אני צריכה בשבועיים הקרובים לפחות, לנסוע מת"א ליפו וחזור

rotemm90

Member
כנראה שבקו 18, פעם אחת מדי יום, יתכן שלפעמים פעמיים.
מה הכי משתלם לעשות?
לרכוש מנוי פר נסיעה, חופשי חודשי/יומי?
אין לי מושג איך זה עובד.
יש לי רב קו שעשיתי לפני שמונה שנים, ויוצא לי להשתמש בו פעם בשנה בערך.
תודה מראש.
 

מוישי67

Active member
כנראה שבקו 18, פעם אחת מדי יום, יתכן שלפעמים פעמיים.
מה הכי משתלם לעשות?
לרכוש מנוי פר נסיעה, חופשי חודשי/יומי?
אין לי מושג איך זה עובד.
יש לי רב קו שעשיתי לפני שמונה שנים, ויוצא לי להשתמש בו פעם בשנה בערך.
תודה מראש.
הכי נח יהיה לשלם באפליקציה, כך לא תצטרכי להטעין מראש ותשלמי רק כמה שתסעי בפועל.
אם אין לך אפשרות/רצון לשלם באפליקציה, תשתמשי בערך צבור ברב קו, בכמות כזו של נסיעות לא שווה לעשות חופשי יומי/חודשי
 

rotemm90

Member
הכי נח יהיה לשלם באפליקציה, כך לא תצטרכי להטעין מראש ותשלמי רק כמה שתסעי בפועל.
אם אין לך אפשרות/רצון לשלם באפליקציה, תשתמשי בערך צבור ברב קו, בכמות כזו של נסיעות לא שווה לעשות חופשי יומי/חודשי
תודה רבה.
 

Ccyclist

Well-known member
כנראה שבקו 18, פעם אחת מדי יום, יתכן שלפעמים פעמיים.
מה הכי משתלם לעשות?
לרכוש מנוי פר נסיעה, חופשי חודשי/יומי?
אין לי מושג איך זה עובד.
יש לי רב קו שעשיתי לפני שמונה שנים, ויוצא לי להשתמש בו פעם בשנה בערך.
תודה מראש.

אם את בשאול המלך אז שווה לשקול גם את הקו האדום ברק"ל. המחירים זהים לאוטובוס, לא רכבת (רק רכבת ישראל נחשבת רכבת למחירי "כולל רכבת".

כפי שנאמר - עקרונית הכי קל באפליקציות כי הן מחשבות לך בדיוק את מה שצריך לשלם, ואם תסעי מספיק - לא תשלמי יותר ממחיר של חופשי חודשי.

בשיטת האפליקציות אפשר לנסוע גם למקומות אחרים בארץ ובסוף החודש הכל יחושב למחיר הנכון לנסיעות שבוצעו.

בשיטת התקופתית ברב קו צריך לקחת בחשבון שחודשי עולה בערך כמו 12 כרטיסים יומיים. לפני כשנתיים עברו משיטת אזורים לשיטת קילומטרים אישיים, כל ת"א נמצאת בטווח של 15 ק"מ שהוא האזור הקטן ביותר לנסיעות בודדות (90 דקות מעבר בין קווים) וכרטיסים יומיים (יקרים משמעותית מחופשי חודשי). בחופשי חודשי האזור הקטן ביותר לחופשי אוטובוסים הוא "כל הארץ" והוא עולה כ ₪225.

בשיטת הערך הצבור מקבלים 90 דקות בהן מותר לעלות על מספר קווים וזה נחשב נסיעה בודדת. במידה שזו נסיעת בוקר בלבד ויש לך הקפצה הביתה בצהריים - תחשבי את העלות לפי מחיר נסיעה בודדת ביום מול מחיר החופשי חודשי. במקרה שאת נוסעת הלוך-חזור תחשבי לפי שתי נסיעות ביום מול מחיר החופשי חודשי.

