אני רוצה להכיר חברים חדשים..

אני רוצה להכיר חברים חדשים..

אני עברתי לפה מת"א לא מזמן ואני רוצה להכיר חברים חדשים... אז אם יש מישהי שעוברת לחטיבת בר לב והיא רוצה להכיר אז תדברו איתי ואולי נהיה באותה הכיתה...
 

ba r2 0 1 0

New member
ברוכה הבאה../images/Emo70.gif../images/Emo65.gif

כפר-סבא היא עיר מקסימה ואני בטוח שתהני בה! כל שאלה הכי קטנה שיש לך ואפילו שנראית לך הכי מיותרת את מוזמנת לשאול פה! זה המקום!
בר-לב אחלה חטיבה!!! אז שיהיה לך המון כיף פה ובהצלחה! את מוזמנת לאירועי הקיץ במרכז הנוער העירוני בשיתוף מועצת הנוער העירונית (המרכז נמצא ככה: יש במרכז את קניון "ערים" שבוודאי תכירי אותו בקרוב מאוד אם עדיין לא הכרת. בקניון יש רחבה ובמה לבנה. מאחורי הבמה הלבנה יש את מרכז הנוער העירוני). האירועים נקראים "יולינוער", וכל ערב בין 2-20.7.06 יהיו פעילויות במרכז בשעות 21:00-2:00. מחוץ למרכז תהייה זולה ענקית, שש-בש, ג'אגלינג, פינג-פונג וביליארד. ערבים מיוחדים: * אתמול הייתה מסיבת פתיחה * מחר חצי גמר המונדיאל משודר על מסך ענק. * ביום רביעי משודר חצי הגמר השני. * יום חמישי- לילה לבן-ערב שאנטי. * יום ראשון 9.7-גמר המונדיאל על מסך ענק. * שלישי, 11.7- סרט וסדנת דימוי גוף ב"הפוך על הפוך" (מן בית קפה שאפשר לדבר בו עם מקצועניםן על כל מיני דברים, במרכז הנוער העירוני גם כן). * חמישי, 13.7- ערב היפ הופ ורגאיי. * שלישי, 18.7- ערב ישראלי. * רביעי, 19.7- הקרנת הסרט: "הודו לה' כי טוב" ניסן כץ. * חמישי, 20.7- מסיבת סיום העונה-סטאנד אפ- D.J. כל הפעילויות ללא תשלום!
 

ba r2 0 1 0

New member
../images/Emo13.gif

בבקשה
כשתדעי מי המורים שלך בבר-לב תגידי...! כמו ששי (Double U) אמר בר לב היא החטיבה הכי טובה
 

Double U

New member
בר לב../images/Emo47.gif

החטיבה הטובה שבחטיבות! אני מקווה שתכירי חברים חדשים (למעשה, אני בטוח).
 
ברוכית ^ ^

אני עמרי. כפר סבא זו עיר טובה. בר לב זו חטיבה נחמדה מאוד. בהצלחה
 

tamas216

New member
בר לב חטיבה נוראית

ולמרות זאת ברוכה הבאה, מוזמנת להשתתף בפורום.
 

Double U

New member
אתה כזה שקרן../images/Emo6.gif

כולם יודעים שאהבת את בר לב
 
למעלה