"אני מתפללת שתחזרי בתשובה"

"אני מתפללת שתחזרי בתשובה"

"אני מתפללת שתחזרי בתשובה", כך אמרה לי היום דודה שלי, נקרא לה מ'. "רק שתדעי שקראתי על מחקר שמצא ששמונים אחוזים מהדתל"שים חוזרים בתשובה אחר כך", היא אמרה. "ובכלל, את מחוברת מדי לשורשים שלך, למשפחה שלך. השורשים שלנו מאד מכובדים, יש בעבר של המשפחה שלנו אנשים גדולים, הניצוץ הזה נשאר" ... עם הזמן למדתי להתעלם. אולי לנסות להסביר בנועם שכרגע טוב לי כמו שאני, ושזה לא קשור לניצוץ או לא ניצוץ. אבל מהר מאד למדתי שאצל דודה מ' זה פשוט לא יעזור. מבחינתה אני אחזור בתשובה וזהו זה. האמת, אני מופתעת כל פעם מחדש באיזשהו מקום. ההורים שלי כבר מזמן הפסיקו לנסות לדבר איתי על זה, ודווקא היא, דודה מ', לא מתייאשת. וזה לא שהיא חרדית או משהו. החברים שלי קיבלו אותי מזמן, כך גם אחיי וגיסותיי היקרות. אפילו סבא וסבתא קיבלו אותי, וההורים שלי- נכון שיש דברים שהם מדחיקים אבל גם הם באיזשהו מקום קיבלו אותי כמו שאני. ברשימה של האנשים הקרובים אליי יש בין היתר שתי חברות דתיות, אח דתי ואשתו שגם היא דתיה. והם דווקא אלו שמקבלים אותי הכי טוב. ככה, כמו שאני, בלי לנסות לשנות. כי הם מבינים שטוב לי ככה, בדרך שבחרתי לי. אבל דודה מ' לנצח תמשיך לנסות. זה קורה במשפחות הכי טובות
רק רציתי לחלוק.
 

5halo

New member
לא מוחקת


דברים קוראים בגלל סיבה מסויימת ובכלל לדעתי זה ממש לפורום הזה
 

לורליין

New member
למה למחוק?

האם אין קשר הדוק בין משפחות הסוגדות לספר ובין הצאצאים הפגאנים בישראל? בוודאי שיש.. אני חושבת שאת צריכה להתפלל עבור דודה שלך שיום יבוא והיא תבין ששונה ממנה לא בהכרח ואולי טוב יותר עבור אחרים ...( אם כבר מישהו מתפלל עבור מישהו)
 
צודקת, אולי יש קשר.

סתם לא התכוונתי לפרסם את זה פה, אבל אולי זה היה צריך לקרות
אני לא כועסת על דודה שלי, זה סתם מפליא אותי שהיא מגיבה ככה כל פעם מחדש. שיבושם לה, היא לא אמא שלי, וגם אם הייתה- אני לא משתנה.
 

שאלת תם3

New member
תודה, זו היתה תשובה בשבילי מהשרשור שמתחת...

את הניצוץ שחישפתי. זו היתה גיחה חד פעמית והמסר שצריך להגיע אליך: ״ הזמן קרב״ אל תתאמצי אין ביננו שום הכירות רשמית, רב בריאות ושלום לכל שאר משתתפי הפורום.
 
אבל זה לא מה ששאלת

את שאלת אם אנחנו מאמינים באלוהים. אנחנו מאמינים באלוהות. אבל לא כפי שהיהדות תופסת אותה.
 
"לדפוק את הראש בקיר בטון"

אם לא שמת לב באיזה פורום שלחת את אשר כתבת, כנראה שחושים שלך ידעו שזה הפורום הנכון
יש אנשים אהובים, שלפעמים להתווכח איתם זה "לדפוק את הראש בקיר בטון" כי הם לא יכולים לראות מעבר להשקפות שלהם, לדרך שלהם, לאמונות שלהם. הכי כואב שזה עם אדם אהוב במשפחה, את רוצה שהיא תחבק אותך ותקבל אותך, והיא מצידה מצליפה בך אם האמירות שלה "תחזרי בתשובה". זה משגע ! זה חונק ! זה מעצבן ! זה מרגיז ! זה אוווווווף איתה ! ויותר מכל זה מעציב ומכאיב ללב. אני חושבת היא אוהבת אותך, כפי שאת אוהבת אותה, אבל אולי - גם כפי שנורא קשה לך שהיא לא יכולה לקבל את זה שחזרת בשאלה קשה לה באותה מידה שאת לא מוכנה לקבל את זה שהיא כביכול מנסה "להציל את נשמתך"... או ... את "כבוד השורשים"... והיא כל כך מאמינה בזה, שאין שום דרך לגרום לה לחשוב אחרת. הכי חשוב שאת יודעת מה הכי טוב בשבילך, את יודעת את מקומך בעולם, יש לך למזלך משפחה (שרובם) מקבלים ואוהבים אותך וחברים אהובים. תודה ששיתפת, אני שולחת לך חיבוקי ענקי ונשיקות
 
למעלה