אני מקווה שבימים הקרובים

  • פותח הנושא eoli
  • פורסם בתאריך

eoli

New member
אני מקווה שבימים הקרובים

אחד מערוצי הטלויזיה יזום יום התרמה לאומי לנפגעי אסון השריפה בכרמל.
 
אני דווקא מקווה שלא.

אני כן מקווה שבימים הקרובים תתארגן שביתת משק עצומה שתימשך עד שהממשלה שלנו תחלק את התקציב נכון ותעביר את הכסף הנדרש לשיקום נפגעי השריפה ובניית מערך כבאות מתקדם. (מאיפה יבוא הכסף? יבוא על חשבון אוכלוסיית הפרזיטים ואוכלי חינם שחיים במדינתנו, ואני מדברת גם על הח"כים והשרים עצמם). אין שום סיבה שהכסף יבוא מתרומות של משלמי המיסים שרבים מהם קשי יום בעצמם בזמן שראשי המדינה משתכרים כפי שהם משתכרים ואוכלוסייה שלמה חיה על חשבון משלם המיסים וקוראת בתנ"ך כל היום במקום לצאת לעבוד. די עם התרומות, אתם משלמים מספיק! תילחמו על כך שמי שצריך לשלם ישלם!
 

eoli

New member
שביתת משק ?

וזה למה ? את בעד החרפת מצב המשק במדינה ? למי זה יועיל ודווקא בשעת משבר ? לא נראה לי נכון לעשות את זה. פרזיטים תמיד יהיו וזו תוצאה לקויה של התנהלות המדינה,אבל זה לא הזמן לנהל שיחה בנדון. מה שכן אנו,כל עם ישראל,צריכים להרתם לעזרת הנפגעים. המשפט,ואני מצטטת:"אין שום סיבה שהכסף יבוא מתרומות של משלמי המיסים שרבים מהם קשי יום בעצמם" מקומם ביותר. האם לא קמים גופים שמבקשים מהציבור לתרום? שמעת עליהם? את נגד הגופים האלה? כל אדם תורם לפי נפח הארנק שלו. גם מי שתורם שקל [יש לך שקל?] תבוא עליו הברכה.
 
אכן לפי דעתי במצב אידאלי לא צריך ארגוני צדקה

תמיד היו ותמיד יהיו אנשים שזקוקים לעזרה ציבורית (נפגעי אסונות, תאונות, מומים מולדים, אלמנות, יתומים, נכים וכו') אך העזרה צריכה להיות ציבורית ולא פרטית. יש לקחת מיסים לפי גובה המשכורת ודרכם לתמוך בנזקקים. יש לקבוע רף שכר הגיוני לחברי הכנסת והשרים ואת היתרה לשים בקופת הרווחה הציבורית. ובוודאי ובוודאי שאין לתת כסף למי שלא עובד בשבילו! למה החרדים מקבלים כסף כדי לקרוא בתנ"ך כשאני - סטודנטית שקורעת את התחת על הלימודים - צריכה לעבוד כל סופשבוע + 2 משמרות לילה בחודש רק כדי לממן את עצמי? (וזה אחרי ששירתתי שנתיים בצבא במשכורת רעב של כמה מאות בחודש ועשיתי שנת שירות בהתנדבות..) ושלא תביני לא נכון, אני לא מבקשת שקל מהמדינה, אני רק רוצה שגם תלמידי הישיבות יצאו לעבוד כמוני וירוויחו את לחמם בעצמם. ושהכסף ילך למי שבאמת זקוק לו - כמו נפגעי אסון הכרמל למשל. אין שום סיבה שאדם במצוקה ייאלץ להסתמך על תרומות, בשביל זה הוא חי במדינת רווחה מתוקנת שבה אמורים להיות מנגנונים שדואגים לו. נראה לך שזה נעים לאדם זקן ניצול שואה או לאלמנה חד-הורית או למישהו שנשרף לו הבית לבקש עזרה מארגון צדקה? תהיי בטוחה שלא, זה אפילו מביך ומשפיל במידה מסוימת, ואני מתביישת שאנשים במדינתי נאלצים לעמוד יום-יום במצב הזה.
 

seeyou

New member
רווחי הבנקים זינקו ל-5.3 מיליארד-

גם אני באותה דעה: די עם התרומות, אנחנו משלמים מספיק! מי שצריך לשלם ישלם! יוסי
 
למעלה