אני מפחד לנהוג עם עם ישראל

אני מפחד לנהוג עם עם ישראל

אני תלמיד נהיגה שמקווה עוד מעט לעבור טסט , שמפחד לעלות על הכביש עם שאר הנהגים. יצא לי לראות המון מקרים שלאנשים לא אכפת אחד מהשני על הכביש. אם אני לא יכול לסמוך שאנשים אחרים יקיימו את חוקי התנועה , אז בעצם אני נוהג לפי החוקים שלי,בעודי מנסה לשמור על חוקי התנועה, האם זה כך אצל כולם? בנוסף לנהגים הממהרים , יש הרבה כאלו שנוסעים ב20-30 קמ"ש יותר מהר באזורים עירוניים מה שיכול לגרום לתאונות, וגורם! אם כבר בחרתם לנסוע במהירות כזו, אז קחו אחריות ותשמרו מרחק עצירה מכובד ועירנות מוגברת! אלכס
 

isra533

New member
לא לפחד

לנהוג עם פחד בלב זה דבר מסוכן, מה שאני יכול לך זה להיות מודע לסביבה שלך בכל רגע בנסיעה כלומר 1. בכל רגע נתון לדעת מי נמצא מאחוריך 2. להעריך האם הוא נמצא במרחק בטוח 3. עליך להיות במרחק בטוח מהרכב שלפניך 3. ליד אוטובוס חונה לנסוע בערנות מקסימלית. 4.להמנע ככל האפשר משמיעת רדיו בעצמה חזקה 4. להמנע לשנות תחנות ברדיו בזמן הנסיעה 5.להמנע מכל פעולה אשר תקטין את הריכוז שלך בנהיגה (כמו שיחה עם נוסעים ברכב, עישון, אוכל). אני לא מחדש שום דבר רק בא להדגיש את הדברים. בהצלחה בטסט.
 

anashim beadom

New member
אכן יש מקום לדאגה

אתה לא צריך להתלבט אם לפחד לנהוג, העובדות מדברות בעד עצמן יותר מסוכן לנהוג ליד חברינו על הכביש מאשר לעשות מילואים בעזה. זה נשמע "מטומטם" לא? אך זאת המציאות. אנו חייבים לשנות את תרבות הנהיגה שלנו ובשלב זה כל ההצעות הינן טובות. הראשונה,- מי שיש לו יותר מ-10 עבירות תנועה חמורות יחזיר את רשיון הנהיגה שלו לצמיתות למשרד הרישוי. בלעדיו הכביש יהיה בטוח יותר.
 

ofir_y

New member
האמת?

ה20-30 קמ"ש באיזורים עירוניים הם לא אלה שגורמים לתאונות. ההגדרה הטובה ביותר היא נסיעה במהירות שלא מתאימה לתנאי הדרך. "אז בעצם אני נוהג לפי החוקים שלי" - גם האנשים שנוסעים 20-30 קמ"ש מעל המותר, נוסעים לפי החוקים שלהם. איזה חוקים טובים יותר? שלך? שלי? של המדינה? שלהם?
 

נצנצ

New member
גם אני עברתי את זה...

ויש לי כמה עצות אל תסמוך על נהגים אחרים, אלא רק על עצמך!!!! תיסע במהירות המותרת ותפקח עשר עיניים לכל הצדדים ותמיד תהיהי מוכן לסיכוי לתאונה. אבל מה שבטוח.... לא לסמוך על נהגים אחרים!
 

If6Was9

New member
ותעדיף לנסוע כשמישהו אחר נוהג?

אולי הפחד שלך בכביש יגרום לך לקחת בחשבון את כל הדברים שיכולים לקרות אם לא נוהגים בזהירות, ולהפוך אותך לנהג יותר זהיר?
 
למעלה