אני רוצה לחזור לישון בבית שלי!הלפ!!

mimi1221

New member
אני רוצה לחזור לישון בבית שלי!הלפ!!

טוב,אז המצב הוא כזה:אני ילדה של 100 ו99 .למה?בגלל ההורים שלי,הם כאלה שאפתנים,רוצים שאני אהיה מושלמת. הם אומרים שבישבילי זאת בושה לקבל מתחת ל95.רבנו על זה הרבה פעמים.אבל לפני חודשיים קיבלתי את הציון הכי נמוך בחיי:89.אני בכיתה ז,בת 13.כשהראתי את זה להורים שלי הם התחילו לצאוח עליי וזה היה ממש מפחיד.הם מעולם לא פגעו בי פיזית,אבל אבא שלי התחיל לבעוט במחשב ולזרוק כל מה שהיה על השולחן שלי על הרצפה,זה היה ממש מפחיד.הם ניתקו לי את המחשב והכבלים וזרקו את הגיטרה שלי.הם במילא לא בבית כל היום,אמא שלי רופאה חשובה ואבא שלי איזה מנהל בהיי טק,אז פשוט אחרי ב"ס(למחורת) אספתי את כל החסכונות שלי וכמה בגדים וברחתי משם.הלכתיי לבית של חבר שלי,הוא יותר מבוגר ממני,14,הוא בכיתה ח.ההורים שלו הסכימו שאני אשאר אצלו אז ישנתי אצלו(אל תחשבו כל מני דברים,רק ישנתי). והנה אני כאן,כבר חודשיים גרה אצל חבר שלי ולא דיברתי עם ההורים שלי כל הזמן הזה.הבעיה היא שאני לא יכולה לחיות יותר ככה,מסכן חבר שלי,הוא לא עשה שום דבר רע,ואני רואה שזה כבר מכביד עליו,אבל אני מפחדת לחזור הביתה וחוץ מזה,הדבר שאני הכי רוצה שיקרה,זה שהם פשוט ישרפו בגהנום.מה אני עושה???????!!!!!!! אה,ואם מישהו שואל,אני עדיין מקבלת מאיות.....
 
וואו!

מקרה מאוד לא פשוט, מה שאת מתארת כאן. אני חושבת שיהיה נכון אם תדברי עם ההורים שלך, אבל בגלל עדינות המצב, הייתי מציעה לעשות את זה בתיווך של יועצת בית הספר. דרך אגב, חודשיים ולהורים שלך לא איכפת? הם לא ניסו ליצור איתך קשר? להתנצל? משהו?
 

mimi1221

New member
אהמ..

הם יודעים איפה אני,ולא הם לא ניסו ליצור איתי קשר,הם "ברוגז" איתי. יועצת בית הספר?את צוחקת עלי?אם אני לא טועה,הפעם האחרונה שמישהו ראה את היועצת עובדת היתה כשהיא ניקתה את ריצפת בית הספר.
 
אם לא תנסי לא תדעי

אל תזלזלי במה שעדיין לא באמת ניסית בעצמך. וחוץ מזה, מה דעתך על הרעיון המהפכני הבא: פשוט לחזור הביתה ולהתנהג כאילו לא היו דברים מעולם?
 
למעלה