אני צריכה עזרהה דחוףף בבקשהה...

אני צריכה עזרהה דחוףף בבקשהה...

אני מתחילה להדריך ביום ראשון בקייטנהה... ואני צריכה להכין פעולות ואין לי רעיונותתת =\ ראיתי שעינב נתנה המון רעיונות למשחקים וזה ממש ממש עזר לי, אבל אני צריכה גם רעיונות לכל מיני פעולות כמו פעולות היכרות וסתם פעולות להמשך הקייטנהה.. בבקשה תעזרו לי זה ממש דחוףףף! נטלי
 

einav132

New member
זה מה שאני עושה...

יום ראשון – 1.7.2007 – פותחים את הקיץ 8:00-8:15 סבב היכרות – כל אחד מציג את עצמו ומוסיף חיה שמתחילה באותה אות. הבא אחריו יומר את שמו של הקודם פלוס שם החיה שאמר הקודם ויוסיף את שמו וחיה שמתחילה באותה אות של שמו. כך שהאחרון בסבב צריך לומר את השמות של כולם פלוס החיה שאמרו. חשוב לציין בפני החניכים שההקשבה היא יסוד ההצלחה ולכן חייבים להיום שקטים ולהקשיב. 8:20- 8:15 חלוקה של מדבקות או תגים עם שמות 8:35 – 8:20 משחק הבמבה – המדריכה מעבירה בין החניכים שקית במבה, עליהם לקחת כמה שירצו ולהחזיק מבלי לאכול. לאחר שכל אחד מהחניכים לקח במבה עליו לספר על עצמו לפי תור דברים כמספר הבמבות שלקח. 8:55- 8:35 סדר קבוצתי – הקבוצה צריכה להסתדר ע"פ סדר שהמדריך קובע. כגון: סדר האלפית של שמות החניכים, גובה, מידת נעליים, תאריכי לידה ועוד.. 9:05- 8:55 הסברים - 9:30- 9:05 כדורגל סיני: החניכים יעמדו במעגל שרגליהם מפוסקות. עליהם להכניס את הכדור בין הרגלים של חניך אחר חשוב לציין שעל החניך המחזיק בכדור לא יתאפשר לזרוק את הכדור לשכניו. דבר נוסף על החניכים להשתמש לשם זריקת הכדור רק בידיים. 9:45- 9:30 החישוק העובר – החניכים יסתדרו במעגל ויחזיקו ידיים, על החניכים להעביר את החישוק בין כולם בזמן הקצר ביותר בלי להתיר את הידיים. *יינתנו שני ניסיונות ושניהם ימדדו על זמן. 10:00 -9:45 טבעת הליום – על הקבוצה להרים ולהוריד את החישוק בצורה שווה כאשר כל אחד תורם רק אצבע אחת להחזקת החישוק 10:30 – 10:00- ארוחת בוקר. 12:00 -10:30 מוראל גבוה – החניכים ישבו במעגל ויבחרו שם לקבוצה. לאחר שנבחר שם, המדריכים יחלקו את החניכים לשתי קבוצות, קבוצה אחת תחבר ג'ינגל או חמשיר וקבוצה אחרת תעצב לוגו (סמל) לשם הקבוצה שנבחר קודם לכן. 13:00 -12:00 פעילות יצירה - בובה לעיפרון 13:30- 13:00 סיכום – סיכום היום, הודעות למחר, איך היה להם, חלוקת מושמושים וכו'. ציוד: שמיניות בריסטול בצבעים שונים בריסטול * 2 מדבקות לקישוט סיכות ביטחון טושים / צבעים כדורי קלקר חישוק דבק עיניים כדור מספריים עפרונות כמספר ילדי הקבוצה שקית במבה *** כדי לבנות פעילות תגדירי לעצמך מטרה, נושא כדי שתתכווני אליו. לדוגמא בקיטנה שאני עובדת לכל יום יש נושא מוכתב וכל מדריך מפתח אותו בצורה שהוא רוצה. תשתדלי להכיל בכל יום לפחות פעילות יצירה אחת - ילדים אוהבים לחזור הבייתה עם משהו שהם הכינו. משחקים מרגיעים ומשחקים מוצאי אנרגיה. אם תצטרכי עוד עזרה.. אז אני פה..!
 

L o l e e t a

New member
משחקים.

כבר כתבתי פה כמה.. -נחש מי אני?:את מדביקה שמות של ילדים מהקבוצה על ילדים אחרים,והחניכים צריכים לזהות מי זה מי. כמובן שלכל ילד יש מדבקה עם השם שלו על החולצה כך שזה מקלה עליהם קצת. -שמות וחרוזים:החניכים יושבים במעגל ולפי הקצב מתחילים לשיר "שמות וחרוזים,שמות וחרוזים בואו נשחק בשמות וחרוזים.." ואז לפי הסבב ילד אומר את השם שלו עם מילה שמתחרזת לשם שלו. -קובייה:מכינים מבריסטולים קובייה גדולה,ועל כל צד שלה את כותבת כל מיני שאלות.דוג':סרט אהוב,פאדיחה,מאכל אהוב וכו'.. -הרוח נושבת:מושבים את החניכים על כיסאות במעגל,ואז את שואלת שאלות "הרוח נושבת על..מי שלובש ג'ינס" לדוגמא. מי שלובש ג'ינס צריך לזוז ימינה[אם יש מישהו שלא לבש ג'ינס הוא נשאר במקום,וזה שזז ימינה יושב עליו]. הנה לך גם משחקי גיבוש: -התנתקות:זה משחק גיבוש[זה גם משהו שחשוב לעשות..].את מחלקת את החניכים לשתי קבוצות,קבוצה אחת יושבת במעגל. החניכים שיושבים משלבים את הידיים זה אם זה חזק חזק,והקבוצה השנייה צריכה להפריד בינהם. -אורגיה בשחקים:את מניחה במעגל כיסאות לפי מספר החניכים.החניכים צריכים להתחיל ללכת על הכיסאות ולאט לאט את מוציאה כיסא מידי פעם.הם צריכים להמשיך ללכת והמטרה במשחק הוא שהם לא צריכים ליפול. יש עוד כל כך הרבה משחקים שלא עולים לי כרגע..יש אלפי חוברות.
 

L o l e e t a

New member
ועוד אחד שעלה לי עכשיו!

זה משחק הכירות. -עדשים:את קונה שקית עם עדשים והחניכים צריכים לקחת שניים. ולפי הצבע הם צריכים לענות על השאלה[תכיני את זה על דף]. למשל:עדש בצבע אדום.השאלה-דבר שהוא אוהב לעשות. ועכשיו החניכך צריך לענות על השאלה.
 
למעלה