אני פה כבר מתחילת המבצע ו......

gilo99

New member
גם פ"ת צמודה לבני ברק

5 דק' נסיעה! אפשר לעשות שוב ביקור בפ"ת. הקודם לא היה מוצלח. :|
 

gilo99

New member
מתוסכל?

אל תוציא את זה עליי... אני הסברתי להם את המצב ואת מה שהלך שם. בנוסף לכל, לא גולש תפוז זכה בכסף אלא עובד שמי יודע מה הקשר שלו לתפוז. לדעתי, צריכים לעשות שוב בפ"ת.
 
ראסמי אם אתם באים לבני ברק אני באה

שמש פרוסטר צודק.. אם באלכם ביאליק באלרם..יש שמה את השעון של העירייה קיצר עשו מש'ו קרוב אפילו בני ברק
 
אני פה כבר מתחילת המבצע ו......

בסדר ת"א..אני מפרדס כץ תעשו באיילון מש'ו רמת גן בביאליק פ"ת בקניון הגדול ..שנוכל להגיע ומה זה החידות האלה מי יכול להבין דבר כזה?? תנו רמזים קלים.. שברתי ת'ראש פה אתמול..ובסוף בירושלים.. עוד מעט ניגמר המבצע ולא הצלחתי להגיע פילו פעם אחד לאן שהוא תעשו את זה קרובבבבב
 

רווית30

New member
נכון טליה היום במיוחד היתה חידה

מבלבלת מאוד גם אתמול........אבל פרס כץ ות"א אין הרבה מרחק אבל אם את לא ניידת זאת באמת בעייה...... אבל חמודה שיהייה לך בהצלחה מאחלת לך שתיזכי!!!
 
כן אין הרבה מרחק אבל..

אני צריכה לדעת איפה זה בדיוק הרמזים לא עוזרים בכלל.. אם אני ידע אני יוכל לסוע למה מפה לת"א זה חצי שעה נסיעה.. ואם אני לא ידע איפה בדיוק איך אני יגיע? קניון איילון רבע שעה מהבית שלי יש שמה קומה חדשה שעשו שיבואו לשמה גם קניון פ"ת 10 ד'ק מהבית שלי עצבים הרמזים האלה.. וכן אין לי אוטו יש רק מוניות ואוטובוסים אז היתחשבות..
 

רווית30

New member
טליה 15 היחידה...........

חמודה אני מאיזור צומת בילו מכירה? רמלה? אז אני גרה באמצע בידיוק.... אני לא יודעת אם שמעת על המקום הזה קיבוץ נען מכירה? שמעת על המקום הזה?
 
אני איתכם!

אני מרחובות, ומפה זה חצי שעה מינימום לכל המקומות שהם היו בהם עד עכשיו.. בלי להתחשב שאני עדיין לא מצליחה להפוך את תפוז לעמוד הבית, ואני אפילו לא מצליחה לראות את הרמז או הסיסמא...מתסכל.באמת שאני מיואשת כבר.
 
רווית 30 מאמיי..

ברור שאני מכירה צומת בילו וזה אנחנו מבלים שמה מידיי פעם אאת בת 30 לא? יש לך איך להגיע בטח..לי אין רק אוטובוסים ומוניות..ואת יודעת מה זה.. לא מתלוננת אבל בכל זאת קשה לי אני רוצה להגיע פעם אחת לפחות
 

kren2

New member
תבואו לחולון !

בס"ד בחולון לא הייתם ! בשבילי ! בת"א הייתם 4 פעמיים שזה די והותר אז בואו לחולון כבר פעם 1 כדי שכולם יהנו מהמשחק זה המטרה לא רק ת"א גם חולון וגם בדרום הבטחתם לאנשים שתבואו שאמרתם ששבוע אהיה בדרום למה היייתם 4 פעמיים בת"א ? בחולון אפילו לא פעם אחת או פעם אחת בדרום זה לא פייר ..
 

naduv88

New member
את חושבת

שהם יגידו לך שהם באים לחולון? תביני לבד לפי הרמזים
 

gilo99

New member
בואו שוב לפ"ת, נעשה לנו אבל !

עד שהגעתם לפ"ת, החלטתם לתת חידה ממש קלה שלא דורשת הרבה מחשבה = באו הרבה אנשים כי זה לא היה מאתגר מספיק. ועוד משהו, האבל שנעשה לנו הוא שעד שבאתם לפ"ת, המקום שבחרתם הוא הקארטינג שזה המקום הכי גדול שהחבאתם בו עד עכשיו. היו בו כ"כ הרבה מקומות אפשריים להחבאת המעטפה עד שזה לא היה "פיר" בכלל. בכל שאר המקומות, החבאתם את המעטפה במקומות אורבניים ברדיוס של מורן או של מאיה. בואו בבקשה שוב לפ"ת,ישנם הרבה מקומות מוכרים שאפשר לחוד עליהם חידות. חוצמזה, שהיא ברדיוס הגעה סביר של יישוביפ וערים שכנות ( כדוגמת ראש העין, נחלים, אורנית, קריית אונו ) מקווה שקראתם ותפנימו את מה שכתבתם. ועוד משהו בקשר לחידות, כן ירבו חידות מחשבה כאלה (רק להבא, קצת יותר ממקדות) :) gilo99
 

shirishp

New member
צודק

צריך לבוא שוב לפ"ת, רוב הגולשים מפ"ת (עובדה שהיתה כמות הכי גדולה של אנשים מאי פעם). מצפים שתגיעו בשנית , ויש כ"כ הרבה מקומות בפ"ת - דוג' שכונת אם המושבות וכו'.
 
אז מה..הייתם בקרטינג..... בואו ל..

בואו לקניון עצמו.. או ביאליק רמת גן בני ברק רק תעשו מש'ו שנוכל להגיע אפילו עוד פעם בעזריאלי.. אה ויש את קניון איילון..למה אתם לא מתקרבים לשם? יש שמה קומה שנייה מש'ו נדיר תבואו אל תבאסו..
 
למעלה