אני מקווה שהתמונה מפייס זמינה לכולם: מסתבר שחירוץ השוליים ה

skcazy

New member
בעניין הזה פתרון קסם (נציגנו באיגוד אנא לטיפולך )
אם כבר לחרוץ שוליים - שזה רע לרוכבים חשוב להדגיש אבל אולי יש בכך כדי לתרום לביטחונם של נהגים - אז מדוע לא לחרוץ בהפגות ? נניח כל שני מטר רווח של שני מטר ...לגבי כלי רכב זה אותו אפקט בדיוק ולנו זה מספיק קרוב כדי שנצליח לתמרן בקלות - אפילו זול יותר לממש ...
&nbsp
אם יש לנו נציג באיגוד אז אנא לטיפולך .
&nbsp
מי שבספק לגבי הסכנות שבחירוץ - מוזמן לעוקף בית שמש ...בואכה צומת שמשון .
 
לגבי החריצה , זו ממש מכה שלא כתובה .
אני פשוט זז שמאלה לכביש. יוצא לי לפעמים לרכוב על איילון בקטע בין גלילות להרצליה 2 ק"מ בערך ולפני שנה חרצו חלק מהכביש ואחרי הסלילה מחדש השאירו את השוליים מחורצים . כתבתי להם ואחרי כמה שבועות באו והשלימו את סלילת השוליים , דרך אגב גם עכשיו סללו שם עוד קטע קטן ואת השוליים השאירו ואני אכתוב להם שוב.
 

nachshon4

New member
האם חריצת השוליים נעשית במטרה להגן על רוכבי האופניים?
או שהמחשבה בחריצה היא להעיר נהגים נרדמים ולהגן על עצמם ועל רכבים אחרים בכביש?
אני חושש שתשובה ב' נכונה. כלומר, אולי זה שומר עלינו, אבל זו תוצאת לוואי של החלטה עם מניע אחר לגמרי, לא בגלל שמישהו סופר אותך בכלל.
ואם כך, אין להם שום סיבה להיעתר להצעתך ולעשות משהו שגם יועיל לך בתור רוכב.
(באופן אישי אין לי בעיה עם החריצה, באזור שאני נפגש בה אני מסתדר עם המעבר שלה די בקלות ).
 
אני ראיתי שמשאירים השוליים מחורצים רק אחרי שחרצו את כל הכביש
ואחרי שריבדו מחדש את הכביש השוליים נשארו מחורצים , במקרה שלי (כביש 20 ולא רק שם) הם השלימו את השוליים מאוחר יותר . אולי זו עבודה של קבלני משנה במטרה לחסוך באספלט , ואחרי שכתבתי לחב' נתיבי ישראל על כך באו והשלימו את השוליים, ואין לי שמץ מושג אם זה בגלל המכתב שלי או בגלל ביקורת שנערכה שם או לא יודע מה.
 

יורם א2

New member
איך ניתן ךהתלונן במעצ על שולים .........
השולים מי צומת יגור עד ג'למי ב 2 הצדדים בעקבות החריצה כנראה מלאים ב אבנים קטנות שזה מסוכן.
תודה
 
למעלה