Haim raveh
New member
אני מבקש לזמן אותי לוועדת משמעת !!!
הסיבה , חרגתי מהוראות הסע"מ !!!!!!!!!!!!! הבקשה מופנית לוועד האגודה . אני מצוטט את סעיף ח. מישיבת הועד . ח. טיסה מחוץ לבועה בשטח אסור לטיסה. אין לבצע טיסות ממ"ג מחוץ לבועות [שטחים ואזורים האסורים בטיסה ] ! כל טיסה מחוץ לבועה מחייבת מרשה טיסה מרשות התעופה האזרחית ותיאום מול יחידת הבקרה האווירית ע"פ הנהלים המקובלים. כל טייס שייתפס מחוץ לבועה או חורג מנוהלי הסע"מ יזומן לועדת משמעת . תודה מראש על ההזמנה . פעם בהיסטוריה של הממ"גים היה אחד "דוד יצחק" שמו . הוא היה טייס ראשי של האגודה . הוא , האיש הטוב הזה , ניסה להוביל מהלך עם מנהל התעופה האזרחית וגם הוביל את המהלך עד "השוקת" אך לא היה יכול להכריח "לשתות" . ובמה מדובר , הממ"גים טסו וגם היום טסים ברחבי הארץ . כדי לייצר סדר, הגיע לסיכומים גם עם המנהל וגם עם אחראי בקרות האוויר של חיל האוויר . ומה היו הסיכומים ? לא יהיו טיסות מרחב באמצע השבוע , אלא במרשים חריגים . יהיו טיסות מרחב בסופי שבוע וחגים , בכול רחבי הארץ , למעט אזורים הסגורים לטיסה . עד יום חמישי בצהריים , יגישו דרך האגודה , מרשה מרוכז על רצונם של הטייסים לטוס בליווי פרטים , מקום , זמן , כמות כלי הטייס , שם וטלפון . הבקרות יאשרו , או לא , במידה ואישרו , היה באחריות הטייס לטלפן לבקרה המתאימה , להודיע על המראה ולהודיע על סיום הטיסה . למה הסידור היה טוב ? כי הבקרות ידעו על פעילות צפויה שלנו ובוודאי שלהם . הם גם בזמן אמת יכלו להודיע לטייס לא לעלות לאוויר אם הטיסה אמורה להפריע להם ולביטחון המדינה . סידור כזה אמור לא לגרום לפאניקה והזנקת מטוסי ומסוקי קרב !!! הרעיון כמעט יצא לפועל . מה זה "כמעט" ? היה צריך לקבל מהמנהל מספרי טלפון ופקס כדי ליישם . מספרי הטלפון והפקס אף פעם לא הגיעו !!! חיכינו , חיכינו וחיכינו ושום כלום זז !!! עוד התניה הייתה לסידור הזה . שהממ"גים יוכלו לטוס בכל רחבי הארץ למעט אזורים הסגורים לטיסה . לכל המהלך הזה התלווה המשפט " המקל והגזר" כלפי המנהל . "הגזר" אנו נפקח ונדאג לסדר ומרשים מסודרים . טייס שלא יקבל אישור טיסה לא יטוס ! "המקל" אם לא יהיה סידור ואפשרות לטייסים לטוס טיסות מרחב , רוצו אתם , אנשי המנהל או כל מי שירצה לרדוף אחרי הטייסים כדי להשליט סדר . וניראה איך מפקח אחד או אולי אפילו גיוס נוספים רצים ברחבי הארץ ומחפשים ממ"גים לא חוקיים ! מאז , כל אחד "מסדר" לעצמו כדי לא להקפיץ את הבקרות . האם זה טוב ? זו מציאות ! לא מזמן בדרום הוזנקו 2 F-16 על ממ"ג מסכן . אם היה סידור היה יודע הטייס לדווח כראוי . תפקיד האגודה, הוא לנסות לפתור ולתאם כדי שהטייסים יוכלו לטוס חופשי !!! תפקיד האגודה, הוא קודם כל האינטרס של הטייסים !!! תפקיד המנהל , הוא שהטייסים יטוסו ולא יקורקעו !!! ולא הפוך "שיקורקעו ולא יטוסו" . זה לא תפקיד המנהל להצטנע ולהתחבא בטוענה "חיל