במידה והנסיעות ליפו מחזירות אותך לתח"צ באופן גורף יותר - קפיצה של כמה תחנות בהפסקת הצהריים, בילוי בערב, בקרי שישי ובמוצ"ש באמצעות התח"צ - בשיטת הרב קו עדיף לך חודשי.

אם מטיילים בארץ בשיטת הרב קו אז אפשר או לקנות יומי למרחקים גדולים יותר כולל רכבת, או להשתמש,סערך צבור. במידה ששוהים בעיר אחרת לכמה ימים אותו חודשי שישמש אותך בתל אביב יהיה תקף שם כי המרחק הוא אישי ולפי המקום הראשון שנסעת ממנו ביום הנסיעה. אין יותר "חופשי של גוש דן" מול "חופשי של ירושלים" או של חיפה למשל.
 

rotemm90

Member
אם את בשאול המלך אז שווה לשקול גם את הקו האדום ברק"ל. המחירים זהים לאוטובוס, לא רכבת (רק רכבת ישראל נחשבת רכבת למחירי "כולל רכבת".

כפי שנאמר - עקרונית הכי קל באפליקציות כי הן מחשבות לך בדיוק את מה שצריך לשלם, ואם תסעי מספיק - לא תשלמי יותר ממחיר של חופשי חודשי.

בשיטת האפליקציות אפשר לנסוע גם למקומות אחרים בארץ ובסוף החודש הכל יחושב למחיר הנכון לנסיעות שבוצעו.

בשיטת התקופתית ברב קו צריך לקחת בחשבון שחודשי עולה בערך כמו 12 כרטיסים יומיים. לפני כשנתיים עברו משיטת אזורים לשיטת קילומטרים אישיים, כל ת"א נמצאת בטווח של 15 ק"מ שהוא האזור הקטן ביותר לנסיעות בודדות (90 דקות מעבר בין קווים) וכרטיסים יומיים (יקרים משמעותית מחופשי חודשי). בחופשי חודשי האזור הקטן ביותר לחופשי אוטובוסים הוא "כל הארץ" והוא עולה כ ₪225.

בשיטת הערך הצבור מקבלים 90 דקות בהן מותר לעלות על מספר קווים וזה נחשב נסיעה בודדת. במידה שזו נסיעת בוקר בלבד ויש לך הקפצה הביתה בצהריים - תחשבי את העלות לפי מחיר נסיעה בודדת ביום מול מחיר החופשי חודשי. במקרה שאת נוסעת הלוך-חזור תחשבי לפי שתי נסיעות ביום מול מחיר החופשי חודשי.

במידה והנסיעות ליפו מחזירות אותך לתח"צ באופן גורף יותר - קפיצה של כמה תחנות בהפסקת הצהריים, בילוי בערב, בקרי שישי ובמוצ"ש באמצעות התח"צ - בשיטת הרב קו עדיף לך חודשי.

אם מטיילים בארץ בשיטת הרב קו אז אפשר או לקנות יומי למרחקים גדולים יותר כולל רכבת, או להשתמש,סערך צבור. במידה ששוהים בעיר אחרת לכמה ימים אותו חודשי שישמש אותך בתל אביב יהיה תקף שם כי המרחק הוא אישי ולפי המקום הראשון שנסעת ממנו ביום הנסיעה. אין יותר "חופשי של גוש דן" מול "חופשי של ירושלים" או של חיפה למשל.
תודה רבה על כל המידע והסבלנות. לא כל כך הבנתי. עדיף לי קו 18 מרק"ל מבחינת הקרבה גם לבית שלי וגם ליעד ביפו.
אני אמורה לנסוע ב-12 ימים הקרובים בערך ארבע פעמים ביום (פעמיים מת"א ליפו ובחזרה) כמדומני 22 ש"ח ביום, 264 בסה"כ.
זה לא יצא יותר זול לעשות תכנית שבועית או חודשית שכזו?
תודה.
 

