אני מה זה מאוכזב

aviru49

New member
אני מה זה מאוכזב

לסוף השבוע הנ"ל כלומר אתמול והיום,אם היו לי 200 חדרי אירוח הייתי משווק אותם,לפני כשבוע הזמינה אצלי מישהי חדר ליום שישי ושבת שני לילות,אני כרגיל בשעות הבוקר מדליק את דוד מים החמים,לקראת שעת הכניסה מפעיל את המזגן ומחכה לאורחת שצריכה להגיע,השעה 15:00 זוהי שעת הכניסה המוסכמת עדין לא מגיעה,אני מחכה 16:00 17:00 ,אני מנסה להתקשר לברר הייכן היא ,המנוי אינו זמין,חולפת עוד שעה ועוד שעה,אני מנסה שוב ושוב,ולפתע הטלפון מצלצל ,עונים בצד השני,אני שואל מה קורה,אני בכרתים היא עונה לי,ומה איתי אני שואל,תסלח לי אנחנו באמצע ארוחת ערב,נדבר כשאחזור.מאד כעסתי,מיד ניגשתי למכשיר הוויזה וחייבתי,עכשיו אני מחכה להמשך הסיפור
 

בלבי

New member
טוב שחייבת את הויזה !

עכשיו הלקוחה כבר תרדוף אחריך ! אני לא מבינה מה קורה לאנשים. היא הרי נתנה כרטיס אשראי לביטחון בדיוק בשביל מצב שכזה. אם היא היתה מתקשרת מבעוד מועד ומדברת איתך, מסבירה, מאפשרת לך "למכור" את הסוף שבוע ללקוח אחר, או אפילו רק חוסכת ממך את הדלקת הדוד והמזגן מהבוקר... אני בטוחה שהיית בא לקראתה. היא חשבה שהיא מצאה חופשה "משתלמת" יותר בכרתים וכעת היא תשלם על שתי חופשות ! יש אנשים שלומדים רק בדרך הקשה.
 
מבינה אותך

ממש לפני רגע גם אחרי הכנת החדר כולל הפעלת המיזוג ,ניקיונות וכ"ו מיתקשר הבחור להודיע כי הילד חולה והמשפחה לא תוכל להגיע... אני לא מחייבת מיד את כרטיס הויזה(למרות שיש האפשרות)אבל הדיון הזה כל פעם שקורה מעורר בי חלחלה הכיצד... מרגיז מרגיז מרגיז תמיד מעניין אותי איך ירגיש אותו לקוח ויגלה שהצימר שהזמין נימכר למישהו אחר לאותו תאריך... מבינה אותך על החיוב וחושבת שאולי יש מקום לחשוב על נורמות ומוסכמות אחידות בעניין לכל בעלי הצימריםץ....
 

שמר2

New member
כוננות ספיגה

בדרך כלל סוג החלאות שאתה מתאר (מתוך הנחה שהם באמת קפצו להם לחו"ל תוך התעלמות מהעובדה שהם "שירינו" מקום בצימר) יודעים גם להמשיך את הגועל נפש שלהם לויכוחים שיתישו אותך במקרה הטוב ויגררו לדברים יותר גרועים , במקרה הרע. פתאום הם הופכים לבעלי מודעות צרכנית, ויודעים לדקלם לך חוקים לגבי ביטול עיסקאות טלפוניות, התכחשות לעיסקה (אם יש לך מכשיר הקלטה, אז תכין, סביר להניח שהם יצהירו שהם עומדים להודיע לחברת האשראי שהם לא דיברו אתך מעולם ולא מסרו לך כרטיס) ועל זה שהם היו בכל העולם ואף פעם לא שמעו על זה שמשלמים עבור מה שלא לוקחים. לצערינו ענף הצימרים יאלץ ללכת בעקבות רשתות בתי המלון, שלמדו לאזוק את אותם הישראלים מהסוג הנ"ל, ובדרך להקשות על כל השאר את החיים.
 

aviru49

New member
אתה צודק בעניין כוננות ספיגה

אומנם אלה שלי עדין לא חזרו מכרתים,אבל אני כבר מתאר לעצמי מה יהיה כאשר הם יחזרו,אבל תשמעו סיפור ,לחבר שלי גם כן ביטלו בערב שבת הזמנה של שני לילות כלומר לשישי ומוצ"ש,החבר שלי הודיע להם שהוא מחייב את כרטיס האשראי שלהם,ומאותו הרגע השבת הייתה לשבת שחורה,חברי עשה טעות פטלית,הוא אמר להם שאם הם לא יכולים להגיע שיחפשו חבר או קרוב משפחה שיבוא במקומם,ואלה לא התעצלו והתקשרו לכל בעלי הצימרים אצלנו בישוב 30 במספר,והןדיעו להם שהם ביטלו אצל מוישה (שם בדוי) ושאם במקרה מישהו יפנה אלינו שנשלח למוישה את המתעניינים,ואז החבר שלי קיבל עשרות טלפונים מהחברים מהישוב ושאלו אותו מה קרה,ושהם ישלחו לו במידה ויהיה להם מישהו שמתעניין,ובין טלפון של חבר לטלפון של חבר אחר,התקשרו המבטלים כדי לברר אם הצליחו למלא את החדר,בקיצור היה לו מעניין כל השבת.צחוק הגדול היה שהיום התעניינתי בישובים אחרים לגבי צימר להיום ערב החג לאורח שהחליט שהוא רוצה להשאר עוד לילה ,ושם אמרו לי תשאל אצל מוישה מהישוב שלך,הסתבר שהנ"ל השאירו הודעות גם בישובים אחרים
 
