אני עושה משהו מעצבן כזה עם האצבעות שאני לא אוהב.

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
ביד השמאלית, לפעמים אני מכה עם האמה על האגודל, הרבה, מהר ובשקט, בערך חמש הקשות לשנייה, במשך כמה שניות, כשאף-אחד לא רואה, ואז אני מפסיק.

כנראה אחד מהתסמינים הקצת פחות נעימים של גאונותי המופלגת.

4jmbtafd.png
 

ai27

Well-known member
ביד השמאלית, לפעמים אני מכה עם האמה על האגודל, הרבה, מהר ובשקט, בערך חמש הקשות לשנייה, במשך כמה שניות, כשאף-אחד לא רואה, ואז אני מפסיק
זה קצב מהיר מאוד - שלא מאפשר עוצמה חזקה
זה לא נחשב "מכה",
וזה חשוב מאוד - לשיפור הריכוז
כנראה אחד מהתסמינים הקצת פחות נעימים של גאונותי המופלגת.
זה באמת נכון
הרבה גאונים מתקשים להתמודד עם קצב הלימוד האיטי - ומחפשים הסחות דעת
אני למשל - הייתי קורא בספר הלימוד, או מתנדנד על הכיסא
ולקח לי זמן להבין כמה זה חשוב

למזלן של הילדות שלי - הייתי שם כדי להציל אותן מסבל דומה.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member
זה קצב מהיר מאוד - שלא מאפשר עוצמה חזקה
זה לא נחשב "מכה",
וזה חשוב מאוד - לשיפור הריכוז
זה לא למה אני עושה את זה. אני מאמין שזאת הפגת מתח באמצעות תנועה (שאינה טיק), והמתח נגרם בגלל מהירות ובעיקר אינטנסיביות המחשבות שלי כגאון.
זה באמת נכון
הרבה גאונים מתקשים להתמודד עם קצב הלימוד האיטי - ומחפשים הסחות דעת
אני למשל - הייתי קורא בספר הלימוד, או מתנדנד על הכיסא
ולקח לי זמן להבין כמה זה חשוב

למזלן של הילדות שלי - הייתי שם כדי להציל אותן מסבל דומה.
במקרה שלי, לקצב הלימוד האיטי אין קשר לעניין. כאמור, אני עושה את זה בגלל מהירות ואינטנסיביות המחשבות שלי כגאון.

זה מזכיר לי משהו שפעם כתבו עליי באחד הדוחו"ת הפסיכולוגיים הטרום-פזיים שנכתבו עליי על-ידי אחת מקבוצות הפסיכולוגים הטרום-פזיים המרובות שבדקו אותי.

"החשיבה פעילה באופן מתמיד".

נשמע הגיוני 🤷‍♂️

1697310955333.png
 
למעלה