אני סקרן לדעת מהו הפתרון שהסוציאליסטים

Avi85F

New member
אני סקרן לדעת מהו הפתרון שהסוציאליסטים

מציעים כדי לפתור את הבעיות של רכבת ישראל? או האם לדעת הסוציאליסטים יש כלל בעיה ברכבת ישראל? אם אפשר נא לרשום בצורה נקודתית (ולא בסגנון של: צריך _______________!!!!!!!!!!!!) את הדברים ואת הפתרון ולהיתיחס לדברים החשובים ביותר לדעתכם לדוגמה: הבעיה ___________ הפתרון: ______________
 

הכוכב33

New member
להקים עוד חברת רכבות

כמו שיש אגד ודן. אל על וארקיע ערוץ 2 וערוץ 1,קול ישראל וגלי צה''ל כך צריך עוד חברת רכבות מתחרה
 

eranfalk

New member
יש לי פתרון סוציאליסטי הוגן

1. לפטר את כל העובדים ולשלם להם דמי אבטלה (גם ככה הם "משפחה אחת גדולה") . 2.לסגור את "רקבת" ישראל. 3. לקלוט עובדים חדשים נורמאלים ומוכשרים באמת וללא קשר משפחתי. 4. להקים ועד עובדים חדש שישתף פעולה עם ההנהלה כי הארגון הזה גודל בקצב מהיר ויש צורך בעובדים חדשים ומוכשרים. 5. לפתוח מחדש את רכבת ישראל. ואז אולי יפסיקו האסונות שגבו חיי אדם כפי שכמעט קרה היום עם בלמים שנתפסו ועלו באש ברכבת מנהריה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4191828,00.html זכויות של עובדים נגמרות כאשר הם משחקים בחיי אדם ומזלזלים בבתי משפט והופכים חברה ממשלתית לעסק משפחתי ושהועדים מתחלפים שם כל הזמן עקב שחיתות!
 

baudrate

New member
cבהחלט מסכים

אני יכול להוסיף גם שצריך להחליף את ההנהלה שתרמה את החלק שלה ליחסי העבודה האומללים. אחת מהמשימות של ההנהלה זה להתמודד עם הועד. מה שהנהלה זאת לא עשתה בהצלחה. אני מתנדב להיות בהנהלה החדשה כמובן. בשכר של שקל בשנה ובלי טובות הנאה.
 

hoshe

New member
למה שלא נבטל את הרכבת בכלל?

כל עובד שיאחר לעבודה ייקנס ב-1% מהמשכורת החודשית על כל שעת איחור, ואז המתחכמים האלה יבינו סוף סוף. זכויות עובדים נגמרות איפה שהם מתחילים עם תירוצים עלובים כמו "יצאתי מהבית ב-5 לפנות בוקר ובכל זאת נתקעתי 3 שעות בפקקים כשהחלפתי 4 אוטובוסים" או "אין לי ברירה, אני צריכה לאסוף את הילד מהגן עד 8 בערב". עלוב, פשוט עלוב. אם החוצפה הזאת של עובדים זוטרים תימשך לא תהיה ברירה אלא לנקוט בסנקציות חמורות יותר, כגון שיעבוד אישי למשפחת הממונה לכל החיים. זה ייתן מוטיבציה ותמריץ לעבוד ולהתקדם - כמו שצריך. ונראה פה כלכלה צומחת והעיקר - שוק חופשי. יחי החופש
 

eranfalk

New member
תאר לך שעובדי אלעל היו כמו עובדי הרכבת

תאר לך שהיו מטפלים בבלמים של המטוסים כפי שעובדי הרכבת מטפלים בבלמים של הקרונות היו כאן מאות הרוגים הבעיה היא שרכבת גם מכילה מאות אנשים כך שסנקציות כלפי עובד שמאחר זה עניין זניח יש כאן אחריות פלילית אם מזלזלים בתחזוקה ואני לא מסכים אתך שרכבת זה דבר מיותר זה אמצעי התחבורה הכי חשוב רכבת יעילה תעודד אנשים להגר לפריפריה וזו דרך מעולה להוריד את מחירי הנדל״ן וגם להוריד עומס בכבישים וכפועל יוצא גם זיהום אויר
 

just GL

New member
מסכימה

כשהכל מתנהל כמו מסחרת שוק- אנשים מתרגלים לעניין אבל חברה ציבורית, ועוד כזו שהתנהלות קלוקלת שלה עשויה להיות מסוכנת- זה באמת לא המקום לנפוטיזם מסוג כלשהו.
 

lev27

New member
מסגרת משחיטה, לא קשר משפחתי

עובד שלא מפחד על מקום עבודתו מפסיק לעבוד. מה ימנע מהעובדים החדשים למשוך קרובי משפחה לרכבת?
 
מדאיג כשהודעה טפשית ומרושעת נתמכת!!