האוויר" הוא הבעיה . המנהל צריך לפנות וליזום סידורים כדי שהטייסים יטוסו . בעבר הוציא מי שהוציא ברשויות הוראות למגבלות הטיסה של הממ"גים ללא תיאום עם האגודה . האם ההוראה מתאימה גם לשנת ה- 3000 , או שמא יש לבחון או לפעול . אני עבריין כמו 250 הממ"גים האחרים , אני לא מצטנע , לא מתחבא . מנסה להוציא דברים לאור. מי שטס מחוץ לבועה , שיזמן עצמו לוועדת המשמעת , בבקשה . "כל טיסה מחוץ לבועה מחייבת מרשה טיסה מרשות התעופה האזרחית ותיאום מול יחידת הבקרה האווירית ע"פ הנהלים המקובלים". זהו ציטוט מישיבת הוועד . מרשה טיסה , אני יודע מהו . תאום מול יחידת הבקרה האווירית ע"פ הנהלים המקובלים , זה חדש בשבילי ! מי רשאי בכלל לעשות את התאום מול הבקרה , למעט המנהל . למי כוונתכם ? שהטייסים יתאמו מול הבקרות ? לא ! שלא ישמע מדברי כי אני "שם" ורוצה כי אתם תשימו "...?" על המנהל ועל החוקים . ממש לא ! אני רוצה ושואף לשיתוף פעולה אמיתי עם המנהל , אני מרגיש חשיבות עליונה לתפקידם . אני חושב שאנו חברי המועדון צריכים ל"קרוע" טייסים סוררים , אך בתנאי שניתן להם גם אפשרות לטוס כמו שאפשר לטוס בארץ . חיל האוויר הסכים בזמנו שנטוס בכול רחבי הארץ בסופי שבוע , עם תיאום . אז התירוצים כי "אי אפשר" , "או התקנות" , לא מתאימים לנו . לא נשמש כשומרי החוק , אם לא יתנו לנו לטוס "כחוק" ! פעילי הוועד תעוררו את הרשויות נערו אותם , או תנו להם לנהל , לחוקק , ליישם ולרוץ אחר הטייסים בארץ . חיים רוה
הסיבה , חרגתי מהוראות הסע"מ !!!!!!!!!!!!! הבקשה מופנית לוועד האגודה . אני מצוטט את סעיף ח. מישיבת הועד . ח. טיסה מחוץ לבועה בשטח אסור לטיסה. אין לבצע טיסות ממ"ג מחוץ לבועות [שטחים ואזורים האסורים בטיסה ] ! כל טיסה מחוץ לבועה מחייבת מרשה טיסה מרשות התעופה האזרחית ותיאום מול יחידת הבקרה האווירית ע"פ הנהלים המקובלים. כל טייס שייתפס מחוץ לבועה או חורג מנוהלי הסע"מ יזומן לועדת משמעת . תודה מראש על ההזמנה . פעם בהיסטוריה של הממ"גים היה אחד "דוד יצחק" שמו . הוא היה טייס ראשי של האגודה . הוא , האיש הטוב הזה , ניסה להוביל מהלך עם מנהל התעופה האזרחית וגם הוביל את המהלך עד "השוקת" אך לא היה יכול להכריח "לשתות" . ובמה מדובר , הממ"גים טסו וגם היום טסים ברחבי הארץ . כדי לייצר סדר, הגיע לסיכומים גם עם המנהל וגם עם אחראי בקרות האוויר של חיל האוויר . ומה היו הסיכומים ? לא יהיו טיסות מרחב באמצע השבוע , אלא במרשים חריגים . יהיו טיסות מרחב בסופי שבוע וחגים , בכול רחבי הארץ , למעט אזורים הסגורים לטיסה . עד יום חמישי בצהריים , יגישו דרך האגודה , מרשה מרוכז על רצונם של הטייסים לטוס בליווי פרטים , מקום , זמן , כמות כלי הטייס , שם וטלפון . הבקרות יאשרו , או לא , במידה ואישרו , היה באחריות הטייס לטלפן לבקרה המתאימה , להודיע על המראה ולהודיע על סיום הטיסה . למה הסידור היה טוב ? כי הבקרות ידעו על פעילות