אני מקווה שאולי פה תוכלו לעזור לי

mAmA MiSiSiPi

New member
אני מקווה שאולי פה תוכלו לעזור לי

קבלתי מכונת תפירה {סובינה} איתה הגיעו החלקים האלה {מצ"ב תמונה}. אני מתחילה בתפירה ואין לי כל כך מושג מהן הרגליות האלה ולמה הן משמשות, וגם הכפתורים הלבנים אני רואה עליהם את סוג התפר כמו שמופיע על גבי המכונה אבל אני לא מבינה איפה ואיך אני מחברת למכונה אם בכלל צריך לחבר את זה למכונה. אני מאוד אשמח לתשובה מודה לכם/ן מראש מיסיסיפי.
 

ayala26

New member
אני מזהה את רגלית א' כי יש לי כזו

זו רגלית של רוכסן. פשוט מכיוון שהיא צרה אפשר לתפור איתה קרוב לשיני הרוכסן.
 

הדור

New member
מיסי../images/Emo140.gifאז ככה

א...לרוכסן ב...לקפל בד ג...לתפר צר ד...לזיג גז ה....ללולאות עבודה נעימ ה
 

mAmA MiSiSiPi

New member
תודה ועוד שאלות

למה טוב הרגלית לקיפול בד? ומה הם הכפתורים הלבנים בתמונה שצרפתי בהודעה הראשונה יש לי קופסא מלאה בהם ואני לא יודעת מה עושים איתם.
 
כמה חזרות ומעט תוספות -

א. רגל לרוכסן ב.זוימר - רגל לעיבוד מכפלות. היא מקפלת את קצה הבד פעמיים ותופרת בתך צפוף. אני מתה על הרגל הזו. היא מעולה למטפחות ומכפלות לחולצות גבריות, וגם לפעמים לחצאיות - זו הדרך לעבד מכפלת לחצאית קומות. ג. שככה יהיה לי טוב - אין לי מושג. ד. קצת כמו ג'. יש לה רוחב של רגל לזיגזג, אבל אני לא יודעת למה היא עשויה פלסטיק שקוף. ה. זה לא רגל, זה תוחם רוחב תפר. מבריגים את זה בחור שנמצא כמה סנטימטרים מימין למחט, בהתאם לרוחב התפר שרוצים לתחום. אני מעדיפה להשתמש במגנט הייעודי, במקום. יותר נוח לי.
 

הדור

New member
מיסי ../images/Emo140.gifרגל הקיפול ,מיועדת לבדים רקים

כמו שיפון,או או יתקלקל לך קצה של צעיף דק,תוכלי לתקן. בנוגע לכפתורים,לכל מכונה ,הסימונים שלה גשי לחנות מכונות .הכי פשוט והכי בטוח ללכת פעם אחת,ולדעת בדיוק
 
למעלה