אני רוצה לשתף אותכם במשהו

אני רוצה לשתף אותכם במשהו

אני בן 16... ובגיל 14 הזדיינתי פעם ראשונה...זה היה הכי כיף שבעולם... יצאתי עם אותה אחת במשך שנה וניפרדנו במהלך השנה שחלפה אח"כ שכבתי עם מישהי וסיפרתי על זה בסקס עם ידידה... עכשיו אחרי שנה שלא הייתי חבר של אותה אחת היא באה אליי ואומרת לי שהיא עדיין אוהבת אותי ושהיא לא הפסיקה ושהיא רוצה שנחזור ליהיות ביחד...הסיבה שנפרדנו הייתה שזה לא הלך... כל פעם שאנחנו נפגשים היא מנסה כאילו להחזיר אותי לפעם הראשונה והכל ולפעמיים הנוספות אח"כ וכו'... עכשיו אני גם מרגיש כלפייה משהו אבל אני לא בדיוק יודע מה? היו לנו יחסים טובים ביחד בכללי ואח"כ הפכנו לידידים טובים אבל העם כדי לי לחזור אלייה?
 

EverMan

New member
השאלה ששאלת לא כל כך מתאימה

לפורום הזה , אלא ל"בעיות בגיל ההתבגרות" או ל"על בנים ועל בנות".
 
אחי !!!!!!! לך על זה

בסכ"ה זה עוד זיון מאחד של החים!!!! אתה עוד תראה !!!!!1
 
השאלה מתאימה מאוד!!!

אני שואל את זה כי היא כל הזמן אומרת אנחנו נזדיין הרבה או נתחרמן הרבה עם תחזור אליי... ולתגובה השנייה אני לא עד כדי כך מניאק הספיקה לי פעם אחת שעשיתי את זה!!!!!!! הכוונה לסקס עם ידידה... אני ינסח תשאלה שוב.. אני חושב שחברות זה קטע של אהבה ואח"כ בה הסקס אבל אני מכיר אותה והסקס איתה טוב..השאלה היא העם אני צריך ליהיות חבר שלה לקבל זיונים ושיימאס ניזרוק אותה או להגיד לה לא עכשיו?
 

EverMan

New member
אם אתה רוצה לחזור אליה

רק בשביל הסקס והחירמונים - תחזור. זו בעיה שלך. חברה זה לא סקס. חברה זה לא חרמנות. חברה זה אהבה. ונשמע שאת זה - אין לך.
 
טוב..

אני לא חושב שאני יחזור אלייה כי אני לא אוהב אותה... הרבה שמן אני מתבשל עם זה ונראה לי שאני יחליט מה שנכון... זה לא עבד בינינו ולא נראה לי שזה יעבוד עוד פעם...סקס זה סקס ובגלל זה הרבה זמן חשבתי על הקטע הזה אבל הגעתי למסקנה שאני לא רוצה אותה... אולי רק זיון קטן לפרידה..סתם חחח..
 
למעלה