אני רועדת ובוכה - מקווה שזה המקום

בימבה 777

New member
אני רועדת ובוכה - מקווה שזה המקום

היי ערכתי אתמול קניות ברשת ארצית גדולה עם שני ילדיי ביקשתי לשלם בצק נאמר לי כי נדרש אישור מנהל/סגן חנות אין בעיה המתנתי הוא בא שאל שאלות (חלקן לא קשורות לדעתי) איזה רכב לדוגמה? איפה הוא חונה? וקיבלתי אישור מסתבר ששכחתי לחתום על הצק - קורה שני ילדים קניות יום רביעי לחץ.. הבוקר קיבלתי שיחה ממנו כי שכחתי לחתום וכדאי שאגיע ע"מ שהוא לא יעשה סיפור אמרתי לא אין בעיה אגיע בארבע אחהצ שאסיים את עבודתי ואז הוא שאל איפה את עובדת עניתי לו בחברת הייטק אז הוא אמרו אני רואה אז שהאינטילגינציה שלך לא מצוייה בחלקך עניתי לו אני רואה שאתה לא חזק בשירות לקוחות ולכן לא מעוניינת לדבר איתך וניתקתי מאז כמובן הוא ניסה לחזור אליי ולא עניתי אני מרגישה מושפלת ובוכה מה קרה לאנשים היום? מה אני יכולה לעשות לא רוצה לעבור לו על זה בשתיקה ממש נעלבתי עד עמקי נשמתי תודה
 
תראי - מעוניינת או לא לדבר איתו -

לבוא לחתום על הצ'ק את צריכה. זה שהוא נותן כזה יחס, את יכולה להתלונן עליו. מבחינת לשון הרע, אאל"ט, צריך שיהיה עוד אדם שותף לשיחה. במידה והשיחה היתה רק בין שניכם ורק אתם שמעתם אותה, אין פה לשון הרע... ** אין לראות בנאמר ייעוץ מסוג כלשהו **
 
השפלה ברשת קניות

בימבה שלום, אין ספק שדבריו של המנהל הם מבזים ומשפילים. ואולם, מהדברים שאת מגוללת לא נראה כי מדובר בלשון הרע. הסיבה לכך היא שאין פומביות, שכן רק את והמנהל שמעתם את שיחת הטלפון (אלא אם יש פרט נוסף שלא ציינת בפנייתך). אם את חש מושפלת ופגועה, את בהחלט יכולה להתלונן על אותו מנהל בדרגים הרמים יותר של אותה רשת. בנוסף את יכולה לפנות לתקשורת, על אף שבכך תסתכני בתביעת דיבה מטעם אותו מנהל כנגדך. אני מקווה שדבריי עזרו. עו"ד יוסי מאוטנר
 

כחלחל

New member
פשוט ביותר

עזבי אותך מבתי משפט, פשוט תסבירי לו: - "מנהל יקר, מאחר ואני כל כך לא אינטליגנטית כדבריך, אין בכוונתי לחזור לחנות שאתה מנהל. ולכן אשמח לחתום בכל עת על הצ'קים שהקופאית האינטליגנטית של החנות האינטליגנטית שלך בדקה לפני שקיבלה אותם ולא הבחינה שאינם חתומים, אם רק תשלח אותם לביתי ע"י שליח." או משהו דומה לזה.
 
למעלה