אני מה זה מאוכזב?

אני מה זה מאוכזב?

פעמים רבות אנו קוראים כאן בפורום ובפורומים אחרים על אנשים שהיו בצימר מסויים והתאכזבו,כי למשל דוד המים החמים לא עבד,או היה בצימר קפה נמס של עלית ולא קפה פלטינום או אחר,או כי בעל הצימר היה קר אליהם,ועוד ועוד סיבות,יותר צודקות ופחות צודקות,ואני רוצה לספר לכם שבזמן האחרון אני מאד מאוכזב,אני שהשתדלתי לתת לאורחי את הנשמה,עשיתי הכל כדי שלאף אחד לא יהיו טענות,גיבתי את דוד המים החמים במחמם מים על גז כדי שלא תהיה תקלה,הכנסתי לצימרים שלי גם יס וגם הוט, שמתי בכל בקתה מגהץ,אצלי השמפו וקצף האמבט בבקבוקנים ולא בשקיות,אני לא מתווכח לא על מועד הפינוי,ולא על מס' התשלומים שמבקשים הלקוחות,אני מכין את ארוחות הבוקר בעצמי,ומגיש אותן בדיוק על הדקה ,ומה שקורה בזמן האחרון זה לא להאמין,מתוך 20 סרטי די וי די שהיו לי בכל צימר נגנבו לי כ-10 סרטים,(לא כולם באותו זמן)כל מיני פריטים יפים ששמתי בצימר נגנבו,אורח אחד השבוע ברח מבלי לשלם,כאשר התקשרתי או ניסיתי לחייב את כרטיס האשראי אתם בטח מבינים מה קרה,(פיברוק) אני כמו טמבל מחכה עד השעה 14:00 כדי לנקות את הצימר לאורחים אחרים שצריכים להגיע ולא רוצה להפריע ,כשסבלנותי פקעה דפקתי בדלת ונתברר לי שאין אף אחד בצימר,נכנסתי פנימה,המזגן דלוק,תנור המקלחת דלוק כמובן שאין אף אחד בצימר,ופיסלונים ודברי נוי חסרים.חברה אני בטוח שזו לא תופעה,אני בטוח שרוב האנשים שמגיעים הם נהדרים,אבל כמה תפוחים רקובים מהסוג הנ"ל גורמים לנו לחשוב שאולי כדאי לקחת כסף מראש,או אולי לנסות אמצעי בטיחות מסוגים שונים (חשבתי על מדבקות הזעקה על מוצרים) כל אלה בוודאי יגרמו למתיחות בין האורח למארח,הייתי רוצה לשמוע את דעתכם בעניין.
 

איריסג

New member
כמה תפוחים

כנציגת המתארחים מטעם עצמי, אני יכולה להגיד לך שלי אישית זה נראה מאד הגיוני אם מדיניות גביית הכסף בצימרים תהיה דומה למדיניות הנהוגה בבתי המלון - ז"א כרטיס אשראי כערבון (כמובן שהאחריות לבדוק את תקינותו של הכרטיס היא עליך. לא ממש הצלחתי להבין מה זה מפוברק... אם יש לך מנגנון סליקה אתה אמור להיות מסוגל לאמת את הכרטיס, לא?) או אפילו חיוב מראש של הלילה הראשון לפחות, ואי הודעה עד 24 שעות מראש על ביטול - חיוב של לילה אחד. זאת בתנאי שבעל הצימר לא יהיה "גרידי" מהצד השני וידרוש הודעה מראש בטווח בלתי סביר, או תשלום מראש של כל החופשה וכו'. לשמחתי, אני עושה כזה תחקיר מדוקדק על כל צימר לפני שאני מזמינה, שעוד לא נתקלתי במצב שבו הייתי צריכה להתלונן על חוסר במים חמים או בחלב לקפה. אגב - בעניין ה DVD - אני חושבת שמאד לגיטימי לבקש צ'ק ערבון או אפילו 200-300 ש"ח במזומן (שיוחזרו בסוף הנופש) כתנאי להשאלה. מה, בספריות וידאו לא לוקחים ערבון? לוקחים ועוד איך.... לגבי פריטי הנוי - זה אכן קצת בעיה, כי אני חושבת שאם איזו ואזה נופלת ונשברת בטעות, כולנו בני אדם. כמובן שלמאנייקים שגונבים פריטי נוי מהצימרים - רצוי להפעיל את הערבון.
 

katam

New member
אין ספק שיש קטנונים

אני אישית אדם שמסתכל על הדברים בגדול. אף לא פסלתי צימר בגלל מערכת כלים לא תואמת או דברים מסוג זה. פסלתי צימר כאשר חימום (בחורף) לא היה טוב. כאשר התברר שבצימר יש חלונות אבל אין וילון או כל דבר אחר שימנע מהשמש להיכנס. מציעה לך לאסוף את ה DVD ולהציע לאנשים לקחת ממך (אני מכירה צימר שעושה זאת ) כמובן שמחזירים לבדוק שיש סרט בפנים. מאד מבינה את הכעס שלך.
 