תהיה?

האם זה לא קצת באשמתינו בעלי הצימרים?שלהבדיל מאירופה ששם הצימרים מזמינים אלהם מעצם המבנה אוכלוסיה מאוד מסויימת(טיילים לסוגיהם הונים?) פה אנחנו במו ידינו יצרנו צימרים אומנם מפנקים אבל מעת לעת מגיעים אליהם גם לאו דווקא הטיפוסים שהיינו מייחלים לעצמנו לארח??????????? רק מעת לעת אבל ראה אחד כזה משאיר מצב רוח רע לערב חג שלם.... והשאלה שלי לא ציניצ אלא אמיתית כזו שמפעם לפעם מנקרת במוחי האם באמת מה שהייתי רוצה למכור זה קוטר הג'קוזי? האמת שהייתי מעדיפה ל"מכור" לאורח שלי היכרות מעמיקה עם חלק ארץ זה שבו אני גרה וכן לאפשר לו גם שהות נעימה ומפנקת בצימר עם אוירה ביתית וחמימה .. איפה עובר הגבול הדק הזה?
 

aviru49

New member
לא לא באשמתינו

האמת שאני רגיש כשמדברים על בחירת אוכלוסיות,אני לא חושב שאנחנו צריכים למיין,אבל בהחלט אני חושב שלדבר על התופעות החריגות יביא תוצאות,אין לי ספק שהתייר הישראלי השתנה הרבה בשנים האחרונות מאז תקופת הברזים מטורקיה,וכל זאת בגלל שדיברו על זה ,חינוך זה הפיתרון כמעט בכל סוגייה,גם כאן זה לא יזיק.עניין קוטר הג'קוזי בא בעקבות הביקוש,אנחנו מספקים מה שציבור האורחים דורש,יכול להיות שעניין קוטר הג'קוזי ישתנה מתי שהוא,אבל אני לא בטוח מה יהיו הדרישות החדשות,
 

שמר2

New member
גקוזי כמדד

מצתער להגיד, אבל אישית אני רואה בגקוזי מעין כוכב מינוס לצימר. אמנם ברוב הצימרים אין ממש עניין של שכנות עם אורחים אחרים, אבל הגקוזי במתקני נופש ואירוח הפך ממתקן "ספא" בבסיסו, לסמל הערסיות הישראלית. זה בערך כמו שהיה ברור לי שקלאב מד המחודש באילת לא יהיה ממש ברמת הקלאבים המוכרים (ולא רק משום הניהול של פתאל) וזאת משום שהוחלט לקיימו במתכונת כשרה. לא שאני חובב שרצים או שיש לי משהו נגד ציבור דתי, אבל כולנו יודעים שמקום כשר מסוג הקלאב, הוא מגנט ל"רד נקס" המקומיים שלנו. נסו את המלון הסקוטי בטבריה - לא יקר בצורה יוצאת דופן (ביחס למקומות כמו גלי כינרת או כנען ספא) אבל אי הכשרות פשוט מרחיקה ממנו אחוז נכבד מהאורחים שאחראיים למראה המזעזע של אילת.
 

שמר2

New member
כראות עיניך

או שפשוט לא ממש הבנתי את המסר מאחורי הסמל והמשפטון הקצר.
 

lavendula

New member
לא מתחברת לקביעות שלך

על הג'קוזי כבר היה דיון אחד או שניים פה. יש שאוהבים ויש שלא מזיז להם, והיו גם כאלה שמפריע להם קיומו של הג'קוזי בצימר. תראה, כשנוסעים לצימר, זה לא כמו בית מלון, עם בריכה, ספא ושאר מתקנים. זה רק אני, הוא והבקתה. ישנם זוגות שהם לא בקטע של טיולים ולא יוצאים בכלל מהצימר כל הנופש, ואז זה מאוד נחמד שיש בבקתה גם ג'קוזי. גם בשביל להשתכשך, וגם בשביל תחושת המרחב, וגם בשביל.... לא חושבת שזה סמל לערסיות ישראלית, ואני לא ממש רואה איך זה קשור לשינויים בקלאב-מד באילת.
 
למעלה