Ccyclist

Well-known member
תודה רבה על כל המידע והסבלנות. לא כל כך הבנתי. עדיף לי קו 18 מרק"ל מבחינת הקרבה גם לבית שלי וגם ליעד ביפו.
אני אמורה לנסוע ב-12 ימים הקרובים בערך ארבע פעמים ביום (פעמיים מת"א ליפו ובחזרה) כמדומני 22 ש"ח ביום, 264 בסה"כ.
זה לא יצא יותר זול לעשות תכנית שבועית או חודשית שכזו?
תודה.

הנתון של 4 נסיעות ו 12 ימים מאפשר חישוב.

בשיטה התקופתית הנוכחית ביטלו את השבועי, יש רק יומי או חודשי.

אם זה מוגבל באופן מוחלט ל 12 ימי נסיעה אז ברב קו המחיר ל 12 חוזים יומיים, בתעריף "15 ק"מ ללא רכבת" הוא ₪12.5 × 12 = ₪150

בחישוב כזה לא שווה לך לקנות חודשי. החודשי לאוטובוסים נקרא כיום "חופשי ארצי ללא רכבת עד 225 ק"מ" (אין אזורים וזה פופוליזם של השרה) ועולה ₪255. הבעיה שלכל יום נסיעה צריך להטעין חוזה יומי. זה אפשרי באמצעות אפילקציית הרב קו, אבל זו מלא התעסקות.

באפליקציות התשלום השיטה היא שהחישוב נעשה עבורך בדיעבד. אם יום אחד תסעי הלוך חזור שלא יצדיק יומי- תשלמי שתי נסיעות בודדות (כ ₪11 במקום ₪12.50, מה שיכול להצטבר) או אם תסעי 18 ימים ומעלה במקום 12 - האפליקציות יגבילו את התשלום שלך לתקופת הנסיעות ל ₪225 בלבד - מחיר החודשי.

הבחירה בין הרב קו לאפליקציות היא בחירה אם את מעדיפה להגדיר מראש מה את משלמת או לסמוך על טכנולוגיה שתחשב זאת עבורך ותגיש לך חשבון לקראת סוף החודש.
 
נערך לאחרונה ב:

rotemm90

Member
הנתון של 4 נסיעות ו 12 ימים מאפשר חישוב.

בשיטה התקופתית הנוכחית ביטלו את השבועי, יש רק יומי או חודשי.

אם זה מוגבל באופן מוחלט ל 12 ימי נסיעה אז ברב קו המחיר ל 12 חוזים יומיים, בתעריף "15 ק"מ ללא רכבת" הוא ₪12.5 × 12 = ₪150

בחישוב כזה לא שווה לך לקנות חודשי. החודשי לאוטובוסים נקרא כיום "חופשי ארצי ללא רכבת עד 225 ק"מ" (אין אזורים וזה פופוליזם של השרה) ועולה ₪255. הבעיה שעל יום צריך להטעין חוזה יומי. זה אפשרי באמצעות אפילקציית הרב קו, אבל זו מלא התעסקות.

באפליקציות התשלום השיטה היא שהחישוב נעשה עבורך בדיעבד. אם יום אחד תסעי הלוך חזור שלא יצדיק יומי- תשלמי שתי נסיעות בודדות (כ ₪11 במקום ₪12.50, מה שיכול להצטבר) או אם תסעי 18 ימים ומעלה במקום 12 - האפליקציות יגבילו את התשלום שלך לתקופת הנסיעות ל ₪225 בלבד - מחיר החודשי.

הבחירה בין הרב קו לאפליקציות היא בחירה אם את מעדיפה להגדיר מראש מה את משלמת או לסמוך על טכנולוגיה שתחשב זאת עבורך ותגיש לך חשבון לקראת סוף החודש.
רב תודות. איך ואיפה מטעינים "חוזה יומי"? הבנתי שמטעינים לפי סכומי כסף. ממה שהבנתי יום של נסיעות יעלה לי 22 ש"ח.
 

