אני רוצה לכתוב את הסיפור שלי

שני.ר

New member
אני רוצה לכתוב את הסיפור שלי

לא בטוח שזה מתאים כי זה פורום תמיכה למשפחות של מתאבדים ואני ניסיתי להיתאבד בעצמי, אז אני רק יכולה להבין את המתאבדים עצמם, אני מבינה את הרצון לא לחיות יותר אני מבינה את תחושת חוסר הטעם, חוסר התכלית של החיים עד כדי רצון להיתאבד, בעצם כשניסיתי להיתאבד זה היה שבת וההורים שלו היו בסוף שבוע במלון אם הם היו בבית אולי לא הייתי מגיע למצב הזה, הייתי במצוקה נפשית כבר הרבה זמן לפני בעצם הייתי במצב דיכאון מגיל צעיר, עברתי מספר פסיכולוגים שכל מה שהם הצליחו לעשות זה להוריד עוד יותר את האמון בפסיכולגים בכלל ובאנשים בכלל, הייתי מדמיינת את עצמי מתה או מתאבדת או חותכת את עצמי כי זאת היתה הדרך היחידה שיכולתי לחשוב כפיתרון למצב שלי, לא גילית את זה לאף אחד באותו יום שבת היה לי איזה ריב על איזה שהוא שטות עם אחי הקטן ואז הוא פלט הלוואי שתמותי, אז אני אמרתי לעצמי באמת רעיון טוב הלכתי למטבח לקחתי כוס מים + קופסה של תרופה נפוצה שיש בכל בית ואני לא אגיד את שמה ובמין התקפת שיגעון או טירוף בלעתי שלושים כדורים, הלכתי לשכב במיטה לחכות לסיום הגואל ואחרי כחצי שעה התחלתי להרגיש את דפיקות הלב דופקים במהירות וסחרחורת ואז בא לי רצון להיתקשר לאמא שלי ואז הלכתי לחפש את הפלאפון שאח שלי הקטן לקח לי ביקשתי אותו בבכי ואחר שהוא נתן לי אותו הוא הלך אחרי לחדר לברר מה קורה איתי עד שסיפרתי לו שלקחתי שלושים כדורים הוא רץ לספר לאח שלי הגדול שלקח אותי לבית החולים, הלכתי לפסיכיאטרית ואחרי ניסיון כושל לפתור את הבעיות ללא כדורים שהצליח רק לזמן מוגבל ואח``כ הייתי תוקפנית כלפי כולם + סירבתי לדבר עם אבא שלי + אמא שלי תפסה אצלי חבילת כדורים שקניתי בבית מרקחת בכוונה לחזור על הניסיון הפסיכיאטרית אמרה לי שאני לא מאמינה באנשים ולכן רק כדורים נגד דיכאון יכולים לעזור לי, אז עכשיו אני על כדורים, לפני שלקחתי אותם היה נראה לי שהאהבה מזוייפת, אין כזה דבר בכלל, עכשיו לא השתנה המחשבה הזאת אבל כאילו זה כבר לא איכפת לי יותר, אני מרגישה שמשהו היה דפוק אצלי קודם ונישאר דפוק גם עכשיו כאילו שהבעיה האמיתי לא טופלה ולא תיפטר אף פעם אולי אני בחיים רק כי ההורים שלי רוצים שאני יהיה בחיים, אין לי תכלית אין לי תיקווה אין לי רצון,אני גם לא מצליחה ליצור קשר עם אנשים בני גילי חוץ מ-2 חברות וכמה ידידים אין לי אף אחד וגם להם אני לא מגלה מה שעובר עלי, כי אז אני יאבד אותם, ככה זה כשאת בן אדם לא שמח, למדתי על עצמי, בעבר הייתי רוצה להיתחלף עם האנשים שנפתרו מפיגועים כי למה שימותו אנשים תמימים שרוצים לחיות כשאני לא רוצה? אז גם אם אני סיימתי את ניסיונות ההיתאבדות אני מרגישה שאני יכולה להבין את כל מי ששם סוף לחיים שלו, את כל מי שהרגיש שהגיעו מים עד נפש את כל מי שהרגיש ומרגיש שהוא לא יכול יותר.
 
שני-יקרה

אני חושבת שאת זקוקה לתמיכה, עזרה והקשבה,אני ממליצה לך על פורום מתאים יותר בתפוז פורום תמיכה-נפשית שמנהלים אותו ארגון-סהר.
 

Mאיה

New member
את יודעת,

כתבת את הסיפור שלך וזעזעת אותי...הייתי שם פעם.חשתי את מה שאת חשה. אבל התגברתי על התחושות הללו,אני לא יודעת להסביר מה הוביל אותי להתגבר עליהם,אני מאמינה שזה כוח הרצון שלי. גם אני איבדתי אמונה בכל מה שקורה סביבי,פסיכולוגים,משפחה,חברים,אני עצמי... אבל היום אני יודעת שבחרתי להיות הגיונית,בחרתי ערב אחד לשבת עם עצמי ולנתח את התחושות שלי,כתבתי אותם על דף נייר. הרגשתי שאם אתבונן בכתוב אוכל לנתח את התחושות...אני מצאתי את הדרך שעזרה לי. ואני היום יודעת שעשיתי נכון שלא נכנעתי לעצמי. היום במבט לאחור אני מודה לעצמי על שהייתי עוד טיפטיפה מפוקחת. אני חושבת שאת עדיין בשלב המפוקחת... לא,אני לא יכולה להבין את המתאבדים למינהם,ואני כותבת כמישהי שחשבה שאין דרך אחר,שאין דבר ששווה לחיות למענו. רק העתיד הראה לי שיש!... דבר לא מובטח לנו,החיים הם מתנה,יש רגעים קשים ועוד יהיו,אבל יהיו עוד הרבה רגעים טובים ונפלאים...וחבל לאבד אותם. המוות מובטח לכולנו בסופו של דבר,אז למה לא לנסות להנות מהרגעים הנפלאים? אני מאמינה בחיים!...למדתי להעריך אותם,ומאז המשבר של הרצון למות...חוויתי עוד משברים קשים,אולי אפילו קשים יותר,אבל הרגעים הטובים של החיים נתנו לי להבין שאני מסוגלת להתגבר על המשברים בכוח הרצון והאמונה. ו....בואי נסתכל קצת באופטימיות... הרגעים הקשים הם שנותנים לנו להעריך את הרגעים הנפלאים. אם הכל היה ורוד,זה היה מאוס. מעבר לכל מה שכתבתי,אני עדיין חושבת שכנראה לא מצאת את הפסיכולוג שיתאים לך,ואת חייבת טיפול.(זאת ממישהי שפעם איבדה אמונה בפסיכולוגים) עשי למען עצמך,נסי בכל צעד בחיים להתבונן על כל משבר גם מההיבט האופטימי,זה אומנם קשה בהתחלה,אבל לאט לאט תסגלי לעצמך נקודת מבט שונה...אופטימית יותר. שלך, Mאיה.
 

shesh_besh

New member
שני יקרה!

אני חדשה בפורום הזה למרות שנראה לי שהוא חדש, אבל בבקשה אל תעשי דברים שיפגעו באנשים אהובים לך!
 
מוות לננסי

גברת מתאבדת יא גרוזינית יא טמבלים(בטח יש לך פיצול אישיות) אם מתאבדים לוקחים אקונומיקה יא מפגרת מקווה שתקחי את זה לצומת ליבך דרך אגב אח שלך כלי טלפון לתגובות תתקשרי לננסי מס טלפון אני אח שלה 03-9657718
 
למעלה