אני ממש רועדת מפחד !!!!

ים כחול

New member
אני ממש רועדת מפחד !!!!../images/Emo12.gif../images/Emo5.gif

מה ויקטור יעשה לדיאגו ???????
האם ירעים עליו בקולו ??
האם ישלח אותו לחו"ל ויתן לו כסף שלא ישוב לעולם ??
האם יפעיל קשריו וכספו לתת לו צו הרחקה מויקטוריה ומשפחת ניומן ??
או שישתמש בו כ-שק איגרוף ?? אחרי הכל כבר זמן רב לא זכינו להינות מגופו השרירי מתגרף על איזה שק מסכן ... נוטף זיעה ניומנית
מרוב מתח אני לא אשן הלילה .......
אני דואגת לדיאגו
 

brum

New member
אני חושבת שכל התשובות נכונות

יתנפל עליו בזעם וינסה להרחיק אותו בכל האמצעים (ואצלו כל האמצעים ככשרים) אבל כבר קראתי שויקטוריה תציל אותו
 

Kalla

New member
ממש לא!

למי שמגיע בעיקר זה לניק הצבוע והמתחסד ולאבא שלו שחושב שהעולם והאנשים בו שייכים לו.
 

ים כחול

New member
בדיוק קאלה ../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

נקניקולס צבוע ומפונק עד גועל
מעולם לא סבלתי אותו.
 

nimix

New member
מצא מין את מינו

שרון היתה חותמת אבטלה אילולא מצאה את ניק (מצד שני , צריך ממש לעבוד כדי לקבל אבטלה...) ניק בגד בה - שרון בגדה בו - וגם כאשר ניק שמע ששרון בגדה בו אז הוא הלך ישר לבגוד בה (מן פתרון שכזה) בקיצור שניהם צבועים מתחסדים
 

Kalla

New member
לא יודעת מה שרון הייתה עושה.

היא התחילה ללמוד באוניברסיטה ואני מניחה שאם לא הייתה פוגשת את ניק הייתה רוכשת מקצוע והולכת לעבוד. ובמקרה הכי גרוע - תמיד הייתה יכולה לדגמן - אמנם לא הטעם שלי, אך בעיני רבים היא יפה כמו בובת ברבי. ולדעתי אי אפשר בכלל להשוות את הבגידה של ניק לבגידה של שרון. כשניק בגד בשרון היחסים ביניהם היו תקינים לגמרי וניק בסך הכל התאכזב מכך ששרון עסוקה עם הילדים ולא הקדישה לו, לנסיך החתיך, את כל הזמן שהוא ציפה שהיא תקדיש לו. הם היו אמורים לנסוע לאיזו חופשה רומנטית ונוח חלה ברגע האחרון ושרון האישה הרעה (נו, נו, נו!) נשארה לטפל בו בבית בזמן שניק, שעד כדי כך לא היה לו אכפת מהבריאות של בנו שהוא כעס על שרון על כך שהיא לא זנחה את בנם ולא הצטרפה אליו, וחגג עם גרייס, חברתו הטובה ביותר של אשתו, בבית המלון בזמן שהילדון קדח בבית ואמו טיפלה בו. אין ולא יכולה להיות שום הצדקה למעשהו האנוכי וקל הדעת של ניק. ושרון, למרות ידיעתה על הבגידה הבלתי נסלחת של ניק, לא רצה מיד לחפש לעצמה איזה זיון מהצד כדי להתנקם בו, בניגוד למה שניק עשה אחרי הבגידה שלה. אותו ניק הצבוע שעל אף שבגד בעצמו בנסיבות מחמירות בהרבה, לא מוכן בשום אופן לסלוח לאשתו על אותה הטעות. לעומת זאת שרון בגדה בניק מתוך יאוש אמיתי, בזמן שהיו פרודים ושנראה שנישואיהם הולכים להתפרק סופית, וזה גם היה סביר לחלוטין מצידה להניח שניק בוגד בה: ככלות הכל הוא כבר עשה זאת בעבר, גרייס שבה העירה, והיא גם תפסה את ניק מתמזמז עם איזו בחורה.
 

עליזה 63

New member
תקראו לי פרימיבית אבל

אני לא מצדיקה את הבגידה שלהם. גבר זה גבר אין מה לעשות אי אפשר לסמוך עליהם. לדעתימי שנמצא בנישאוין ובא לו להתפרפר קודם שיתגרש . אז לדעתי ניק ושרון שניהם צבועים. וחוץ מזה שרון היתה דלוקה חופשי על דיאגו. והיא נחנקה מקנאה שדיאגו הלך עם ויקטוריה.
 

Kalla

New member
גבר זה גבר ואישה זו אישה.

לכולם יש צריכים ורגשות ולאף מין אין פריבילגיה בנושא בגידות אלא אם הם מראש מקיימים נישואים פתוחים (ואז זו גם לא בגידה). נכון, בגידה זה לא בסדר בשום מקרה, אך לדעתי נסיבות הבגידה של ניק והצביעות שלו גרועים בהרבה מאלה של שרון.
 

sergew2

New member
שרון אשמה!

למה באמת לא לברר קודם עם הבעל מה בדיוק קרה ורק אח"כ לקפוץ למיטה של מישהו?! ועוד אח"כ לבקש מדיאגו שייקח את כל האשמה עליו?-אנוכיות! כמובן שדיאגו גם לא צדיק, אבל הוא בהחלט לא האשם העיקרי!
 
למעלה