Ccyclist

Well-known member
רב תודות. איך ואיפה מטעינים "חוזה יומי"? הבנתי שמטעינים לפי סכומי כסף. ממה שהבנתי יום של נסיעות יעלה לי 22 ש"ח.

אם תסעי 4 נסיעות בודדות על ערך צבור, זה אכן יהיה ₪5.50 × 4 = ₪22

אבל חופשי יומי אוטובוסים 15 ק"מ עולה ₪12.50

במידה והרב קו שלך פעיל אפשר לטעון אותו במגוון מקומות. באתר רב קו אונליין או באפליקציית הרב קו (לא אפליקציית תשלום באוטובוסים אלא אפליקציה לניהול כרטיס הרב קו) אפשר למצוא מקומות טעינה. צירפתי צילום מסך, אך "אנוכי בסוף מערב" בספרד כרגע ולכן אין מקומות כאלו באזורי.

אם יש לך NFC בפלאפון אפשר להטעין את אפליקציית הרב קו ולהטעין ממנה את הכרטיס. האפליקציה פועלת בדיוק כמו קופה או מסוף הטענה רגיל. יש לה בעיה אחת שמבלבלת משתמשים גם פה בפורום: הנגיעה בין הכרטיס לפלאפון שוות ערך לנגיעה בין הכרטיס למסוף. צריך לגעת בפלאפון עם הכרטיס, לנתק מגע, לעשות את הפעילות שאת צריכה באפליקציה, רק אז - לגעת שוב עם הכרטיס בפלאפון כדי להשלים את הטעינה. כדי לוודא טעינה אפשר לנתק מגע, לגעת שוב ולראות מה מוטען על הכרטיס.

אסור להשאיר מגע בין הפלאפון לכרטיס בעת ביצוע פעולות באפליקציה - זה מונע את המגע השני שבו הכרטיס נטען.
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240107-001538_Rav-Kav Online.jpg
    Screenshot_20240107-001538_Rav-Kav Online.jpg
    KB 193.3 · צפיות: 2
  • Screenshot_20240107-002040_Rav-Kav Online.jpg
    Screenshot_20240107-002040_Rav-Kav Online.jpg
    KB 200.1 · צפיות: 2

Ccyclist

Well-known member
רב תודות. איך ואיפה מטעינים "חוזה יומי"? הבנתי שמטעינים לפי סכומי כסף. ממה שהבנתי יום של נסיעות יעלה לי 22 ש"ח.

במסוף או באפליקציית הרב קו בפאלאפון עם NFC : כאשר נוגעים במכשיר הטעינה עם הרב קו יהיו מספר אופציות כולל הטענה, קריאת חוזים בכרטיס והיסטוריה.

מה שהבנת נכון לגבי ערך צבור בלבד. לצערי העיתונות נוהגת להתייחס לתח"צ דרך שיטת הערך הצבור, אולי כי העיתונאים לא נוסעים בתחבורה ציבורית באופן רצוף.

אם את נוסעת כשליחה, אוספת משהו ביפו ועולה על האוטובוס חזרה לתל אביב תוך פחות מ 90 דקות - זה נחשב נסיעה בודדת של ₪5.50 (מעבר קווים בלתי מוגבל תוך 90 דקות). אם את שוהה ביפו תקופת זמן שלא תאפשר לך לעלות על האוטובוס חזרה תוך 90 דקות (אלמנט חברתי כלשהו, ביצוע משימות כלשהן ביפו) אל תלכי על אופציית הערך הצבור כי תהיי בלחץ.

