אני רוצה להגיד כמה דברים...

אני רוצה להגיד כמה דברים...

א. עדכנתי עכשיו את הקישורים... =נוספו עוד אתרי סלסה וכדומה... ב. אני רוצה להמליץ גם על אתר של זוג רקדנים (גלי ורימון) ואני רוצה להגיד שהם רוקדים ממש יפה!! יש להם באתר (קישור למטה או בדף הקישורים) עם סרטונים שהם רוקדים בהם והם רוקדים ממש יפה... וד"א למדתי את רוב מה שאני יודע במן סטייל משם... למדתי גם במועדונים מאנשים (עבודת רגלים וכל מיני כאלה..:)
 
אני לא רוצה להששויץ אבל...

ראיתי תסרטונים אם אתה חושב שהם רוקדים יפה אתה צריך לראות אותי רוקד :)....... הרבה יותר יפה מצתער שאני כזה צנוע אבל זאת האמת
 
עוד פרסום -

סדנא שמיה בוסקילה מעבירה - ליידי סטייל
הסדנא כבר התחילה (היה כבר השיעור הראשון) אבל אני בטוח שיהיו בקרוב עוד סדנאות שלה או של מישהו אחר.. פשוט רציתי להביא לך את האתר כדי שתראו את הסרטונים שיש שם.. (סרטונים נחמדים!! + השיר שאני אוהב:) ק י ש ו ר ל מ ט ה
 
וואלה?

היא באמת רוקדת יפה... מזה יש לה עתיד? היא כבר התחילה לפתח אותו... אם היא מלמדת ליידי סטייל --------> (מכאן נובע) שהיא יודעת ליידי סטייל ברמה גבוהה!!!
 
../images/Emo45.gifכן

היא גם יודעת לזוז יפה.. ד"א הסרטונים האילו מראים כמה חשוב הסטייל בריקוד וכמה שזה מוסיף
 
מזה מוסיף זה הריקוד

בלי סטייל הריקד נראה יבש לגמרי הדברים הכי חשובים בסלסה לדעתי זה א. הסטייל ב. הקצב רבותי קצב@ יש הרבה שלא מודעים למצב הקצב זה הדבר הראשון הכי חשוב יש הרבה שלא מודעים לזה שהם לא בקצב אנני מדבר מי ניסיון מי שלא רוקד מהנשמה ומהלב שלא ירקוד בכללל צודק?
 
למעלה