"אני רק שאלה"
אני קונה כבר

"אני רק שאלה" ../images/Emo140.gif אני קונה כבר

שנה באי ביי על בסיס די קבוע, כי את הדברים שני אוספת אין בארץ וזו הדרך שלי להרחיב את האוסף שלי. כדי להוזיל את העלויות של כל פריט בודד אני משלבת פריטים רבים למשלוח אחד, וככה חוסכת בעלויות המשלוח. עד כאן - לא חדש לאף אחד. כתוצאה מכך על כל משלוח צריך לתת לי פידבק להרבה פריטים, ולפעמים המוכר מתעצל או שוכח, ויש לי פריט פה ושם למשלוח שלא ניתן לו פידבק. האם יש הכרח שכל הפריטים באותה רכישה יקבלו פידבק מהמוכר כדי להיחשב לצורך אחוזי המרוצות ממני, או לצורך המספר המופיע ליד שמי באי ביי? תודה
 
מה הלחץ?

אם את קונה כבר שנה אני מניח שיש לך פידבק יחסית גבוה. בכל מקרה, בתור קונה, מס' הפידבקים לא כלכך משנה...העיקר הוא שתשלמי...זה מה שמעניין את המוכר.
 
אין לחץ, זה סתם מעצבן אותי עקרונית.

אכן יש לי פידבק גבוה. ועוד לא נדחתי על ידי מוכר, במיוחד שאני מזמינה ומשלמת ישר על המקום, שולחת מייל לוודא כתובת, ומפגינה נימוס מירבי..... אין לחץ ואין למעשה בעיה עם העסקאות עצמן, אבל הם לא עדכנו לי את מספר העסקאות, שעומד על 8 כבר המון זמן, וצריך היה להיות 12 לפחות. (כאמור זה לא הרבה עסקאות אבל בכל עסקה הרבה פריטים), ולפני שאני פונה אליהם בטרוניות רציתי לדעת אם יש לי על מה להתלונן, כי בכל העסקאות האחרונות נשאר לי פריט אחד ללא פידבק, סתם ככה, ולהתחיל לרדוף אחרי המוכרים ממש לא בא לי... הבנתי שזה ישנה לי אם אני ארצה להתחיל למכור, ולאחרונה חככתי בדעתי אם כדאי.
 
אפרת המפזזת

אם לצורך העניין קנית ממוכר X 10 פריטים והוא ייתן לך 10 פידבקים אז מספר הפידבקים שייספר מאותו מוכר הוא 1 בלבד. אם תשובי ותקני מאותו מוכר והוא ישאיר לך פידבק הוא לא ייספר .קפיש?
 
כלומר

יש את הפידבק סקור ויש את סה"כ הפידבקים . בסה"כ הפידבקים יכול להיות שיהיו לך 60 ובסקור רק 10 .
 
את זה שזה דיל אחד גם אם יש מליון

פריטים באותה עסקה, וזה ייספר רק עסקה אחת זה ברור לי, ואם זה ככה לעניין האחוזי מרוצות - טוב, אין בעיה. אבל ממה שאת כותבת אני מבינה שאם אני קונה מאותו מוכר, מעבר לרכישה הראשונה זה לא יספר כעסקה חדשה. זה כבר בעיה. למה לא? (טוב, לא אשמתך....) הרי כל עסקה היא בפני עצמה ואם אני טובה בהתחלה ואחר כך מזייפת איך ידעו להיזהר ממני? ואם אני תמיד טובה למה שלא אקבל על זה קרדיט? (אוף, כי אני כל הזמן קונה מאותם מוכרים - יש להם את הפריטים שאני מחפשת, המחיר טוב, והסוחרים אמינים - למה להחליף?)
 

clockwize

New member
רק תשובה לרק שאלה

אין אפשרות לאלץ את המוכר להשאיר לך פידבק אבל את בהחלק יכולה לכתוב לו מייל ולבקש ממנו שישאיר לך פידבק כי זה מאוד חשוב לך. בנוסף ממולץ להמתין עם נתינת הפידבק עד שמקבלים אחד - יש אנשים שגם להם זה חשוב וברגע שנתת...זהו, מפלס העניין שלהם ירד. עמרי www.ibay.co.il www.ilearn.co.il www.clockwize.co.il
 
גם בעניין הזה אני מאוד מנומסת ותמיד

כותבת למוכר שאת הפידבק שלי אני אתן כמובן כשסחורה תגיע לישראל, ושזה יכול לקחת עד שלושה שבועות (מנסיון) ובבקשהלגלות סבלנות. בדרך כלל הם מגלים סבלנות, ולא נתקלתי במוכר שלא כתב לי פידבק לפני שאני כתבתי, אבל זה כנראה מזל. גם היתה לי סחורה שלא הגיעה והכל נגמר בשלום. לא נראה לי שאני אכתוב למוכרים כדי להשלים את הפידבקים אם אין לזה כל חשיבות מעשית, כי אין כאן איזה לחץ מיוחד. תודה על מראי המקום
 
למעלה