טעינת חוזי חופשי יומי וחופשי חודשי תהיה לפי מחירי החוזים, ₪12.50 לחופשי יומי עד 15 ק"מ ללא רכבת (חיסכון של ₪9.50 ליום לעומת שיטת הנסיעות הבודדות בערך הצבור, במצטבר חיסכון של ₪114 ב 12 ימים)

אם יש סיכוי שהנסיעות שלך יתארכו ל 18 יום ומעלה - בשיטת הרב קו עדיף ללכת על טעינת חודשי (כל הארץ 225 ק"מ ללא רכבת) לפי מחיר החוזה - ₪225 . בשיטת היומיים מהיום ה 19 תשלמי יותר. אני יודע שזה שם מוזר לחוזה כשאת בסך הכל רוצה לנסוע בתוך גוש דן, אך משרד התחבורה וחוכמתו...

הסיבה שגולשים רבים ממליצים לך להשתמש באפליקציות התשלום כמו Moovit, פנגו (במידה ואת חונה באמצעותה - חפשי את האופציה לתשלום בתח"צ) ואחרות היא שהאפליקציה תעשה לך את החישוב למחיר הכדאי ביותר בדיעבד. זה אומר שלא צריך לנחש מראש אם חודשי עדיף מיומי או יומי מנסיעות ערך צבור כי כל פעם שמשהו נהיה זול יותר - את תשלמי את הזול יותר, היומי במקום הנסיעות הבודדות או החודשי במקום היומיים. בשיטת האפליקציות סורקים בארקוד בכניסה לאוטובוס. אישית מעולם לא השתמשתי בשיטה זו.

אם הרב קו שלך לא תקף - עדיף שתורידי אפליקציה.
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240107-080655_Rav-Kav Online.jpg
    Screenshot_20240107-080655_Rav-Kav Online.jpg
    KB 216.3 · צפיות: 1
  • Screenshot_20240107-080712_Rav-Kav Online.jpg
    Screenshot_20240107-080712_Rav-Kav Online.jpg
    KB 288 · צפיות: 1
  • Screenshot_20240107-080723_Rav-Kav Online.jpg
    Screenshot_20240107-080723_Rav-Kav Online.jpg
    KB 261.5 · צפיות: 1
  • Screenshot_20240107-081131_One UI Home.jpg
    Screenshot_20240107-081131_One UI Home.jpg
    KB 242.2 · צפיות: 1
נערך לאחרונה ב:

rotemm90

Member
במסוף או באפליקציית הרב קו בפאלאפון עם NFC : כאשר נוגעים במכשיר הטעינה עם הרב קו יהיו מספר אופציות כולל הטענה, קריאת חוזים בכרטיס והיסטוריה.

מה שהבנת נכון לגבי ערך צבור בלבד. לצערי העיתונות נוהגת להתייחס לתח"צ דרך שיטת הערך הצבור, אולי כי העיתונאים לא נוסעים בתחבורה ציבורית באופן רצוף.

אם את נוסעת כשליחה, אוספת משהו ביפו ועולה על האוטובוס חזרה לתל אביב תוך פחות מ 90 דקות - זה נחשב נסיעה בודדת של ₪5.50 (מעבר קווים בלתי מוגבל תוך 90 דקות). אם את שוהה ביפו תקופת זמן שלא תאפשר לך לעלות על האוטובוס חזרה תוך 90 דקות (אלמנט חברתי כלשהו, ביצוע משימות כלשהן ביפו) אל תלכי על אופציית הערך הצבור כי תהיי בלחץ.

טעינת חוזי חופשי יומי וחופשי חודשי תהיה לפי מחירי החוזים, ₪12.50 לחופשי יומי עד 15 ק"מ ללא רכבת (חיסכון של ₪9.50 ליום לעומת שיטת הנסיעות הבודדות בערך הצבור, במצטבר חיסכון של ₪114 ב 12 ימים)

אם יש סיכוי שהנסיעות שלך יתארכו ל 18 יום ומעלה - בשיטת הרב קו עדיף ללכת על טעינת חודשי (כל הארץ 225 ק"מ ללא רכבת) לפי מחיר החוזה - ₪225 . בשיטת היומיים מהיום ה 19 תשלמי יותר. אני יודע שזה שם מוזר לחוזה כשאת בסך הכל רוצה לנסוע בתוך גוש דן, אך משרד התחבורה וחוכמתו...

