אני מציע לכל אזרח ישראלי שהוא ימין מלא לא להצביע עבור מפלגה

שהעומד בראשה מצהיר שהוא יהודי ציוני שמאמין בקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית.
זה לא הולך ביחד. תראו מה קרה ביורופה. האיסלאם מתפשט שם בקצב רצחני. סונאק ראש ממשלת באריטאניה לשעבר מחלים בביתו מפגיעה מוחית לאחר שבזמן כהונתו כראש ממשלת באריטאניה הוא היה דופק את הראש יום יום בלזבז של מערכת הישיבה שלו במשרד בגלל המוסלמים .
אירופה בעוד 10 שנים תיראה אחרת לגמרי ממה שהיא נראית היום וזאת בזכות העובדה שבאירופה המערבית כל המדינות הם מדינות דמוקרטיות.
גם בישראל הדמוקרטיה נכשלה. היא לא מצליחה לשמור את מדינת ישראל כמדינה יהודית ,כמדינת הלאום היהודי, הבית הלאומי של העם היהודי.
אין דבר כזה יהודי ציוני שהוא מאמין שמדינת ישראל היא דמוקרטית.
הציונות היא תנועה, היא רעיון, הרעיון העומד מאחורי הציונות הוא כיבוש ארץ ישראל לא מבחינה צבאית אלא מבחינה התיישבותית והקמת מדינה יהודית בארץ ישראל כלומר מדינת ישראל זה רק שם שניתן למדינה ביום הקמתה. הציונות שעליה דיברו בקונגרס הציוני בוינה קבעה שעל כל יהודי שניצל מהשואה לעלות לארץ ישראל וליישב אותה ולהקים מדינה יהודית. לא דיברו שם על דמוקרטיה ולא בטיח.
גם במגילת העצמאות לא מוזכרת מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית.
לכן תצביעו רק למי שאומר שהוא יהודי ציוני שמאמין בקיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.
אם תימצא המפלגה הזאת והעומד בראשה שיאמר Fuck דמוקרטיה גירוש כל ערביי ישראל וערביי השטחים ל22 המדינות המוסלמיות שלה כנסת רק יהודית ,בית משפט יהודי ולא מערבי הנשען על חוקי המערב לאלה תצביעו בבחירות הבאות.
אם לא תימצא מפלגה כזאת והעומד בראשה שיכריז מדינה יהודית. אל תלכו להצביע ותתחילו לחשוב על רילוקיישן.
אני חותם לכם שארצות הברית שהיא מדינת כל אזרחיה הרבה יותר שווה לחיות בה מאשר מדינת ישראל מדינת כל אזרחיה.
אם לא תימצא המפלגה הזאת והעומד בראשה שיכריז מדינת ישראל היא מדינה יהודית ואנחנו נוציא לפועל חוקים שישאירו אותה מדינה יהודית אתם לא תחגגו יום הולדת 80 למדינה היהודית.
כבר לא תהייה מדינת ישראל .תהייה מדינת ישמעאל מדינת כל אזרחיה מחבליה וישמעאליה.
 
הילדים של הקיבוצים והמושבים והערים מסביב לגבול עם רצועת עזה במקום להתעורר בבוקר עם חיבוק חם ואוהב ועם שוקו התעוררו למפלצות עם קלצ'ניקוב סכינים ורצח בעיניים חלקם נרצחו מיד וחלקם ראו איך אבא מקבל שני כדורים ברגליים ושני כדורים בידיים כדי לנטרל אותו וראו איך אמא מופשטת ונאנסת פעם אחר פעם כשהמחבלים עושים עליה סבב ויושבים במטבח אוכלים ושותים ובסוף שמים לאבא ולאמא כדור בראש . נהג האוטובוס שלקח את היתומים באותו לילה או למחרת בבוקר לים המלח למלון אחרי חודשיים התאבד באוטובוס שלו. אישתו אמרה עליו שהוא היה בדיכאון וסיפר לה שהמבט שהיה על פני הילדים כשישבו באוטובוס שלו בדרך לים המלח חלקם ספוגים בדם וריח הדם ממלא את האוטובוס חלקם עם שמיכות והעיניים שלהם המבט שלהם הוא לא ישכח לעולם וקשה לו להמשיך בשגרת יומו.
בדיעבד היא מספרת כשעיניה דומעות איך לא הבנתי כשהוא סיפר לי שקשה לו לחיות עם התמונה הזאת של הפנים שלהם של הריח של הדם של המוות איך לא הבנתי שהוא בעצם נפרד ממני ?
אחרי שבועיים הוא נמצא ירוי באוטובוס שלו שם הוא בחר לסיים את חייו.
זה סימבול רבותי זה חורבן בית שלישי אתם רבותי בעיצומו של חורבן בית שלישי.
ה7 לאוקטור זה החורבן. היו לכם הרבה סימנים לחורבן המתקרב ומגיע אבל אתם עם נהנתן אנטי ציוני עמוס בגויים שהציונות בתחת שלהם והמרצדס זאת פסגת ההצלחה שלהם ואתם לא תחגגו למדינת ישראל יום הולדת 80.
אתם תעשו תענית בגולה תענית חורבן בית שלישי .
 
למעלה