אני נהנתי מהיום האחרון פה.אתם?

drz400e

New member
אני נהנתי מהיום האחרון פה.אתם?

הפורום שלנו תופס תאוצה במהירות על קולית
.פשוט תענוג. הערב הוספתי לוחות מודעות חדשים,ואני שמח לראות שיש מי שכבר עושה בהם שימוש.מצוין, בדיוק לכך הם נועדו, ואני מקווה שיעשירו את כולם. פתחתי גם את הגלריות , אז תתחילו להוסיף תמונות להודעות שלכם, והיפות והמענינות ימצאו את דרכן לגלריות. נוספו גם עמודי קישורים.חברים כאן עודדו אותכם לשרשר ולהעלות קישורים,ואני רק חוזר ומדגיש כמה עמודי קישורים טובים יעשירו את הפורום ויעזרו לחדשים כותיקים. למי שרוצה לשלוח לי את כל אוסף הלינקים שלו מוזמן לעשות זאת לכרטיס האישי שלי.זה גם המקום להודות למי שכבר שלח.הרבה לינקים כבר שם ויש עוד לא מעט בדרך. ושוב- הפורום הוא קהילה - הצעות בכל נושא יתקבלו בברכה. העמוד הראשי שלנו יפתח גם הוא בקרוב,עם עוד מידע וקישורים. דבר אחרון,אנחנו בשיחות עם כמה עורכי דין להגירה על דרך לשילובם בפורום. נדאג לארחם כשהקהילה תתרחב, ויש שיקול גם לארח יועץ בפורום בדרך קבע. זהו. באמת שהיה לי אחלה יום (כתום)
דודו
 

alon114

New member
אכן הפורום תופס תאוצה

זה מדהים לאן הפורום הזה הגיע בארבעה ימי פעילות בלבד! מי בכלל זוכר שאי פעם היינו ברובנו בפורום Y-NET? אני מקווה שהפורום הזה ימשיך לגדול ושהאנשים ירגישו שייכים לכאן. אני מהיום הופך את הפורום לדף הבית שלי. שבוע טוב לכולם וסעו בזהירות.
 

drz400e

New member
גלויה יפה מאוד אבל...

...אני רוצה שהגלריה תהיה מקום לתמונות שאנחנו צילמנו. אין לך כאלה?
 

i f a t 2 2

New member
שאלה לי אליך

אנחנו מגיעים בקרוב וחושבים להגיש את האישורים על רפיוג´י הייתי מעונינת לדבר עם עו"ד על זה האם יש עו"ד כרגע בפורום ואולי לך ידוע משהו על זה? תודה
 

danitra

New member
קחי בחשבון

שאם הבקשה נפסלת,את לא יכולה לחזור לקנדה לעולם. יותר ממחצית הפונים נפסלים לפי עורכת דין מהפורום השכן.
 

drz400e

New member
אני אישית לא מכיר את הנושא

אבל דנו בו רבות בפורום הישן, והדעות היו ברובן בצורה די נחרצת נגד הרעיון. במקרה והבקשה תסורב אתה תצא קרח משני הצדדים. מסיפורים שאנשים סיפרו,היחס שתקבל ממדינת ישראל לא יהיה קל. באתר ההגירה של קנדה יש את כל ההגדרות "הבעיה " שלך טמונה בכך שישראל עדיין נחשבת מדינה תחת שלטון דמוקרטי,והטיעונים שלך יהיו צריכים להיות מקוריים ומשכנעים מאוד. אבל למה שלא תעיין שוב באתר של ממשלת קנדה ותבחר בדרך אחרת? לימודים אולי?
 
למעלה