הסיבה שגולשים רבים ממליצים לך להשתמש באפליקציות התשלום כמו Moovit, פנגו (במידה ואת חונה באמצעותה - חפשי את האופציה לתשלום בתח"צ) ואחרות היא שהאפליקציה תעשה לך את החישוב למחיר הכדאי ביותר בדיעבד. זה אומר שלא צריך לנחש מראש אם חודשי עדיף מיומי או יומי מנסיעות ערך צבור כי כל פעם שמשהו נהיה זול יותר - את תשלמי את הזול יותר, היומי במקום הנסיעות הבודדות או החודשי במקום היומיים. בשיטת האפליקציות סורקים בארקוד בכניסה לאוטובוס. אישית מעולם לא השתמשתי בשיטה זו.

אם הרב קו שלך לא תקף - עדיף שתורידי אפליקציה.

המון תודה על כל העזרה.
אני נוסעת לבקר במוסד רפואי שנמצא שם, זה יהיה תמיד יותר מ-90 דקות.
לצערי לא מצאתי עמדת הטענה לרב קו בסביבת נקודת המוצא שלי (אזור כיכר רבין) בשעות שבהן אני אמורה לצאת ליפו.
יש עמדת ATM באבן גבירול 48, אבל לא ברור לי איך מטעינים בה רב קו, והנציגים במוקד של משרד התחבורה גם לא יודעים. המכונה לא מזהה כרטיס רב קו.
יש סופר פארם שנפתח ב-8:30 בעוד אני אמורה לצאת בערך ב-6:30.
ניסיתי להוריד את האפליקציה של הרב קו, אבל אין NFC.
האם האופציה היחידה היא לנסות להוריד את האפליקציה moovit?

ועוד שאלה קטנה: אם יש על הרב-קו גם חופשי יומי וגם ערך צבור, איך המכשיר באוטובוס יודע מה לבחור?

ושוב, אלף תודות.
 
נערך לאחרונה ב:

Ccyclist

Well-known member
המון תודה על כל העזרה.
אני נוסעת לבקר במוסד רפואי שנמצא שם, זה יהיה תמיד יותר מ-90 דקות.
לצערי לא מצאתי עמדת הטענה לרב קו בסביבת נקודת המוצא שלי (אזור כיכר רבין) בשעות שבהן אני אמורה לצאת ליפו.
יש עמדת ATM באבן גבירול 48, אבל לא ברור לי איך מטעינים בה רב קו, והנציגים במוקד של משרד התחבורה גם לא יודעים. המכונה לא מזהה כרטיס רב קו.
יש סופר פארם שנפתח ב-8:30 בעוד אני אמורה לצאת בערך ב-6:30.
ניסיתי להוריד את האפליקציה של הרב קו, אבל אין NFC.
האם האופציה היחידה היא לנסות להוריד את האפליקציה moovit?
ושוב, אלף תודות.

אפשר לטעון חופשי יומי מראש, למחר או לכל אחד משבעת הימים הבאים.

שם המסופים של הרב קו, "כספונט" קצת מטעה כי הם אינם כספומטים. צירפתי תמונה שלהם בעמדת רב קו. עקרונית מסופים כאלו או דומיהם נמצאים במקומות כמו סניפי סופרפארם, קיוסקים, תחנות רכבת ורק"ל. הם יוכלו להראות לך אם הרב קו שלך עדיין בתוקף.

באפליקציית הרב קו ובאתר הרב קו אפשר למצוא את העמדות הקרובות אלייך.

[URL unfurl="true"]https://ravkavonline.co.il/he/[/URL]

אפליקציית הרב קו היא כמו "קופה בכיס" אז אם יש לחברייך מכשיר עם האפליקציה ו NFC את יכולה להטעין יומי אצלהם. בתמונה שהעלתי - הרב קו השני אינו שלי.

