרה להתעורר תיראו כמה הפסדנו אני ממש מתגעגעת האם אתם לא? מה אם החברה שם מה קורה ?
 

venustudent

New member
באמת מעניין מה עם העצומה

נדמה לי שהגולשת "מקסימה" רצתה לפקסס אותה להוט-האם זה יצא לפועל? לגבי המאבק, אני מסכימה עם ספיר שחבל שלא זז כלום, אבל צריך למצוא מישהו שיש לו זמן וכוח לארגן מאבק צרכנים (עדיף ביחד עם ימ"ח). אני אישית עסוקה עכשיו עד מעל לראש בלימודים שלי ואני מניחה שלרבים מאיתנו יש עיסוקים אחרים שגוזלים זמן ואנרגיה.
 

magicgirl1983

New member
אצלינו המצב יותר גרוע

אני הייתי צופה קבועה בשלוש סדרות. שתיים מהן הורידו לי, אבל אחת מהן עדיין משודרת ביס. אני מעוצבנת ברמות שלא יתוארו, אפילו התלוננתי בהוט אבל קיבלתי תשובה צוננת לגבי זה שאנחנו צריכים לשדרג את הממיר לHD. אני כבר הבנתי את הרמז שמחרבנים על הצופים. מעכשיו אני מורידה הכל מהאינטרנט ואני מוכנה להתנתק מהכבלים ולהתחבר לDVD.
 

מקסימה1

New member
מאוכזבת מכולנו? למה מי את??

שאומרת שכולם פה לוזרים? את לוזרית בעצמך! תעשי מה שאת יכולה במקום להתלונן ולהאשים אחרים חצופה!!
 

ספיר187

New member
למקסימה החביבה..

את לשונך הבוטה את מוזמנת להשאיר מחוץ לפורום המכובד הזה. אלמלא מנת המשכל הנמוכה שלך, הייתי עונה לך כמו שצריך. את כניראה לא מבינה את מטרתו של הפורום הזה. וגם את יעדיו מאחר והסדרה הורדה. צר לי לחדש לך, אבל כניראה שאיתך אין ברירה! כדי להשיב את הסדרה - פעילות יחיד אינה אפקטיבית. במקום להתסכל ברמת המאקרו (שאין לך ככל הנראה..) אם אין לך מה להציע אן איך לעזור. אנא הימנעי מהשתלחויות בוטות שאינן במקומן. אם תסתכלי היטב על ההודעה שלי רשמתי בצורה מאד ברורה שאני מאוכזבת מכולכם. אין שום דבר מתלהם ולא בוטה במה שכתבתי אלא נסיון להוציא משהו חיובי מהפורום הזה מעבר להתכתבויות שאינן מועילות לאיש. ולקקבוצה הכל כך אדירה שאוהבת את צח"מ. בכל מקרה - נראה שאצלך חוץ מג'ורה - אין הרבה. מקסימה שכמוך.. לא נורא, נסתדר גם בלעדייך.
 

מקסימה1

New member
להוציא מהו חיובי לא עושים כמו שעשית

וניראה לי שגם הג'ורה שלך לא מביישת את בעליה!!
 
למעלה