אני מעוניין לבוא לכנס אבל...

אני מעוניין לבוא לכנס אבל...

אהלן! אני יניב מורינו. אני מתעסק קצת בג'אגלינג והייתי רוצה לבוא לכנס בסחנה כדי להרחיב את אופקי. הבעייה היא שאני חייל ולא בטוח באילו מהימים של הכנס אני אהיה חופשי מהמדים ולכן אני לא יכול להירשם מראש. רציתי לדעת אם אפשר פשוט להגיע לכנס, בין אם ביומו הראשון, ובין אם באמצע שלו ולהיכנס. אם כן, הנה כמה שאלות: כמה זה עולה? אפשר לשלם רק על יום אחד או יומיים ולא על כל הכנס? האם כל הופעה בנפרד עולה כסף? מה יש חוץ מהופעות? האם לרוב מגיעים אנשים שעוסקים בג'אגלינג או שגם אנשים שמתעניינים בנושא ורק באים לצפות?
 

o m e r l e

New member
ברוך הבא יניב

ולשאלותיך: 1. לא חייבים לשלם מראש לכנס, זה פשוט יוצא יותר זול מאשר לשלם במקום. 2.יש אופציה לקניית כרטיס יומי לכנס, אבל זה עולה 50 ש"ח ליום, מצד שני , אם אתה קונה כרטיס לכל ימי הכנס זה עולה 150 ש"ח במקום או 100 במכירה מוקדמת, ככה שאם תקנה במכירה מוקדמת ותרצה להיות יומיים זה כבר שקול. קח בחשבון שלכל מה שתבחר יתווסף גם המחיר של כניסה לסחנה שהוא בעלות 90 ש"ח. 3.הכרטיס לכל ימי הכנס כולל גם תחרויות ומופעים שמתקיימים בימים כאלה ואחרים כגון המופע הישראלי, מופע האש, תחרות אבי (שהשנה תהיה ב 3 קלאבים), מופע טרמפו-ג'אגלינג של לה בוטריו, סדנאות, ועוד. בעקרון כרטיס ליום אחד יאפשר לך פשוט לחוות רק חלק מהדברים האלה. 4.יש עוד שתי הופעות שהן בתשלום נוסף: המופע הבינלאומי בו מופיעים באופן לא ממש מפתיע, כל האורחים הבינלאומיים של הכנס, בקטעים יחסית קצרים. בנוסף יש גם את המופע המיוחד בו מופיעים שני קטעים באורך בינוני, הקטע הראשון השנה יהיה של רון בארי ואיציק אור, הקטע השני כמדומני, יהיה של בחור ששמו מתחרז עם יצחק שמיר (והוא התוספת האחרונה לרשימת האורחים..כן כן, מגיע עוד מישהו, תעשו סיבוב באתר הכנס http://www.ijc.co.il/Convention/ijc16/he/index.php) 5. לגבי אנשים, לרוב מגיעים אנשים שעוסקים בג'אגלינג שלא באים רק לצפות אלא בעיקר להתאמן,להשתתף וללמוד דברים חדשים. באופן טבעי ככל שהרמה שלך עולה אתה יותר משתתף ופחות צופה אבל זה לא אומר שאם אתה עושה רק 3 כדורים אתה לא תהיה עסוק כל הכנס בללמוד מלא דברים חדשים.
 
שתי הערות

א. 90 ש"ח לסחנה אתה צריך לשלם רק אם אתה נשאר לעשות קמפינג. אם אתה בא באופן חד יומי אתה משלם להם רק לפי הימים שאתה נכנס, כמו כל מבקר. אני לא זוכר כמה זה, אל אם אינני טועה זה יוצא 40 ש"ח ליום או משהו כזה. ב. המופע המיוחד לא מורכב משני קטעים באורך בינוני אלא משני מופעים. הראשון של רון ושלי, ואורכו כ 40 דקות, והשני של מישהו ששמו לא מתחרז עם יצחק שמיר אלא דווקא עם שמו של יובל זמיר. __________________________ איציק
 

Aiyegbeni

New member
עוד הערות

א. אם אתה חייל אתה יכול תמיד לבוא ולהירשם במקום בתעריף של רישום מוקדם עם הצגת חוגר. ב. שמו הפרטי של האומן הנוסף מתחרז עם שם משפחתה של חני מהחדר של חני.
 

o m e r l e

New member
איזה שם פרטי מתחרז עם קרפין-סממה?

 
למעלה