צפויה שלנו ובוודאי שלהם . הם גם בזמן אמת יכלו להודיע לטייס לא לעלות לאוויר אם הטיסה אמורה להפריע להם ולביטחון המדינה . סידור כזה אמור לא לגרום לפאניקה והזנקת מטוסי ומסוקי קרב !!! הרעיון כמעט יצא לפועל . מה זה "כמעט" ? היה צריך לקבל מהמנהל מספרי טלפון ופקס כדי ליישם . מספרי הטלפון והפקס אף פעם לא הגיעו !!! חיכינו , חיכינו וחיכינו ושום כלום זז !!! עוד התניה הייתה לסידור הזה . שהממ"גים יוכלו לטוס בכל רחבי הארץ למעט אזורים הסגורים לטיסה . לכל המהלך הזה התלווה המשפט " המקל והגזר" כלפי המנהל . "הגזר" אנו נפקח ונדאג לסדר ומרשים מסודרים . טייס שלא יקבל אישור טיסה לא יטוס ! "המקל" אם לא יהיה סידור ואפשרות לטייסים לטוס טיסות מרחב , רוצו אתם , אנשי המנהל או כל מי שירצה לרדוף אחרי הטייסים כדי להשליט סדר . וניראה איך מפקח אחד או אולי אפילו גיוס נוספים רצים ברחבי הארץ ומחפשים ממ"גים לא חוקיים ! מאז , כל אחד "מסדר" לעצמו כדי לא להקפיץ את הבקרות . האם זה טוב ? זו מציאות ! לא מזמן בדרום הוזנקו 2 F-16 על ממ"ג מסכן . אם היה סידור היה יודע הטייס לדווח כראוי . תפקיד האגודה, הוא לנסות לפתור ולתאם כדי שהטייסים יוכלו לטוס חופשי !!! תפקיד האגודה, הוא קודם כל האינטרס של הטייסים !!! תפקיד המנהל , הוא שהטייסים יטוסו ולא יקורקעו !!! ולא הפוך "שיקורקעו ולא יטוסו" . זה לא תפקיד המנהל להצטנע ולהתחבא בטוענה "חיל האוויר" הוא הבעיה . המנהל צריך לפנות וליזום סידורים כדי שהטייסים יטוסו . בעבר הוציא מי שהוציא ברשויות הוראות למגבלות הטיסה של הממ"גים ללא תיאום עם האגודה . האם ההוראה מתאימה גם לשנת ה- 3000 , או שמא יש לבחון או לפעול . אני עבריין כמו 250 הממ"גים האחרים , אני לא מצטנע , לא מתחבא . מנסה להוציא דברים לאור. מי שטס מחוץ לבועה , שיזמן עצמו לוועדת המשמעת , בבקשה . "כל טיסה מחוץ לבועה מחייבת מרשה טיסה מרשות התעופה האזרחית ותיאום מול יחידת הבקרה האווירית ע"פ הנהלים המקובלים". זהו ציטוט מישיבת הוועד . מרשה טיסה , אני יודע מהו . תאום מול יחידת הבקרה האווירית ע"פ הנהלים המקובלים , זה חדש בשבילי ! מי רשאי בכלל לעשות את התאום מול הבקרה , למעט המנהל . למי כוונתכם ? שהטייסים יתאמו מול הבקרות ? לא ! שלא ישמע מדברי כי אני "שם" ורוצה כי אתם תשימו "...?" על המנהל ועל החוקים . ממש לא ! אני רוצה ושואף לשיתוף פעולה אמיתי עם המנהל , אני מרגיש חשיבות עליונה לתפקידם . אני חושב שאנו חברי המועדון צריכים ל"קרוע" טייסים סוררים , אך בתנאי שניתן להם גם אפשרות לטוס כמו שאפשר לטוס בארץ . חיל האוויר הסכים בזמנו שנטוס בכול רחבי הארץ בסופי שבוע , עם תיאום . אז התירוצים כי "אי אפשר" , "או התקנות" , לא מתאימים לנו . לא נשמש כשומרי החוק , אם לא יתנו לנו לטוס "כחוק" ! פעילי הוועד תעוררו את הרשויות נערו אותם , או תנו להם לנהל , לחוקק , ליישם ולרוץ אחר הטייסים בארץ . חיים רוה