אני עוזב, מגיע לי שרשור!

אני עוזב, מגיע לי שרשור!

הולך להתנזר מהפורום לפחות לשבועיים, (נראה אם אעמוד בפיתוי) אז ילדודס, תגידו מילות פרדה, אני בטוח שתתגעגעו אלי
-במיוחד מירי ואורי
וכמובן גם תודה- העשרתי לכם את הפורום בשפע יצירות מעשה ידי להתפאר-חחח...נכון אני צנוע,מירי?! אז ביי לכולם, אחזור בעוד שבועיים. וכמובן היום בלילה-לראות את מילות הפרידה המרגשות שכתבתם לי, (אני כבר יודע מה יהיה, תהיה מילה אחת ממירי, כמה מילים מליאור, עוד כמה מילים ממתוקית ואולי אולי אולי-מילה אחת קצרה מאורי-לא נורא, סולח מראש). ביי, אוהב אותכם ומאוהב באורי...
 
אם אני בא בערב ואין תגובות../images/Emo46.gif

לא חוזר לפורום!! סתם......(אז מירי, אל תמחקי לי ת'תגובות-כי אני חוזר בכל מקרה).
 
אם לא תחזור לפורום אז:

מי יהיה מאוהב בי? מי יציק למירי? מי יעורר דרמות בפורום? מי יעלה כאן את ממוצע הגיל? מי יהווה איום על החיוך שלי(חוץ מהחיוך אורביט של רועי הילף)? מי יעשה "עיניים" לליאור? מי יביא כיבוד למפגש פורום? שיהיו לך שבועיים פוריים ומוצלחים בעבודה. ד"ש לפרמייר. *מה אתה עורך בכלל?
 
אוהב אותך, כבר אמרתי?

WOW!!! שווה לי לעזוב רק בשביל זה!!! והפעם אני הולך לערוך מצגת בת 45 דקות עבור תיכון תורני בירושלים, בנושא משמעת בכיתה, עבור השתלמויות מורים. ואכן בפרימייר.
 
בתור ראש מועצת התלמידים בכל בית הספ

אנחנו עשינו משמעת! הן לנפצים (מי שמשליך נפץ מסולק מבית הספר ונפתח תיק במשטרה 28 כבר סולקו ) והן לליכלוך שאפרט בשירשור הא-ט החדש.
 

boopymylife

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

עלק יעשה עיניים לליאור לא סתם כתוב "מאוהב באורי" =}
 

אנונה2

New member
ככה אתה עוזב אתנו?../images/Emo7.gif../images/Emo95.gif

נתגעגע
אבל תחזור מהר!
אם לא- יהיה לך עסק איתי
 

avitano

New member
יאחטי

מה איתך...... :) אז כמו שאמרתי לך במסר אתה לא עוזב לשבועיים :) כי אתה הרי תיכנס מידי פעם להגיד לי שלום P: שיהיה לך הרבה בהצלחה בפרוייקט החדש :) ונדבר :)
 
../images/Emo10.gifנאלץ...

לא יכול! כשיש לי עבודה אני פשוט מתנזר מהעולם, אפילו מהחברה שלי. (דווקא בעבודה הקודמת שלי כן גלשתי כאן, אבל זו היתה עבודה שפחות דורשת אינטנסיביות והתמסרות). וכלל שיהיו פה יותר תגובות אוהדות- הסיכוי שלא אעמוד בפיתוי יגדל. ותודה אופיר!
 
וזהו להיום ועד לעוד שבועיים!!!

ביי לכולם! במיוחד ל:
מירי
אופיר
אורן
ליאור (כמובן!!!)
ושושית המתיקות
ו...לאורי!!!
 
למעלה