זה לא חדש שדברים טיפשיים ומרושעים,הנכתבים מתוך טמטום,חוסר ידע מוחלט בתחום ומתוך רוע ושנאה לשמם,זוכים לתמיכה! ועדיין,זה תמיד עצוב,מקומם ובעיקר מדאיג!!! eranfalk כתב בהודעתו דברים טיפשיים,שקריים והזויים שכמותם קשה לדמיין:"לפטר את כל העובדים","לקלוט עובדים נורמלים ומוכשרים","להקים ועד עובדים שישתף פעולה עם ההנהלה","אז יפסקו האסונות שגבו חיי אדם" ועוד ועוד. ובכל זאת,מפתיע ככל שזה יהיה,נמצאו כמה ממשתתפי הפורום,כולל מנהלתו,שיתמכו בדבריו! איך ניתן להסביר את זה?! בחוסר הבנה?! בשטחיות?! בעצלנות מחשבתית?! בכניעה נוחה לדמאגוגיה ופופוליזם?! ברשעות?! בקנאה?! בשנאת חינם?!
 
החלפת הנהלת הרכבת

תפקיד ההנהלה זה לנהל משא ומתן עם העובדים. לא לשבור את הארגון המקצועי.
 

eranfalk

New member
תפקיד העובדים זה לא להכות את המנכ"ל בבית משפט

ותפקיד העובדים זה לא לזלזל בתחזוקת הקרונות ולגרום לתאונות שגובות חיי אדם כפי שכמעט קרה אתמול וקרה יותר מדי בעבר! ואיזה מין דבר זה להתנהג באלימות כלפי ההנהלה ולהכות מנהל הרכבת ועוד בבית משפט! בנוסף להשבית בצורה פראית פעם אחר פעם את הרכבת בניגוד לצוי בית משפט! ולבזות את בית משפט ולא להופיע לדיון כי הועד עובדים חוגג בנופש ואחרי שבית משפט מכריח את יו"ר ועד העובדים גילה אדרעי להגיע היא התעקבה לאכול בפלאפל ג'ינה בתל אביב במקום להיות בבית משפט ואחרי זה היא מתרצת שאין לה כנפיים!! עובדי הרכבת הפכו אותה לעסק משפחתי לא היה לי בעיה עם זה אם זה היה עסק פרטי אבל זו חברה ממשלתית של כולנו אין להם זכות להכניס עובדים מהמשפחה! ניתן לראות שעובדי הרכבת הם לא העיפרון הכי חד בקלמר בלשון המעטה והם מתמודדים לא כל כך בהצלחה עם ארגון שגדל פי 2 בשנים האחרונות (גם בכח אדם) והתוצאה היא תאונות איחורים תקלות שביתות בלאגן!
 
בינתיים אין לזה הוכחות

אם הייתה תקיפה, שיגישו תלונה במשטרה. אבל כאשר הופכים את זה לתירוץ להמשיך בהתקפה נגד העובדים במיוחד בשלב כל כך רגיש, זה מעלה סירחון. כאשר דוחפים לפינה בגסות כל כך גדולה, יש לכך השלכות. אפילו שטייניץ כבר מתנגד לשיטות של הנהלת הרכבת והשר שלה.
 

eranfalk

New member
חברי הנהלה מסתובבים עם שומרי ראש

עובדים חוששים שמצוטטים להם בטלפון ועובדים רבים שם מתנגדים להיתנהלות הקלוקלת של הועד אך פוחדים. ההנהלה רצתה שמשרד התחבורה יקים גוף שיפקח על הבטיחות ברכבות הועד התנגד בחריפות. אני בטוח שההנהלה היתה מעדיפה שעובדי הרכבת יתחזקו את הקרונות החדשים של בומברדייה הקנדית אבל הם כנראה לא סומכים על העובדים. כי לפי התאונות האחרונות כנראה שאין על מי לסמוך יש לציין שבזמן האחרון נקלטו הרבה עובדים חדשים לרכבת שהם עובדים מן המניין ולא עובדי קבלן והמשכורת הממוצעת ברכבת עומדת על 18K כך שאין ממש סיבה להתנהגות המזלזלת
 
ואיפה קראת את זה? בדף היחצנות של הנהלת הרכבת?

עובדה שמנהל הרכבת הודיע כבר לפני כמה שנים שמטרתו חיסול הועד, בהתאם למסורת הימין שהחלה עוד בימי ז'בוטינסקי
 
מה שאתה עשית זה ליכלוך מתאים להנהלת הרכבת

כי שכחת לציין שזה היה חלק מפרשת שחיתות של הרכבת כולה, ויושב ראש הועד המשיך לעבוד ויצא לפנסיה ובינתיים רק הוגש כתב אישום... אתה מייחצן את הנהלת הרכבת, ולרעה
 
למעלה