במידה והרב קו לא פעיל - בהחלט עדיף להוריד את אחת מאפליקציות התשלום כמו מוביט. תהליך הוצאת רב קו חדש קצת בירוקרטית ושווה את זה רק אם את בפרופיל הנחה כלשהו (סטודנטים, אזרחים וותיקים וכו'). אישית מעולם לא שילמתי דרך האפליקציות אז אינני יודע עד כמה זה חלק.

כאשר יש כרטיס תקופתי לאזורים מסויימים וערך צבור - המערכת יודעת "לקחת" את הנסיעה מהכרטיס התקופתי. בדוגמה של נסיעה עירונית עד 15 ק"מ זה הכי פשוט כי זה המרחק המינימלי. הסיבוכים מתחילים בנסיעות ארוכות יותר שלא רלבנטיות לך. Screenshot_20240107-151210_Rav-Kav Online.jpg Screenshot_20240107-151143_Rav-Kav Online.jpg 20180530_170649.jpg Screenshot_20240107-153850_Rav-Kav Online.jpg
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240107-153850_Rav-Kav Online.jpg
    Screenshot_20240107-153850_Rav-Kav Online.jpg
    KB 176.8 · צפיות: 1
  • Screenshot_20240107-151210_Rav-Kav Online.jpg
    Screenshot_20240107-151210_Rav-Kav Online.jpg
    KB 384.5 · צפיות: 1
  • Screenshot_20240107-151143_Rav-Kav Online.jpg
    Screenshot_20240107-151143_Rav-Kav Online.jpg
    KB 246.2 · צפיות: 1
  • 20180530_170649.jpg
    20180530_170649.jpg
    1.2 MB · צפיות: 1
  • Screenshot_20240107-151210_Rav-Kav Online.jpg
    Screenshot_20240107-151210_Rav-Kav Online.jpg
    KB 384.5 · צפיות: 1
  • Screenshot_20240107-151143_Rav-Kav Online.jpg
    Screenshot_20240107-151143_Rav-Kav Online.jpg
    KB 246.2 · צפיות: 1
נערך לאחרונה ב:

rotemm90

Member
אפשר לטעון חופשי יומי מראש, למחר או לכל אחד משבעת הימים הבאים.

שם המסופים של הרב קו, "כספונט" קצת מטעה כי הם אינם כספומטים. צירפתי תמונה שלהם בעמדת רב קו. עקרונית מסופים כאלו או דומיהם נמצאים במקומות כמו סניפי סופרפארם, קיוסקים, תחנות רכבת ורק"ל. הם יוכלו להראות לך אם הרב קו שלך עדיין בתוקף.

באפליקציית הרב קו ובאתר הרב קו אפשר למצוא את העמדות הקרובות אלייך.

[URL unfurl="true"]https://ravkavonline.co.il/he/[/URL]

אפליקציית הרב קו היא כמו "קופה בכיס" אז אם יש לחברייך מכשיר עם האפליקציה ו NFC את יכולה להטעין יומי אצלהם. בתמונה שהעלתי - הרב קו השני אינו שלי.

במידה והרב קו לא פעיל - בהחלט עדיף להוריד את אחת מאפליקציות התשלום כמו מוביט. תהליך הוצאת רב קו חדש קצת בירוקרטית ושווה את זה רק אם את בפרופיל הנחה כלשהו (סטודנטים, אזרחים וותיקים וכו'). אישית מעולם לא שילמתי דרך האפליקציות אז אינני יודע עד כמה זה חלק.

