אני צריכה עזרה דחוף!

celeste

New member
אני צריכה עזרה דחוף!

אני צריכה שתכתבו לי את המכתב הבא בספרדית , זה מאוד חשוב לי. המכתב: הגיע הזמן שבו את צריכה להיפרד ולעזוב אותנו הלוואי והייתי יכולה לעשות קסם ולהשאיר אותך איתנו ועם אדם (שם של מישהו) לתמיד. אבל אין מה לעשות ועליך ללכת לכן אני מאחלת לך את כל ההצלחה שבעולם שתהיי מאושרת ושהפרידה מאדם לא תהיה כל כך קשה. אני מאחלת לכם שתצליחו לשמור על הקשר שלכם ושהאבה ביניכם רק תגדל ומי יודע אולי יום אחד תתחתנו. אז מתוקה שלי היית לי כמו אחות נוספת, כמו חברה אני אוהבת אותך ובטח אתגעגע אליך בטירוף . תשמרי על קשר ואל תדאגי הכל יהיה בסדר. זהו זה המכתב תודה רבה לכל מי שיעזור לי. נטלי

Hurakano

New member
בבקשה

רק תפסיקו עם הדחוף הזה....

llegó el momento... te tienes que despedir y dejarnos y ojalá pudiera hacer una magia, milagro, para hacerte quedar con nosotros y con Adam para siempre. pero no hay nada que hacer y tienes que irte ya entonces te deseo toda la suerte en el mundo y que estes feliz y que la despedida de Adam no sea tan difícil. espero que logren seguir en contacto y que su amor sólo crezca... y quién sabe quizás algún día se casarán. fuiste como hermana mía para mí corazón, como amiga te quiero mucho y seguro que te voy a extrañar muchisimo. sigue en contacto conmigo y no te preocupes todo va a estar bien.​
מקווה שעזרתי

Hurakano

New member
כמה תיקונים...

llegó el momento... te tienes que despedir y dejarnos y ojalá pudiera hacer una magia, milagro, para hacerte quedar con nosotros y con Adam para siempre. pero no hay nada que hacer y tienes que irte ya entonces te deseo toda la suerte en el mundo y que estes feliz y que la despedida de Adam no sea tan difícil. espero que logren seguir en contacto y que su amor sólo crezca... y quién sabe quizás algún día se casarán. fuiste como hermana para mí corazón, te quiero mucho y seguro que te voy a extrañar muchisimo. sigue en contacto conmigo y no te preocupes todo va a estar bien.​

למעלה