מבקר המדינה1
New member
אני מה זה מאוכזב?
פעמים רבות אנו קוראים כאן בפורום ובפורומים אחרים על אנשים שהיו בצימר מסויים והתאכזבו,כי למשל דוד המים החמים לא עבד,או היה בצימר קפה נמס של עלית ולא קפה פלטינום או אחר,או כי בעל הצימר היה קר אליהם,ועוד ועוד סיבות,יותר צודקות ופחות צודקות,ואני רוצה לספר לכם שבזמן האחרון אני מאד מאוכזב,אני שהשתדלתי לתת לאורחי את הנשמה,עשיתי הכל כדי שלאף אחד לא יהיו טענות,גיבתי את דוד המים החמים במחמם מים על גז כדי שלא תהיה תקלה,הכנסתי לצימרים שלי גם יס וגם הוט, שמתי בכל בקתה מגהץ,אצלי השמפו וקצף האמבט בבקבוקנים ולא בשקיות,אני לא מתווכח לא על מועד הפינוי,ולא על מס' התשלומים שמבקשים הלקוחות,אני מכין את ארוחות הבוקר בעצמי,ומגיש אותן בדיוק על הדקה ,ומה שקורה בזמן האחרון זה לא להאמין,מתוך 20 סרטי די וי די שהיו לי בכל צימר נגנבו לי כ-10 סרטים,(לא כולם באותו זמן)כל מיני פריטים יפים ששמתי בצימר נגנבו,אורח אחד השבוע ברח מבלי לשלם,כאשר התקשרתי או ניסיתי לחייב את כרטיס האשראי אתם בטח מבינים מה קרה,(פיברוק) אני כמו טמבל מחכה עד השעה 14:00 כדי לנקות את הצימר לאורחים אחרים שצריכים להגיע ולא רוצה להפריע ,כשסבלנותי פקעה דפקתי בדלת ונתברר לי שאין אף אחד בצימר,נכנסתי פנימה,המזגן דלוק,תנור המקלחת דלוק כמובן שאין אף אחד בצימר,ופיסלונים ודברי נוי חסרים.חברה אני בטוח שזו לא תופעה,אני בטוח שרוב האנשים שמגיעים הם נהדרים,אבל כמה תפוחים רקובים מהסוג הנ"ל גורמים לנו לחשוב שאולי כדאי לקחת כסף מראש,או אולי לנסות אמצעי בטיחות מסוגים שונים (חשבתי על מדבקות הזעקה על מוצרים) כל אלה בוודאי יגרמו למתיחות בין האורח למארח,הייתי רוצה לשמוע את דעתכם בעניין.
פעמים רבות אנו קוראים כאן בפורום ובפורומים אחרים על אנשים שהיו בצימר מסויים והתאכזבו,כי למשל דוד המים החמים לא עבד,או היה בצימר קפה נמס של עלית ולא קפה פלטינום או אחר,או כי בעל הצימר היה קר אליהם,ועוד ועוד סיבות,יותר צודקות ופחות צודקות,ואני רוצה לספר לכם שבזמן האחרון אני מאד מאוכזב,אני שהשתדלתי לתת לאורחי את הנשמה,עשיתי הכל כדי שלאף אחד לא יהיו טענות,גיבתי את דוד המים החמים במחמם מים על גז כדי שלא תהיה תקלה,הכנסתי לצימרים שלי גם יס וגם הוט, שמתי בכל בקתה מגהץ,אצלי השמפו וקצף האמבט בבקבוקנים ולא בשקיות,אני לא מתווכח לא על מועד הפינוי,ולא על מס' התשלומים שמבקשים הלקוחות,אני מכין את ארוחות הבוקר בעצמי,ומגיש אותן בדיוק על הדקה ,ומה שקורה בזמן האחרון זה לא להאמין,מתוך 20 סרטי די וי די שהיו לי בכל צימר נגנבו לי כ-10 סרטים,(לא כולם באותו זמן)כל מיני פריטים יפים ששמתי בצימר נגנבו,אורח אחד השבוע ברח מבלי לשלם,כאשר התקשרתי או ניסיתי לחייב את כרטיס האשראי אתם בטח מבינים מה קרה,(פיברוק) אני כמו טמבל מחכה עד השעה 14:00 כדי לנקות את הצימר לאורחים אחרים שצריכים להגיע ולא רוצה להפריע ,כשסבלנותי פקעה דפקתי בדלת ונתברר לי שאין אף אחד בצימר,נכנסתי פנימה,המזגן דלוק,תנור המקלחת דלוק כמובן שאין אף אחד בצימר,ופיסלונים ודברי נוי חסרים.חברה אני בטוח שזו לא תופעה,אני בטוח שרוב האנשים שמגיעים הם נהדרים,אבל כמה תפוחים רקובים מהסוג הנ"ל גורמים לנו לחשוב שאולי כדאי לקחת כסף מראש,או אולי לנסות אמצעי בטיחות מסוגים שונים (חשבתי על מדבקות הזעקה על מוצרים) כל אלה בוודאי יגרמו למתיחות בין האורח למארח,הייתי רוצה לשמוע את דעתכם בעניין.