אני ממש מתלבט

הלקוח

New member
אני ממש מתלבט

אין לי מושג בתחום ואני חושש אפילו להעלות את הנושא.....אבל..... אני שוקל להסיר שיער עם שעווה בכמה מקומות ואני תוהה האם זה אפשרי, איך עושים את זה ומה יהיו ההשלכות. א. בכתף. יש לי כתף אחת עם הרבה שערות והשניה עם קצת. זה מחרפן ומעצבן אותי. אני כל הזמן תולש אותן. בכתף אחת כבר עברתי לתער ועכשיו כאשר אני לא מגלח מן הסתם יש לי הרבה יותר, השאלה מה תהיה התוצאה של הורדה בשעווה. זה כמו גילוח רק ייקח לזה יותר זמן לחזור ?? ב. בעורף. לא משהו חריג, רק שגם זה מאוד מעצבן אותי, כדי להראות נורמלי אני צריך לגלח לעצמי ת'עורף כל שבועיים שלושה. לרוב עם מכונת גילוח. אני מידי פעם מתלבט וחושב לעצמי כמה עולה לעשות שם הורדת שיער לצמיתות ג. בצוואר. מעצבן אותי שהזקן שלי מתחבר לשיער (הלא רב) שיש לי בחזה, אם אני לא מתגלח כמה ימים, אני נראה זוועה בעיקר כי כל הצוואר שלי מתמלא זיפים. השאלה אם יש תועלת בהסרה בשעווה, האם זה מחזיק יותר זמן מגילוח, האם זה יראה מוזר / חלק מידי ? וגם פה כמה עולה בערך לעשות הסרה קבועה ושוב האם זה יראה מוזר....
 

meyl1

New member
למתלבט

אל תחשוש לשאול,אתה לא המתלבט היחידי... א.לאחר הסרת שיער בשעווה לוקח לשיער יותר זמן עד לצמיחה כי השעווה מורטת את השיער מן השורש לעומת גילוח שמסיר את השערה מעל פני העור בלבד. ב.מדובר בסכום של בין 100 ל 200 שקלים לטיפול בקרן אור ,זו הערכה בלבד,תלוי בשטח ההסרה,ממליצה לך לגשת לקבל הצעת מחיר מסודרת מכמה מקומות. ג.לגבי שעווה מול גילוח ראה תשובה בסעיף א'. ממליצה לך הסרה בקרן אור,אפשר לבצע דילול עד כמה שתיבחר ואז זה נראה טבעי ובטח לא מוזר.התוצאות באזור זה מצויינות.
 

meyl1

New member
אין חיה כזו

הסרה לצמיתות,עקב שינויים הורמונליים העתידים להתרחש יש מצבים של התעוררות זקיקים רדומים וצמיחת שיער,טיפול אחת לשנה בערך יכול להספיק,השיער שהוסר בקרן אור לא ישוב לצמוח ,מדובר בהסרת שיער האופטימלית ביותר .
 

meyl1

New member
צריך מספר טיפולים על מנת להגיע

לתוצאה אופטימלית. אתה שאלת האם התוצאה היא לצמיתות ואז עניתי לך שיכול להיות מצב של התעוררות זקיקים עקב שינויים הורמונליים ואז טיפול אחד יספיק כי התוצאה אליה הגעת אחרי מספר טיפולים לא הולכת לאיבוד.
 
היי הלקוח

הסרה בקרן אור היא אכן אחת השיטות הממומלצות. יש לך גם את אופציית ה SHR. הכל תלוי בסכום שאתה רוצה להשקיע. בכל מקרה שווה להשקיע מכוון שזה חוסך ממה לבוא לטיפולים באופן קבוע יותר. http://www.shr-im.co.il/
 
למעלה