ברוכה הנמצאת והשואלת...
קרן1 יקירה... אני תמיד חושבת שלהיות הורים - זה להיות מאוד יצירתיים... הנה לך קודם כל - תשובה לשאלתך הבוערת...(אחר כך קפה וספרים....)
אז... ילדתך הקסומה בת ה- 3.5 אינה מודעת לתוכן המילים, אבל, היות ויש מי שמשמשת לה מילון ומודל לחיקוי, היא פולטת אותן גם. זה תמיד הזמן לפתוח מילון אבן-שושן עם הילדה וכל פעם שהיא פולטת מילה בבית - למצוא בדיוק את המילה ההפוכה וללמד אותה לאמר את המילה ההפוכה... ומה זה נותן?... זה בעצם פותח לה קו משלה, נותן לה למצוא נתיב ייחודי משלה... מפלט - מענה ותשובה ל-"חוכמות" של הילדה הסוחפת... והיות ומילים יפות מקבלות תגובה זהה ואף טובה יותר...תוך זמן קצר אני מניחה שהיא תסחף את ה"מילונאית" בעלת המילים הפחות יפות. יחד עם זת - זו התקופה וזה הזמן שהדברים הללו קורים ולמדתי מילדי ש "מה שלא עושים ממנו ענין - פשוט אינו עניין"... אז אם הסברת.. לכי קדימה ופשוט תקני לה - תני לה מידע חדש לשחק אית ואלו הן המילים ההפוכות.... בכלל זה משחק מאוד חשוב - מילים והפכים - בעיקר בגיל הזה. ואם את ממש - אבל ממש רוצה להשקיע... אז יש ספר "מילים הפוכות" לדעתי זה של שרה זלוף אבל יתכן שמרחק הזמן שיבש לי משהו בזכרון אז הנה תיאור הספר... כריחה קשה - ובפנים דפי קרטון עם פתקיות להפיכה - מבפנים יש את המילה ההפוכה למילה הכתובה על החלון.....נורא נחמד וילדים מאוד אוהבים ספר שיש מה לעשות איתו - חוץ מאשר לקרוא-(לקרוע) חחחח זה מאוד חשוב לא מצחיק. ! מקווה שעניתי - ואם עזרתי........וואוו....איזה כייף! ובאשר לגיל הילדים.... כן - גיל 7+, הם הולכים, הם באים, הם נורא גדולים....עצמאיים כאלו היות והמשרד שלי הוא בבית - הדברים אצלי נראים אחרת כי מן הסתם אני עובדת בשתי עבודות (חלק מהפרטים אצל קרנושה אם זה דוקא מעניין לך לדעת) כך שיש זמן לספר - לספורט על הבוקר - וגם לשירה ריקודים ובילויים... בקיצור....חזרתי לחיים בערך בגיל 5 !!! וזאת אולי כי הרגלתי את ילדיי שלאמא יש גם חיים...העדפות ...חוגים... ספר...וגם רגע לעצמה בלי לעשות כלום פשוט כי לא בא !! שבוע קסום ומופלא בשורות טובות טש