אני עדיין לא בטוח לגבי רועי

אני עדיין לא בטוח לגבי רועי

קודם גם גילית לגבי הכל... אז לא בטוח לגבי זה... וגם רועי.. ובעיקר רועי לדעתי המשחק שלו אחלה אבל.. אתם יודעים ההודעה ובטוח שלא שבע פעמים למשל בפרק 19 אז גם אדם ויהונתן ואפילו מיסטר... יש כאלה חלונות כחולים מוזרים כאלה.. רועי הוא אכן לא שמן אבל לא רק בגלל זה.. גם בגלל הדמות של אלחנן.. יש כאלה דיסקטים.. נגיד גם בראש גדול וההפסקה הגדולה.. יש לכם?? למשל לנו יש את אן... לאן ?! והיא ממש דוחה.. אז לכם יש גודפוד ולנו יש פיצה שמעון !! מה זה הדבר הזה?! אז רועי ויינברג תחשוב על מה שאמרתי לך כרגע.. ותתנו תגובות כי זה ממש חשוב לי..
 
מה? !?!?!

וואי רועי אתה חייב לדבר קצת יותר מובן וספציפי... אני לא מבין אף מילה ממה שאתה אומר...
 
אויש זה כזה נכון..

חחח קראתי את מה שרשמת איזה 5 פעם אני לא מבינה מה רשוםולמה הכוונה חחחח...סורי ....זה הסבר שני...העיקר שאני לא היחדיה שלא מבין מילה ממה שרשמת!
 

idodo cohen

New member
חחחחחחחח

אתה (הייתי מדגיש) לא מבין מילה ממה שרועי (הייתי מדגיש) אומר? אולי זה אמור להיות טיפה ההפך? השרשור הזה מסתמן קצת כבדיחה, אם תשאלו אותי. לא נעים להגיד, אבל היא מצחיקה אותי לאללה....!
 
אויש זה כזה נכון{גם זה כזה נכון}

על רועי אם לא הבנתם...
פשוט חתיך מושלם..... יונתן גם לך לא חסר
 
WDF ?????????../images/Emo35.gif

אפשר לדעת על מה אתה מדבר ????? במה אתה לא בטוח ? איזה מיסטר ? חלונות כחולים ? פיצה שימעון ? הדיסקטים של אלחנן ?????
 
מה אתה רוצהה??

מה אתה רוצה מהחיים שלנו!? לא הבנתי מילה!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואתה עוד אומר לרועי לדבר ברור
 

idodo cohen

New member
ניסיון לפרשן..

"רועי לדעתי משחק טוב אבל אתם יודעים, ההודעה (מה? איזה הודעה?) בטוח שלא תופיע 7 פעמים בפרק. יש חלונות כחולים ומוזרים כאלה בכל סצנה (על זה אני מסכים! מה זה חוסר גיוון התפאורה הזה?). רועי באמת לא שמן עד כדי כך כדי להסתיר אותם (רועי שמן? מהה?) אותם. ויש לי ביקורת גם לגבי אלחנן, שיש לו בחדר כאלה חלונות בצורת דיסקטים. ודמיון בין ההפסקה הנסתרת לראש גדול: גוד פוד בראש גדול לעומת פיצה שמעון בההפסקה הנסתרת! מה זאת ההעתקה הזאת? אז רועי ויינבר תחשוב על מה שאמרתי (הו הו צריך לחשוב המון כדי להבין מה אמרת..)...". לפחות ניסיתי חבר'ה.
 
עידווו...

ברוך השם תודה לך!! כבר שלושה ימים, אני נאבקת להבין מה הוא כתב פה. עכשיו! אני מקימה לך מקדש סגידה בעזה...!!!
 

idodo cohen

New member
חחח

מבטיח לבוא לראות את המקדש בהקדם האפשרי. אממ.. יש לך מפה לעזה? פשוט לא ביקרתי שם מימיי... אני לא בטוח שהבנתי לגמרי על מה הוא מדבר, אבל ניסיתי. זה כנראה תישאר התעלומה הכי גדולה בעולם אחרי מתכון ייצור הקוקה קולה.
 
למעלה