אני ממש חדש בתחום....

BladeRaider

New member
אני ממש חדש בתחום....

בכל אופן אני עובד עם 3d studio max 3 ויש לי בעיה על ה MATIRIALS אני לא בדיוק יודע איך לקבל את התוצאה הרצויה, יש שם איזה 15 פרמטרים על כל SHADING וגם אני לא ממש יודע מה מיוחד בכל shading, איך אתם יודעים כמה לקבוע כל ערך בשביל לקבל למשל... חרסינה כחולה? (יצא לי מבריק מדיי, או מבריק פחות מדיי והשתקפות יותר מדיי חזקה וכד´)
 
אני מאמינה שזה קשור בניסיון

עובדים ומנסים עד שמגיעים לתוצאה הרצויה חרסינה כחולה זו בעיה? נסה לדמות טקסטורה של טלפון סלולרי מהסידרה החדשה של נוקיה עם הפאנל בגוון המתחלף
 

רועי בר

New member
יש לי מה להציע לך

טוב גם אני די חדש אז אני יודע איך זה , דבר ראשון שיש לי להמליץ לך לעשות הוא לנסות לעבוד עם כל קבצי העזרה המקוונת או פשוט לעבוד עם הטוטוריאלים של התוכנה (אם יש לך , אם לא פשוט תוריד מהאתר של max3d דבר שני ואל תשנא אותי על האמרה הנושנת , ניסיון אחי תעבוד לאט ופשוט תצבור אותו. אשמח לראות איך אתה מתקדם . אם יש לך איזה תוצר אז שלך אותו אלי [email protected]
 

BladeRaider

New member
ובכן....

בטוטוריאלים לא ממש מסבירים מה כל פרמטר קובע. אתם מגיעים לתוצאות רק מניסוי, טעייה ותהייה??
 

galrt

New member
well,

it all comes with practice. after a while you will look at the objects you want to make in artistic eye. that means you will break the object into small parts. the highlights, the main colors, the bumps. the mixture of single textures that combined make the look of what you want to make. you start looking on objects in real life and see how the environment affects then and how they affect the rest. shadows,reflections. see detials inside detials. try to detect for example what is reflecting on a shiny reflecting surface. the walls, the lights, the objects around it. the nicks and scratches. and then u duplicate each of them alone . you cant make a perfect object like in real life from making a sphere and adding it a diffuse color and a reflection. under every simple object there are many small details that make it have that look. nothing is perfect clean in reality nor should it be in 3d.
 
למעלה