תרקדי

New member
כמה מרגיז ולא הוגן ../images/Emo10.gif

פשוט לא להאמין.... מה אני הייתי עושה? א. לוקחת ערבון שיוחזר בעת החזרת המפתח, או שהערבון ירד מהסכום הכולל שצריך לשלם בסוף. ב. צדקה הבחורה מעלי ולדעתי זה רעיון טוב - לגבי ה - DVD. אתה יכול לפרסם בכל חדר רשימת סרטים שאתה מציע, כל לקוח יכול לבחור לו את הסרט שהוא רוצה, משלם ערבון, ומקבל את כספי הערבון לאחר החזרת הסרט.
 

thegreengirl

New member
אין חכם כבעל ניסיון...

רוב בתי העסק המארחים משתמשים באמצעי זהירות כאלה ואחרים, וכל זה מניסיון. אני חושבת שזה לגיטימי מקובל וצפוי. אין צורך במדבקות אזעקה אבל כרטיס אשראי ערבון בהחלט יעשה את העבודה וימנע מצבים לא נעימים מעין אלו. אולי אפשר אף להחתים את האורחים בכניסה על מין חוזה שכתוב בו שכרטיס האשראי יכסה על כל דבר שיחסר או ינזק... במלון דן אמרו לנו שחלוק הרחצה הוא למכירה ב- 150 ש"ח ושאם נחליט לרכשו יחיבו את כרטיס האשראי. רמז עדין ויפה.
 

thegreengirl

New member
אין חכם כבעל ניסיון...

רוב בתי העסק המארחים משתמשים באמצעי זהירות כאלה ואחרים, וכל זה מניסיון. אני חושבת שזה לגיטימי מקובל וצפוי. אין צורך במדבקות אזעקה אבל כרטיס אשראי ערבון בהחלט יעשה את העבודה וימנע מצבים לא נעימים מעין אלו. אולי אפשר אף להחתים את האורחים בכניסה על מין חוזה שכתוב בו שכרטיס האשראי יכסה על כל דבר שיחסר או ינזק... במלון דן אמרו לנו שחלוק הרחצה הוא למכירה ב- 150 ש"ח ושאם נחליט לרכשו יחיבו את כרטיס האשראי. רמז עדין ויפה.
 

lilmoe

New member
מבקר המדינה, אני בצד שלך, אבל

יש הבדל מהותי ביותר בין אירוח בצימר כזה כמו אצלך,שאתה, בעל הבית גם מארח וגם מחייך וגם מכין את ארוחת הבוקר וגם מגיש אותה ושנינו יודעים היטב כמה הרבה מטלות נוספות יש, לבין אירוח בבית מלון בית הארחה אכסניה או כל מקום אחר. אנחנו ממש לא יכולים פה הרבה לעשות כדי לעזור לעצמנו ללא פגיעה ברורה וישירה במהות הזאת של האירוח האישי בצימר הפרטי. אני מודה לבחור מלמעלה, שאינני פוגש מקרים רבים מהסוג הזה. עלינו למצוא תרגילים סמויים כדי להגן על עינינינו. למשל. סיגלתי לעצמי שאורח לא עוזב את המקום בלעדי. אין דבר כזה, טוב, יש פה ושם מתחמק או שניים, אבל זניח. אני מסווה את הדבר לעיתים בהצעה נימוסית לאורח להציץ פעם אחרונה ולבדוק שמא שכח דבר מה. ו"ביחד" מוודים שהכל במקומו. לדעתי טוב עושה אתה שאתה מקפיד בקטנות ואל תאפשר לתפוחים הרקובים לפגום במדיניות הזאת. ליל מו וילה 1000
 

שנהבית

New member
../images/Emo24.gifגם זה קורה

כבעלת צימרים נתקלתי בתופעה של חפצים נעלמים וכפי שהזכרת ,מקרים בודדים מתוך די הרבה אורחים שמשאירים הכל במקום.ההעלמות של המוצרים די מפתיעה,פעם האורחים לקחו את שתי החגורות של החלוקים ,על שום מה?לא אדע. רוקנו את כל קופסאת התיונים למרות שהיו יום אחד ועוד... ופעם כאשר נאלצנו לעזוב את הבית לפני שהאורחים עזבו בשבת הם העמיסו כרבע מיכל אבוקדו (כמאה ק"ג) ונסעו לדרכם.הנחמה היחידה שלי היא מדובר על קומץ אורחים ולא על הכלל.לא כדאי להתייחס לאורח כאל חשוד,זה מקלקל לשני הצדדים.בהצלחה!
 
למעלה