כאשר יש כרטיס תקופתי לאזורים מסויימים וערך צבור - המערכת יודעת "לקחת" את הנסיעה מהכרטיס התקופתי. בדוגמה של נסיעה עירונית עד 15 ק"מ זה הכי פשוט כי זה המרחק המינימלי. הסיבוכים מתחילים בנסיעות ארוכות יותר שלא רלבנטיות לך. צפה בקובץ המצורף 96962 צפה בקובץ המצורף 96963 צפה בקובץ המצורף 96964 צפה בקובץ המצורף 96969
ים תודות. הרב קו תקין. השתמשתי בו לשתי הנסיעות של הערב ונשאר לי שם 15 ש"ח. עם האפליקציות אני בינתיים לא כל כך מסתדרת. כנראה שיש בעיה עם הסמארטפון שלי.
אז רק לוודא, אם אני הולכת עכשיו לסופר פארם אני יכולה להטעין חופשי יומי לתאריך של מחר, והמכשיר באוטובוס ידע להתייחס אליו ורק אליו לאורך כל היום, ויתעלם מהערך הצבור?
 

Ccyclist

Well-known member
ים תודות. הרב קו תקין. השתמשתי בו לשתי הנסיעות של הערב ונשאר לי שם 15 ש"ח. עם האפליקציות אני בינתיים לא כל כך מסתדרת. כנראה שיש בעיה עם הסמארטפון שלי.
אז רק לוודא, אם אני הולכת עכשיו לסופר פארם אני יכולה להטעין חופשי יומי לתאריך של מחר, והמכשיר באוטובוס ידע להתייחס אליו ורק אליו לאורך כל היום, ויתעלם מהערך הצבור?

עקרונית - כן.

את צריכה לבחור את התאריך במוסף של הרב קו.

אינני יודע בוודאות אם יש לך מסוף בסופרפארם הקרוב.

בהטענת חופשי יומי - חפשי את האופציה לתאריך אחר ותטעיני בהתאם.

בהצלחה.

מתנצל על התשובה המאוחרת, אני בספרד (שעה מאחורי ישראל) והרגע חזרתי מהסופר.
 
נערך לאחרונה ב:

rotemm90

Member
עקרונית - כן.

את צריכה לבחור את התאריך במוסף של הרב קו.

אינני יודע בוודאות אם יש לך מסוף בסופרפארם הקרוב.

בהטענת חופשי יומי - חפשי את האופציה לתאריך אחר ותטעיני בהתאם.

בהצלחה.

מתנצל על התשובה המאוחרת, אני בספרד (שעה מאחורי ישראל) והרגע חזרתי מהסופר.
תודה רבה. נסעתי בינתיים פעמיים בחופשי יומי והטענתי בסופרפארם מול המוכר. אבל כנראה שהתקופה תתארך בכשבוע או יותר. אז אני עדיין מתלבטת.לא מצאתי מסופים. בכל הכתובות שנתנו במוקד לא היו מסופים אלא כספומטים שלא קוראים רב קו.
 

Ccyclist

Well-known member
תודה רבה. נסעתי בינתיים פעמיים בחופשי יומי והטענתי בסופרפארם מול המוכר. אבל כנראה שהתקופה תתארך בכשבוע או יותר. אז אני עדיין מתלבטת.לא מצאתי מסופים. בכל הכתובות שנתנו במוקד לא היו מסופים אלא כספומטים שלא קוראים רב קו.

טוב לשמוע שזה מסתדר.

באתר של הופ און יש מידע על מיקומי מסופים על בסיס מפה:

[URL unfurl="true"]https://hopon.co.il/charging-stations-map/830#charging-station-830[/URL]

אם התארכות התקופה אומרת שתסעי כ 18 ימים בחודש (הנקודה שבה חודשי 225 ללא רכבת משתלם לך): בימינו חודשי מתחיל בכל יום שתרצי ותקף ל 30 יום. מה שהיה פעם שהחודשי היה לחודש מסויים עבר מהעולם.

אמרת שנזארו לך כ ₪15 ערך צבור. זה אומר שאם מכל סיבה שהיא לא תטעיני מראש - את יכולה לקחת את האוטובוס הראשון בבוקר ולהטעין בסביבות יעדך.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה