אני פשוט מאוכזבת

אני פשוט מאוכזבת../images/Emo70.gif

ואני לא היחידה מסתבר!עד עכשיו כבר לא פחות מ-5 שנים אני נהנת מהעיתון,לפני חודשיים הפסקתי להנות ממנו והתחלתי רק לרוץ אחריכם עם טלפונים. היה מדור אחד שהיה בו שליחת אסאמאס אני לא ממש זוכרת זה היה לפני כמה זמן...אחותי שלחה את האסאמאס ובמקום הודעת תשובה כמו כל הזמן "הודעתכם התקבלה תודה" התקבלה הודעה של משהו כמו שלוש נקודות ובסוף כתוב מפגרים. זה סתם משהו שרציתי לציין..מה שבאמת האכזבה שלי זה שהעיתון לא מגיע אלי.... או שהוא מגיע אלי ביום שישי או שבת או שהוא לא מגיע בכלל!! התלוננתי טלפונית וכלום לא עזר...ענתה לי בחורה נחמדה ואמרה..מהיום יגיע אליכם העיתון ביום רביעי עד שעה 2. בסדר...שבוע ראשון ואלה פיצוץ כמו שהיא הבטיחה והיתי מרוצה. שבוע לאחר מכן לא קיבלתי עיתון בכלל....צלצלתי שוב ענתה לי גם בחורה נחמדה ואמרה שהיא תשלח אלי את העיתון שוב יחד עם העיתון של שבוע הבא. בסדר,ניסיתי להעזר בסבלנות אפילו שזאת לא פעם ראשונה לא שניה ולא שלישית שזה קורה לי בכל ה-5 שנים האלו. 2 העיתונים הגיעו.... ושבוע לאחר מכן שוב לא הגיע אלי עיתון. צלצלה אלי אחת שאלה אם הגיע אלי עיתון השבוע אמרתי לה שעוד לא והיא אמרה:"אה אוקי אז זה טוב" תגידו חבר'ה....זה רציני זה???אני מנויה אליכם!!לא מזמן חידשתי את המנוי שוב! אין כבר למי להתלונן ואני במרחק שניה מלהרים צלצול ולבטל את המנוי מכם לגמריי אני מאוכזבת מהעיתון,עד עכשיו נהנתי לקבל אותו,עד עכשיו! חג שמח ושבוע טוב בתקווה שהעיתון מגיע אליכם לפחות.... מיואשת ומאוכזבת מכם... שחר
 

שחף שלר

New member
היי שחר

באמת זה נשמע מעצבן שאת לא מקבלת את העיתון כמו שצריך... העניין הוא שאני לא בטוח שהפורום הוא המקום הנכון להתלונן- כי מדובר בטח בבעיה של שליחים ושל המנויים, ולא בבעיה שהכתבים של העיתון או העורכים שקוראים את ההודעות בפורום יוכלו לסייע בה. נראה לי שהפתרון היחיד זה להתקשר לשירות המנויים ולספר להם את כל מה שכתבת, אני בטוח שימצאו לך פתרון. הטלפון שלהם מופיע בהודעה למטה. בהצלחה ואל תתאכזבי מאיתנו
 

סער ג1

New member
אהלן,

אז כמו ששחף אמר- מדובר בבעיות טכניות, שכן, גם אנחנו מצטערים שהן קורות. למרות ועל אף זאת, מחלקת שירות הלקוחות שלנו עושה את מירב המאמצים כדי שהעיתון יגיע לביתך בדיוק בזמן. לפעמים, מה לעשות, יש פאשלות, והן בטוח לא נעשות בכוונה. בכל מקרה, את יותר ממוזמנת להתקשר שוב ל-*6200, ולברר מה מקור הבעיה. אני בטוח שישמחו לעזור, ובכל מקרה... מצטערים, ומקווים שזה לא יקרה שוב.
 
למעלה