אני מנסה להשיג כרטיסים להופעה במוצ"ש 7/3

גילת336

New member
אני מנסה להשיג כרטיסים להופעה במוצ"ש 7/3

נשארו רק מקומות בצידי הבמה או בבר האחורי.. מה זה אומר? שווה לקנות כרטיסים במקומות האלה?
 

רינה ד

New member
הופעות נוספות בזאפה-

15/4 יום ד' היום האחרון של פסח בזאפה הרצליה 26/4 יום א' 30/4 יום ה' (נראה לי שזה יום העצמאות..) וגילת תזמיני כרטיס גם אם זה בבר האחורי, תהני..
 

willo1

New member
../images/Emo50.gif

לא לשכוח לספר לנו איך היה
 

רינה ד

New member
התפנו 3 מקומות באולם להופעה הקרובה

בצער רב נאלצתי לבטל את הכרטיסים להופעה ב-7 כך שאני בבאסה רצינית אז אל תדברו איתי עד שאני אהיה בהופעה.. שיהיה לכם אחלה יום שבעולם לי הולך להיות היום הכי קשה בחיי.. יום שבו ביטלתי כרטיס להופעה של יודה.. כוסאוחתכ..
 

ספי סול

New member
מה נידפקת נראה לך שאת לא באה להופעה

נו תהיי רצינית למה ביטלת את הכרטיסים שלך????
 
גרר ספי

אני אשסה בך את אנג'י (הכלחמור שלי) אם לא תדבר יפה אל רינוצ'קה! למי שהולך להופעה במוצ"ש..תהנו! כולי קנאה..אפפ..חבקו את יהודה גם בשבילי ובשביל רינה..הוא בטוח מתגעגע.. וחבר'ה! רינה(כי בלעדיך זה..לא זה) ליז(עודד), אילנה, כל השאר (שלא מכירה)..נו, בואו ב25/3! בבקשה, נו!
 

ספי סול

New member
היי סבתאל'ה גם את לא מגיעה בסוף.....?????????

מה את מאיימת עליי עם כלבה? חחחחחחח............. ורינוצ'קה (איזה שם נתת לה......... היא תהרוג אותך....) הדליקה את כולנו פה להופעה הזאת של מחר ועכשיו היא החליטה שלא מגיעה........ מה מגיע לה על כך........???? תאמיני לי שאני מת להיות עם רינוצ'קה לא פחות מלהיות בהופעה של יהודה המללללללךךךךך אז דחיתן את הכרטיסים ל-25????????? סנוביות לא יפה ככה....!!!!! מה זה ההתנהגות הזאת........?????? יאלה כפרות עליכן תהנו ב-25 אני הולך מחר!!! מחחחחחחחחחחחר.................. ועכשיו אגב אני שומע את ההופעה של פורטיס ישיר מהזאפה (מופע צהריים כזה....) ברדיו.......... זה לא כמו ליהות שם אבל גם נחמד... הלוואי ישדרו גם הופעה של יהודה ברדיו...............זה יהיה עננננק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 חברים שבת שלום לכולכם אני הולך לישון קצת כי מחר אני הולך לחגוג....... עם יהודההההה!!!!!!!
 
למעלה