אני שם לב שיש בפורום הזה כמה אובססיבים

יניבל1

New member
אני שם לב שיש בפורום הזה כמה אובססיבים

יש את ההוא שהעלה היום 1000 הודעות על זה שהוא שונא את יוסי , יש אחד שכבר הספיק לעלות בשעה האחרונה 10 הודעות על זה שהוא שונא את מיקי , היתה מישהי אתמול שהציפה הודעות כנגד עינב , ומסתובב כאן אחד שכל ההודעות שלו הן רק כנגד הומופוביה כלפי ליאון ולא שום דבר אחר כאילו מה האנשים האלה חושבים? שאנחנו כל כך סתומים שלא נבין את המסר שלהם אחרי הודעה אחת אז הם יציפו מיליון הודעות כדי שאולי נקלוט? אני חושב שההנהלה כאן צריכה לטפל בהם , הם סתם מציפים ומפריעים.
 
../images/Emo45.gif נכון |פסטרמה|

אני מסכימה עם זה... אני לא בטוחה שהמנהלים יכולים לטפל בהכל... להיות מנהל פה ולמחוק כל קללה זו עבודה קשה מאווד.
 

יניבל1

New member
לא רק קללות

נניח כל פעם שאני נכנס לפה לראות הודעות חדשות אני קולט ש90 אחוז זה הודעות של ה"יוסי לא פה " הזה שבכולן הוא כותב את אותו הדבר(יוסי אידיוט)
 
גם הצפה זה דבר לא מומלץ, |פסטרמה|

אבל זה כבר לא עניין של המנהלים לדעתי, עד שיש הגזמה. והגזמה ברמות האלה עוד לא ראיתי בפורום הזה...
 

BBB13

New member
חביבי נאה דורש נאה מקיים

ויפה שעה אחת קודם
 

dani2321

New member
אתה רציני?

אתה האחרון שיש לו זכות דיבור. כל דקה אתה פותח שרשור על כל מיני סקרים וכל מיני שטויות. אתה פשוט חי בפורום וכל שניה מציף ואתה מדבר על אחרים? מאמי אתה האובססיבי הראשי פהXDD , בדרך כלל אני רק קורא ולא מגיב אבל הצחיק אותי לראות תגובה כזאת ממך, שהכינוי שלך הפך כבר לסמל של הפורום, בכל עמוד 80 אחוז מההודעות ממך ואתה עוד מעז לכתוב הודעה כזוXDD נ.ב. get a life!!! כולה תוכנית וכולה פורום אתה לוקח את העניין יותר מידי ברצינות שזה מעורר רחמים
 

יניבל1

New member
בדרך כלל כשאידיוט תוקף אותי אני מתעלם

אבל אתה בנוסף גם לא יודע לקרוא , כי כל בן אדם שיש לו יכולת הבחנה מינימלית היה שם לב שהתלונה שלי לא היתה כנגד אנשים שכותבים הרבה הודעות בפורום אבל מה אני יכול לצפות מבין שמקדיש את רוב המילים שלו בהודעה ל- XDD
 

omer719

New member
אף אחד לא תקף אף אחד.

כול אחד יכול להגיד את דעתו ואין טעם לריב, אני מציע לעצור את זה כאן לפני שאני אאלץ למחוק הודעות ולהזהיר אנשים. אנחנו פה בשביל להינות וכול אחד יכול להגיד את דעתו רק בשפה נאותה
 

יניבל1

New member
דעתו ?

הדביל הזה בא וקורא לי חסר חיים (הוא כנראה מסתמך על מספר הודעות , כי את ההודעה הזו למשל פתחתי 6 שעות אחרי האחרונה) אבל אתה יודע דברים כאלה אני עוד הייתי בולע ומתעלם , אבל אם הוא יורד עלי בצורה כל כך מגעילה לפחות שיהיה בסיס לדבריו ושלא יהיה דמגוג קטן שמסלף את את הדברים שלי .
 

paperdoll16

New member
אין לך זכות דיבור

אם היו מרחיקים פה מישהו מהפורום- הראשון הוא אתה! כל הזמן משתמש במילים לא יפות ("דביל, אידיוט, התנהגות קופית" וזה רק מה שראיתי ביממה האחרונה!), מתנשא, מתנהג בצורה מגעילה, לא מכבד את המשתתפים האחרים בפורום ובטוח שאתה הכי טוב בעולם ויודע הכל. אתה בכלל יודע מה זה דמגוג שאתה ככה משתמש במילה הזו? עזוב. לך תראה האח הגדול מעכשיו ברצף עד 6 בבוקר. תהנה.
 

יניבל1

New member
לא, את יודעת מה אני אעשה עכשיו

אני אלך עם חברים שלי קילומטר מהוילה ונצעק כמו קופים מיוחמים את השם של שיפרה , כדי שמחר בבוקר נשמע מישהו אומר בלייה בלייב "באנה שמעתי כמה מעריצים מטורפים קוראים בשם שלך" ונרגיש ממש גאים בעצמנו , כי אנחנו כאלה מגניבים ! טוב הלכתי לטלפן לחברים שלי (מחפש את הקופסת קוטג' עם החוט)
 

paperdoll16

New member
תגיד מה שאתה רוצה

אבל לדעתי זה היה מאוד משעשע ובאמת מגניב. ובוא נגיד שחלקנו כבר עברנו את גיל 25 ואנחנו לא עשינו את זה כי "אנחנו כאלה מגניבים" אלא כי זה משהו שרצינו לעשות. האהבה שלך לתוכנית מתבטאת בכך שאין לך חיים ואתה כל היום צופה בה. האהבה שלנו מתבטאת בצורה אחרת. איש איש באמונתו יחייה
 

יניבל1

New member
כן כן שמענו על אנשים כמוך

המעצבנים האלה שעושים "התוכנית הזו בכלל לא לרמה בשכלית שלי , אני סתם כותב כאן כמה שעות ביום " את פשוט יצאת פלצנית . ועוד אחרי לכתוב לי "איש איש באומנתו יחיה" ? מה זה אמור ליהות ? מה את כאילו קוטלת אותי אבל אחרי זה מנסה לצאת בסדר איתי?
 

paperdoll16

New member
חחחחחח..

אתה לא חייב לקרוא את מה שלא נאה לך לקרוא. זה פורום. הקטע של פורום הוא שכל אחד יכול להביע את דעתו כל עוד היא לא פוגעת בשאר משתתפי הפורום. זה שאין לך חיים ואתה קורא את ההודעות של כולם ומוצא מה להגיד על כל אחד- זה לא אומר שצריך "לטפל" באנשים אחרים. זה פורום! לא נעים לך? לך!
 
4 מצלמות 3 מתמקדות על עינב ומיקי ו-1 על המקרר

העיקר להגיד 4 מצלמות לבחירתכם תחליטו איזו מצלמה אתם רוצים.. עבודה בעיניים
 
נכון, ה ממש לא בסדר

גם שרנין ואיתי דיברו, היה נשמע שכל השאר בחדר, אבל 3 מצלמות במטבח ואחת בבריכה.
 
למעלה