אני מבואסת!

אני מבואסת!../images/Emo10.gif

אמרתי לעצמי שאני אעשה דיאטה מאוד מאוזנת. היום אכלתי לבן+גרנולה, תפוח עץ וסלט. הכרחתי את עצמי לאכול גם כריך מלחם קל. הדרך להורדת 10 קילו כל-כך ארוכה... אני גם אראה את החבר שלי עוד שבוע וקצת, ואני פוחדת שהמוטיבציה שלי לרדת תעלם אם הוא לא ישים לב. (זה יהיה שבועיים אחרי הפגישה הקודמת, ופחות 3 קילו בשאיפה)
דסתמונתס
 

סופי1

New member
אל תהיי מבואסת!

1. הצלחת היום מאוד יפה עם האוכל, אין לך מה להיות מבואסת, הצלחת יפה מאוד. 2. אל תחשבי על 10 קילו, תחשבי על שניים, תורידי שניים-ואז עוד שניים..... לי יש לפחות 13 קילו להוריד, קודם אני מנסה שלוש-פחות מבאס. 3. את יורדת בשביל החבר שלך או בשביל עצמך? אני בטוחה שהוא ישים לב, ואם לא, אולי זה אומר שלא איכפת לו איך את נראית ואיכפת לו מהאופי שלך...... תרדי במשקל בשביל עצמך ואל תתבאסי אם החבר של לא ישים לב.... העיקר שאת שמה לב למשקל. בהצלחה
 
מה יפה??

פחות מ-500 קלוריות בנתיים! זה טירוף! דיאטה מאוזנת צריכה לפחות 1200! אני צריכה להוריד 10 כדי להגיע למשקל האידיאלי. מעבר לזה אני לא מעיזה לחלום. אמרתי לעצמי שאני ארד כדי להרגיש טוב עם עצמי, ושכל העולם יקפוץ לי. לפני שלושה שבועות ניסיתי את דיאטת האינדקס הגליקמי, וכשאמרתי לחבר שלי שירדתי קילו, הוא אמר "לא אמורים להבחין בזה, נכון?" וכששבוע שעבר אמרתי לו שבדיאטה החדשה שלי ירדתי אותו משקל שירדתי בדיאטה הקודמת, הוא שאל "כמה? כלום?" אני לא רוצה לעשות דיאטה בשבילו, אף אחד לא שווה את זה. אבל יש לי פחד קטן כזה.
דסתמונתס
 

סופי1

New member
היום עוד לא נגמר!

אז היום אולי תוכלי קצת פחות, תוכלי ארוחת ערב קצת יותר גדולה. 10 קילו זה הרבה ואפשרי, פשוט אם את תחשבי על זה כמשהו כזה גדול יהיה קשה, תחלקי את זה לקבוצות של כמה קילו. מה זה דיאטת האינדקס הגליקמי? בקילו אחד יכול להיות קצת קשה להבחין-תלוי אצל מי, אז הוא לא שם לב, למי איכפת?! אם הוא שואל שאלות כאלה, וכול כך לא תומך, אולי הוא לא מתאים לך. לא רוצה לסכסך אבל חבר אמור להביעה תמיכה! את שווה את זה! ממה את מפחדת? מזה שתאבדי את החבר שלך?
 
טוב,

דיאטת האינדקס הגליקמי מבוססת על הזמן שלוקח למאכלים להתפרק לסוכר. מוצרי חלב- אין הגבלה פירות הדר, תותים -אין הגבלה מוצרי מאפה - אסור! מותר רק פסטה מחיטת דורום. פירות טרופים -אסור וכו´ וכו´. יש אתרים עם מספרים מדוייקים. הוא אומר לי שהוא אוהב אותי ושאני יפה ומושכת. אבל הוא חושב שאני ארזה. שאם אני אוריד משקל אני אהיה פחות מגושמת (לא במילים האלה, אחרת כבר מזמן הייתי מעיפה אותו!!) שנה שעברה ירדתי 9 קילו, ועליתי5-6 . דוקא כשהמחמאות התחילו לזרום. אין לי מושג ממה אני מפחדת. אני לא מתמידה בספורט ואני סתם מדוכאת!! תגידו, יש מישהי שמדוכאת מיד אחרי המחזור?
ותודה על התמיכה! דסתמונתס
 

סופי1

New member
אין לי כותרת אבל הרבה מה לומר!

במה את עובדת? למה את לא מצליחה להתמיד בספורט? בקשר למחזור לא יודעת, אני פשוט מדוכאת כול הזמן, בבקשה. אם ירדת בשנה שעברה 9 קילו תנסי שוב את הדיאטה הזאת. החבר שלך רזה?
 
אני סטודנטית

בכל דבר אני לא מצליחה להתמיד. גם נגינה (תירוצים! אם אני באמת ארצה להתמיד, אני אצליח!) החבר שלי רזה אבל לא שחיף. אני מנסה עכשיו את אותה דיאטה, אבל אני מפחדת שאני מתחילה להגזים.
 

סופי1

New member
גם אמא שלי סטודנטית-אין זמן

ממה שאני רואה מאמא שלי לסטודנטים אין שניה פנויה. להגזים במוזן של דיאטת כסאח?
 
זאת לא אמורה להיות דיאטת כסאח

הכלל הוא- לאכול רק כשאתה רעב, ולאכול רק מה שהבטן שלך תרגיש אח"כ טוב. גם אם זאת עוגת שוקולד. תפריט אידיאלי מבחינתי: א.בוקר- סלט. שתי פרוסות לחם קל. מעדן חלב (דיאט או לבן) לאכול 3-4 פירות ביום א.צהריים- סלט. מנת בשר. קצת פחממות. א.ערב- סלט, ביצה. שתי פרוסות לחם קל. אם רעבים אז עוד מעדן, פרי או פרוסת לחם קל. אפשר גם שטות אחת ביום. עכשיו גם הבטן שלי כואבת, ולא מרעב. אתמול הכרחתי את עצמי בערב לאכול בשר, כי בקושי אכלתי אתמול. לא טוב להרעיב את עצמך!! תפסיקי דסתמונתס! את רק מזיקה לעצמך!!!
 

סופי1

New member
תראי, אם זה מספק אותך אז סבבה...

אני לא מבינה גדולה בדיאטות, אבל אני חושבת שאם נגיד אני הייתי אוכלת את מה שאת אוכלת... הסלט היה נמאס עלי מהר מאוד והייתי מסתובבת רעבה כמה קלוריות יש בתפריט שלך?
 
אני חולה על סלט מתובל טוב...

שנה שעברה לא חישבתי קלוריות! אין לי מושג כמה קלוריות יש בתפריט הזה. זה בדיוק העיניין!!! בפעם הראשונה בחיים שלי שלא חישבתי קלוריות ולא היתה לי התעסקות כל דקה לגבי האוכל והדיאטה, רזיתי. פשוט נתתי לגוף שלי לאזן את צריכת הקלוריות לבד. עכשיו אני רק מקווה שאני אצליח לעשות את זה שוב...
 
למעלה